Goedemorgen kippetjes Hoe is't hier?? @ Yojo, mooie foto's hoor!!! Super. @ Juffie, heeft het nu ook idd doorgezet of valt het mee?? Lekker zeg, weer lang weekend..... @ Dagdromer, ook al weer aan het werk? Jij hebt dus straks ook lang weekend?? Wij hier ook hoor, heb er nu al zin in. Vanmiddag eerst nog naar de vk. Ben erg benieuwd. Vrijdag gaan we naar Drenthe. Mijn ouders zijn bijna 35 jaar getrouwd(6 juni) en daar gaan we zaterdag een dag mee weg. Ze willen niet zeggen wat we gaan doen, verrassing dus.... Anderen nog plannen??? Dikke knuffel Liena
Goeiemorgen!! Hoop dat het weer wat beter wordt hoor....ziet hier maar grijs... Ik nog een hoop spullen in pakken en eigenlijk nog fftjes door het huis heen met een doek en stofzuiger.... Iedereen hele fijne vrije dag(en) en spreek jullie zondag of maandag weer!!
@ Yojo, hier is het ook donker en grijs. Niets aan. Mag van mij wel eens zomer worden. Suc6 met pakken en ook een heel fijn weekend!!!
Thanks Liena!! Volgens de voorspelling wordt het wel droog maar maar een graad of 10/11. Maar goed ben al blij als het droog blijft. Dan kunnen we tenminste iets.... Nu ben ik echt weg! xx
Yo...veel plezier! Hier regent het nu nog. En wat is er vanacht veel water gevallen zeg! Liena, hoe laat moet je naar de vk? Ben ook erg benieuwd! En inderdaad al weer aan het werk voor een half dagje en dan weekend . Morgen heb ik 3 kinders onder mijn hoede in de leeftijd van 6 mnd tot 2 jaar. De 2 van mijn broer komen een dagje naar ons. Zal wel druk maar ook wel leuk worden. De rest van het weekend lekker relaxen en hopelijk van de tuin genieten als het weer een beetje mee wil werken. Wen...ook een fijne dag gewenst!!
goedemorgen, even snel. mijn kids zijn naar de gym maar moet nog veel doen eigenlijk. de ongi heeft inderdaad doorgezet. dus op naar de volgende ronde! Trouwens een hele brakke nacht gehad. wat nathan de laatste 2 weken heeft. steeds maar spoken ben kapot nu maar gelukkig lang weekend. ga nu wat doen. xxx
@ Dag, vanmiddag om 13.50 uur. Vind het best spannend eigenlijk. Morgen dus best een druk dagje voor je. Vast wel gezellig idd. Hopen dat het weer een beetje meewerkt.... Ik hoop ook dat we het weekend een beetje mooi weer krijgen, als het in ieder geval maar droog is. Morgen en zondag hebben we het ook lekker rustig. Kunnen we mooi even bijkomenThomas houdt me de laatste nachten steeds weer wakker en dat is best vermoeiend. Hij ging gisteravond ook pas om 21.45 uur slapen. Hoop niet dat dat gewoonte gaat worden... Gaat het met Stan goed?
@ Juffie, zou het dan een fase zijn???? Thomas doet het nl ook en het is idd erg vermoeiend!!! Suc6 vandaag. Jammer dat de ongi toch heeft doorgezet. Op naar de volgende ronde en nu wat korter.. Gebruik je nu de pillen van de Etos weer???
Juffie, erg jammer dat je ongi heeft doorgezet. Liena, hier gaat het slapen prima. Even afkloppen natuurlijk maar daar is Stan heel makkelijk in. Zodra ik hem in bed leg hoor ik hem niet meer en 's ochtends moet ik hem echt wakker maken. Hij is zo veranderd sinds hij loopt! Is echt een vrolijk en aanhankelijk ventje geworden. Komt regelmatig een knuffel en een kus brengen of halen bij me. Heerlijk!!
Wat heerlijk dat Stan zo veranderd is. Lekker mannetje!!! Thomas is ook vaak lief, en soms ook echt ontzettend ondeugend. Het slapen is hier nog steeds knudde. Hij huilt meestal als ik hem op bed leg. Hij kan zich zo ontzettend moeilijk overgeven aan zijn vermoeidheid. Hij blijft maar doorgaan. Kan het soms echt niet uitstaan. En hij slaapt ook vaak maar heel weinig. Als ik hem 's middags op bed leg dan is hij na een uur alweer wakker...... De laatste dagen kan hij het niet eens volhouden tot de middag. Vorige week sliep hij een keer al om half 10.... Ach komt hoop ik wel weer. Binnenkort met hem naar het CB zal daar eens vragen...
Juffie weet je wat bij mij hielp om mijn cyclus korter en regelmatiger te krijgen? Voetzoolreflextherapie. Echt een aanrader hoor. En je krijgt een groot gedeelte gewoon vergoed van de meeste zorgverzekeringen. Enne baadt het niet dan schaadt het niet....
Liena dat komt idd wel weer....zo'n fase maken de meeste wel mee.Maar het is niet makkelijk... Zo het huis is aan kant. Op mijn toilletspullen na is alles ingepakt. Dus nu lekker douchen en de auto volladen! Nou ben ik er echt weg van.....haha kan jullie gewoon niet missen....hoe moet dat dan wel niet tot zondag??? Nou fijne dagen allemaal! x
hallo!!! Liena; bedankt voor je tip met flesvoeding. Dat gaf idd een beter gevoel. Tja en de fases van onze kindjes. Af en toe kun je ze wel achter het behang plakken, maar het gaat weer over Juffie; Balen hoor van je ongi. Maar ben je al een keertje bij je ha geweest met je cuclus? misschien is er wel een reden voor dat hij zo lang is. Want het spotten van je ei en wanneer je ongi wordt zit ook kort op elkaar toch? dan is de kans dat je zwanger wordt weer kleiner geloof ik. hmmm weet het eigenlijk ook niet. Misschien werken die pillen wel weer. Knuffeltje voor jou in iedergeval. Dag; wat heerlijk dat het zo goed gaat bij jullie Yoyo: veel plezier nou ga ik weer werken hoor
@ Mink graag gedaan, dat had ik toen met Thomas ook hoor.... Gaat het alweer wat beter met haar? En idd af en toe kun je ze wel achter het behang plakken, maar gelukkig zijn ze meestal wel heel lief. Hoe gaat het met jou dan? Wil het allemaal een beetje lukken? Ga er nu vantussen kippies.... Ik tok jullie snel weer Dikke knuffel Liena
Hoi meiden, @spoken: Luca heeft 3 maanden lang gespookt (en dan echt uren wakker 's nachts), maar sinds de ingreep 2 weken geleden slaapt hij heel goed. Dus ik hoop niet dat er nu zo'n fase aankomt, want wij zijn echt nog steeds aan het bijtanken. Maar goed, ik weet hoe het voelt, dus dikke knuf voor alle kippies met nachtterroristjes! Yo: ik hoop voor jou dat het bij jou wel droog is. Hier is het weer echt bagger! Juffie: moest jij werken deze week? Wij hadden 2 weken meivakantie. Best raar dat dat per school verschillend is! Dag: ook lekker bijna lang weekend! Liena: ik zal voor je veren vanmiddag voor bij de vk! QB: oeps, nee dan zijn een paar borrels niet handig... Valdispertje dan maar? Mink: hoe gaat het met Zoë? Knapt ze alweer een beetje op? Wij zijn net op visite geweest bij een collega en haar zoontje van dezelfde leeftijd. Dus luca heeft lekker kunnen spelen en ligt nu in zijn bedje. Ik heb het hele huishouden klaar, dus kan even lekker tijd voor mezelf nemen!
zo nog even opruimen en dan heb ik weekend! Liena: Thomas ook al dus, hmm gedeelde smart is halve smart zeggen ze toch?? Maar vervelend is het wel. vooral voorr jou want jij bent nog zwanger ook. Ik heb bij Nathan wel het idee dat het uitproberen was vannacht. als we hem vasthadden of bij ons in bed hadden was er niets aan de hand maar zodra we op zijn kamertje kwamen was het gillen. En echt neit stil in 10 minuten hoor. rustig 20 minuten gillen. hoe was het bij de vk mink: bedankt voor de knuffel! helpt altijd denk er wel over om naar de ha te gaan ja. Want had voor Nathan natuurlijk ookal lange cyclussen. misschien maar eens de moed verzamelen wil me ook niet aanstellen elise: oh lekker zeg 2 weken. gek inderdaad de verschillen. Yojo: bedankt voor de tip. Ben niet zo van de alternatieve geneeswijzen maar weet niet of dat deze therapie is hoor.. Of is het te vergelijken met een osteopaat ofzo?? ga nu wat doen nog. en dan naar huis want heb buikpijn