miranda: hoe was het bij de vk?? nathan is nog flink ziek. hij heeft de hele middag geslapen en bij mij gelegen. eten wil hij niet en het fruit wat hij op had kwam er weer uit. net ook heel erg huilen, heel zielig. nu ligt hij met zetpil in bed. vannacht de wekker maar zetten voor nog een zetpil indien nodig. hopenlijk is hij morgen weer wat fitter want dit is zo zielig
juffie: Zoe en Nathan volgen elkaar elkaar lekker op ik hoop dat Nathan snel weer beter is. Zoe heeft nu een kuurtje gehad en gaat alweer de betere kant op. even verder terug lezen
Gister de laatste, vandaag de 1e! Mogguh! Zitten al in de kamer te ontbijten, lekker op de bank! Straks als Britt wakker is maar ff gauw wat boodschapjes halen, hebben we dat ook maar weer gehad voor vandaag! Jullie nog plannen voor vandaag? Behalve het stemmen op Britt natuurlijk (zie onderschrift) ? Xx
goedemorgen, qb: zal zo wel weer even stemmen hoor! All: vannacht goed geslapen gelukkig. Nathan werd om 1 uur nog even wakker, toen zetpil en wat water gegeven en toen sliep hij door tot na achten. Nu is hij alweer moe dus zal wel 2 x slapen vandaag. Hij heeft geen koorts meer trouwens maar is zo slap als een vaatdoek. kan amper op zijn beentjes staan en eten wil hij niet. Denk dat hij zere keel heeft ofzo. Net 1 hapje brood geprobeerd maar dat spuugt hij er met de de melk die hij al op had er weer uit.. Miran: kom je ons nog even vertellen hoe het bij de vk was??
Sorry meiden... Alles was heel goed bij de vk. Ons kleine frutseltje is zelfs van 0,4 mm naar 1 cm gegroeid in 1 week tijd!!! Het hartje kreeg ik te horen nu en dat was n heerlijk geluid. Alles gaat goed alhoewel ik nog steeds supermisselijk ben en echt niet aan vlees kan denken. Maar goed... dit is maar tijdelijk en daarbij t zijn zeer goede tekens. Ik ben er erg weinig de laatste tijd maar ik kom nergens aan toe... mijn huis ziet er niet uit, moet leren en daar kom ik niet eens aan toe, ik heb nergens zin in door mijn misselijkheid en door de vermoeidheid. Maar dat zal wel bekent in de oren klinken denk ik bij jullie allemaal. Dit heb ik nooit zo erg gehad met die andere zwangerschappen. Dit is dus ook echt nieuw voor mij en zwaar frustrerend. Had niet eens zin om naar mijn zoontje's voetballen te gaan kijken terwijl ik dat nooit oversla. het manneke is met n vriendje mee gereden en nog steeds niet thuis. Ik baal als n stekker van mijn eigen maar het is niet anders en zeker voor n goed doel. Ik mag niet klagen want ik wou graag zwanger worden.
Lieve lieve Miran, 'klagen' mag altijd, dat weet je. En idd, tis herkenbaar. In het begin van beide zwangerschappen had ik ook nergens de puf en energie voor. Komt vanzelf wel weer. En wat fijn dat je het hartje gehoord hebt! Super zeg! Dikke knuff voor jou, die energie komt vanzelf terug, geloof me! Xx
miran: wat fijn dat je het hartje gehoord hebt en dat de kleine zo goed gegroeid is!! En die klachten zijn heel vervelend maar horen er bij idd. nog een aantal weken en dan moet het wel weer wat beter gaan als het goed is! Nathan ligt al voor de 2e keer te slapen. net ook weer koorts dus hebben het nog niet gehad helaas.
Hier een hele leuke dag gehad. Vanmorgen mocht ik van mijn mannen blijven liggen. Heerlijk zeg! om 11 uur kwamen ze me wakker maken. 's middags zijn we naar de kinderboerderij geweest viel een beetje tegen we hadden er wat meer van verwacht. Daarna zijn we roze muurverf wezen kopen voor de babykamer. Vanmiddag kreeg ik een sms van de verloskundige dat ze wilde oefenen voor haar echo examen en of ik dan dinsdag middag een uurtje wilde komen voor een echo....JA TUURLIJK WIL IK DAT hahah.... Miran GEFELICITEERD dat alles weer goed was bij de VK. Ik kan wel vlees bakken maar eten ook niet nu. bij Jesse kon ik dat wel.
wendy: een extra echo is altijd leuk!! Enne de babykamer wordt dus een echte roze meidenkamer?? wij zijn net nog bij de hapost geweest. Nathan was zo ziek en was zo aan het huilen. hij heeft een flinke keelontsteking en zijn oortjes waren wat rood maar nog niet ontstoken gelukkig. tot morgen!
goedemorgen meiden, Nathan heeft lekker geslapen gelukkig. 1 x even wakker. nu nog wel koorts. Als het morgen niet heel veel minder is moeten we weer naar de ha en dan krijgt hij een kuurtje.
Goedemorgen... Gisteren was ik bloemkool aan t koken en aardappels en ineens moest ik toch rennen. Had ik toch n date met mn wc-pot!!! DIT heb ik dus nog nooit tijdens n zwangerschap gehad dus dit is het misselijke dat ik van Chris mee krijg. hahahaha Heel de dag voel ik me zoooo beroerd. Probeer vandaag écht te gaan leren. Is er nog steeds niet van gekomen! Juffie... wat zielig voor Nathan. Hij had de laatste tijd wel vaker idd dat ie ziekjes is toch? Hopelijk is het snel over voor t ventje. En natuurlijk ook voor mama. Wendy... leuk n extra echo! Ik krijg er nu wel heel veel. Deze week krijg ik er 2. 1tje in t ziekenhuis bij de gyneacoloog dat wordt n termijnecho en 2 dagen later 1tje bij de vk. Gaaf hoor! Chris zegt: plak maar in t plakboek van de kleine! hahahaha All... ik zie er erg tegenop om morgen zoooo heel vroeg weer op te staan. Moet er om 6 uur uit morgen. Om 7 uur moeten de kids naar kdv. En dan kan ik aan mn rit gaan beginnen. Dan ben ik van 9 tot 10 thuis en dan moet ik gaan voor mn examen. Dan ben ik rond kwart voor 2 klaar en dan kan ik weer mn rit doen. Dan kom ik om 4 uur door pas thuis dus hopelijk heeft chris dan t eten zo ver klaar en kan ik even lekker zitten of liggen. Zal morgen kei kapot zijn denk ik. Maar wel n zeer spannende dag... ergens hoop ik dat ik slaag! Ergens ook weer niet want dan ben ik die drie vermoeiende maanden door gekomen in alle rust. Oooow wat een dilemma! Financieel gezien is dat magere loontje van mij ook wel erg prettig. Ach... belasting komt binnen en Chris en mijn vakantiegeld komt deze maand ook binnen dus t zal wel loslopen. Wij kunnen t wel missen dat loontje van mij. Niet te lang natuurlijk maar tijdelijk moet dat geen probleem zijn. Wij zitten namelijk ook nog steeds midden in de verbouwing dus dat moet ook op t gemakkie door kunnen blijven gaan. Denken jullie morgen om half 1 tot half 2 aan mij? Steken jullie n kaarsje voor mij op dat ik slaag????? Ik ga leren... doei
Miranda wat fijn dat je zwangerschap goed gaat meis . Ik ben nu lekker in me eigen bedje alleen me meisje moet nog even in het ziekenhuis blijven . Maar ze maakt het heeeeeeel goed alleen het zelfsrandig drinken doet ze nog niet helemaal goed . Maarja ze is ook nog maar heel klein en alles wat ze doet kost veel energie Ik kan wel zeggen dat ik een trotse mama ben want ze lag na 2 dagen al niet meer in een couveuze en na een paar dagen was ze ook al uit dr warmte bedje en in de wiegenkamer . Ze houd zichzelf goed warm en ze zit ook alweer bijna op dr geboorte gewicht . Dus deze mama is super blij dat alles zo goed gaat.
Melanine... wist niet dat je al bevallen was meissie! Wat geweldig! De bevalling goed gegaan? Heb je foto's van de kleine??? Ow wat zijn wij benieuwd! GEFELICITEERD en je mag met recht trots zijn op je kleintje!
Mogguh kippz! Nieuwe dag, nieuwe stemmen! Helpen jullie Britt naar de 1e plaats? Ze staat nu al op de 25e! Xx
Bevallingspoll Melanine uitgerekent op: 19 juni 2010 IS BEVALLEN OP 9 MEI 2010 Miranda denkt: kippetje op 20 juni FOUT GEGOKT mink denkt: kippetje op 24 juni FOUT GEGOKT Juffie denkt: kippetje op 25 juni FOUT GEGOKT Jolanda denkt: kippetje op 23 juni FOUT GEGOKT Dagdromer denkt: kippetje op 19 juni FOUT GEGOKT Bubsie uitgerekent op: 6 juli 2010 Miranda denkt: haantje op 25 juni Mink denkt: kippetje op 4 juli Juffie denkt: haantje op 4 juli (mijn verjaardag) Jolanda denkt: kippetje op 8 juli Dagdromer denkt: haantje op 10 juli Liena uitgerekent op: 5 juli 2010 Miranda denkt: kippetje op 7 juli Mink denkt: kippetje op 8 juli Juffie denkt: kippetje op 21 juni Jolanda denkt: kippetje op 6 juli Dagdromer denkt: kippetje op 28 juni Wendy uitgerekent op: 16 september 2010 Miranda denkt: kippetje op 21 september Mink denkt: kippetje op 17 september Juffie denkt kippetje op 16 september Jolanda denkt: kippetje op 14 september Dagdromer denkt: kippetje op 18 september Mink uitgerekent op: 16 oktober 2010 Minkzelf denkt: kippetje op 23 oktober Miranda denkt: kippetje op 8 oktober (mijn zoontje's verjaardag) Juffie denkt: haantje op 15 oktober (onze trouwdag) Jolanda denkt: haantje op 20 oktober Dagdromer denkt: kippetje op 17 oktober Buddy's gezocht: Melanine: Is al bevallen!!!! Bubsie: Liena: Wendy: Mink: Delilah ?? (athans als je nog wilt en nog een keertje komt tokken?)