[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey Juffie, het is te vergelijken met de osteopaat alleen gebruikt diegene dan drukpunten in je voeten. Bij mij werkte het echt en daarbij heb je ook nog eens een lekkere voetmassage!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Melanina Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wat een plaatje is ze!
    Geniet ervan en maak goed gebruik van je rust! Hoop dat jullie ze snel mee naar huis mogen nemen!!

3. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Melanina: gefeliciteerd met je mooie meisje! Kan me voorstellen dat je nog niet helemaal beseft wat er allemaal gebeurd is. Ik hoop dat Zoey snel naar huis mag!
    Juffie: ik kan je een handje geven helaas, wij zijn ook net thuis van de hap omdat Luca non-stop huilde en opeens hoge koorts kreeg. Het resultaat was hier beide oren ontstoken en de bovenste luchtwegen ontstoken. Luca heeft wel gelijk een kuurtje gekregen, vond de arts nodig. Ik was er niet zo blij mee want dit is al zijn vierde kuur in drie maanden tijd...
    QB: fijn dat je man weer thuis komt!

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieverd ik wist ook helemaal niet dat je bevallen was. Hopelijk is alles goed gegaan en natuurlijk kun je super trots zijn op je wondertje!!
    Geniet van de komende tijd! GEFELCICITEERD!!!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat een scheetje **smelt**

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    melanina: van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje zoey!
    mooi kindje! hopelijk gaat alles goed.

miran succes met leren!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ja ik kon jullie niet inlichten dat het te gebeuren stond want ik wist het zelf ook maar kort
    En wel zo kort dat ik echt moest bevallen dat ik van 5 cm ontsluiting vliezen breken gelijk volledige ontsluiting had en binnen een uur is ze geboren en zonder echte weeen of persweeen en na weeen ook niet.
    Dus mij bevalling was een eitje

Mir succes vandaag duim voor je .

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Vandaag weer werken! Zin is er nog niet, het lijkt zo mooi weer te worden.. ach, ben morgen weer vrij dus mag helemaal niet klagen natuurlijk.. Heb vannacht wel als een blok geslapen met haantje weer naast me, heerlijk!

Enne, helpen jullie Britt naar de 1e plaats? Ze staat nu al 18e! Klik -> http://www.hyves.nl/actie/paparazzi/?tryvertisingvar_bambixphotoid=1554 ! Oh, je had al gestemd vandaag? Dan mag je morgen weer! Nog niet gestemd? Gauw doen! ;)

Fijne dag allemaal!

Xx

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

elise: he bah ook alweer ziek dus:( beterschap met jullie mannetje!

QB: zal weer stemmen hoor en stem ook wel even via mijn haans hyves!:D

all: nathan had gisteren natuurlijk heel veel geslapen. 5uur in totaal. om half 8 weer in bed gedaan maar toen wilde hij niet. alleen maar huilen en jengelen. Na een uur elke keer heen en weer lopen hem er maar uit gehaald. Toen heeft hij heerlijk nog even in slaapzak bij ons gelegen. Na een half uur weer geprobeerd en toen hebben we hem niet meer gehoord. Nu slaapt hij nog!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen..

Ik ga zo nog even leren en snel n hazetukkie doen. Ben kei moe!
    Ik heb al aan vele gevraagd of ze voor mij willen duimen en/of kaarsje aansteken. Zelfs aan de moeders van de kinderen uit mijn busje. 1 kind uit mijn busje die denkt ook rond die tijd aan mij. Ben benieuwd hoe t me afgaat. Zou t op zich niet erg vinden als ik t niet haal. Aan de andere kant zou ik dat kei zonde vinden. Maar voor nu komt t gewoon beter uit. Hoe tegenstrijdig kan je zijn???? Heeft zeker met de zwangerschap te maken.
    Iedereen die straks aan mij denkt... BEDANKT!!!!
    Laat vanavond wel iets weten.

Wendy... bedankt meis voor je berichtje op de site! Kei lief!
    En ook bedankt voor t eerste vriendje hahaha

Qb... jij ook alvast bedankt voor t veren/duimen!

All... ik ga nu echt liggend leren met mn wekker op half 11 want anders kom ik te laat!

Doei!!!!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    succes miran!! wat een leuke babysite heb je al trouwens!! hou de site in de gaten hoor.

all:volgens mij heeft Nathan het ergste gehad. vanmorgen zelfs weer een broodje gegeten. nog wel zonder korstjes maar goed. Hij speelt ook weer dus dat is echt een hele vooruitgang. ook geen koorts meer!!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie wat fijn dat Nathan weer wat beter is! Ben je vandaag nog thuis? Of heb jij nog gewoon vakantie??

Miran..succes!! Hoop toch wel dat je slaagt hoor!

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik zit op mijn werk maar kan me er weer niet toe zetten om echt iets nuttigs te doen. Bah, baal van mezelf. Vind mijn werk toch wel leuk maar het is zoooo rustig dat de dagen gewoon te lang duren. Zit met mijn hoofd steeds bij andere dingen. Stan is zoooooo lief en vrolijk sinds hij loopt dat ik weer helemaal verliefd ben :D Het huis is een bende nadat ik dit weekend niet veel gedaan heb en mijn paardje heeft ook dringend beweging nodig. Dus al met al heb ik veel dingen te doen en dan zit ik hier de hele dag te niksen :(. Hoop dat mijn baas of collega zo komen met wat werk of een praatje, zit nu heel eenzaam te wezen.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    vervelend dag dat je je zo verveeld. heb een dagje vrij genomen. had eigenlijk in juni elke maandag adv maar die heb ik geruild met vandaag. op zich had hij vandaag wel naar de ga gemogen want hij heeft geen koorts maar vind het wel prettig dat hij nu thuis is..

oh mijn nicht is vannacht bevallen van een tweeling. wel te vroeg met 34 weken. het ene jongetje gaat goed, de ander ligt in een ander ziekenhuis aan de beademing begreep ik.:( hopenlijk is dat snel niet meer nodig!

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemiddag!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie, dat is wel spannend met de tweeling. Hopelijk doet de andere het straks ook goed.

Yo, ook goeiemiddag!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankjullie voor het stemmen! Britt staat nu 15e! :D

Miran, hoe is het?
    Yoo! :D Leuk gehad?

Xx

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Graag gedaan lieverd! :D

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

Kom even vertellen dat ik GESLAAGD ben. Deze week kan ik mn contract ondertekenen. Ik rij woensdag naar de zaak en dan onderteken ik mijn jaarcontract.

Ff n vraagje... bij hoeveel weken hebben jullie t de baas verteld dat je zwanger was?

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    JEEEEJ GEFELICITEERD MIRAN!!! Ik vertelde het mijn baas TOen bij Jesse met 7 weken en nu met 11 weken.

Deel Deze Pagina