[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Super Miran! Gefeliciteerd!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Miran Gefeliciteerd!

Ik heb lekkere dagen aan zee gehad. Alleen woensdag wat regen de rest gewoon lekker weer en af en toe zelfs zon! Alleen is camperen echt niks voor mij...ook al hadden we een stacaravan....de wc spoelde niet door....de douche had geen druk op het water....de wastafel had of heet water of ijskoud water en het bed sliep voor geen meter dus hebben Esther (28 wkn zwanger) en ik op de grond geslapen....maar al met al mocht dat de pret niet drukken en hebben we een geslaagd uitje gehad!

Vandaag met een ander vriendinnetje naar de Libelle zomerweek!! Zal zo eens file gaan rijden....

Hele fijne dag en tot vanavond!!

xx

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    #2343 QueenBee, 18 mei 2010
    Laatst bewerkt: 18 mei 2010
    Veel plezier vandaag Yoo!

~~~

Mogguh allemaal!

Vandaag weer een dagje vrij, zo ff met de kids naar buiten nu de zon nog schijnt.. Vanmiddag krijg ik ons oude overbuurmeisje even op visite als Jamie naar school is, ook wel even gezellig!

Enne, Britt staat al op de 13e plaats! :D We gaan voor 1 natuurlijk! ;)

Xx

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zo heb net ff ontbeten want moet goed eten met BV .
    Dalijk om half 12 naar me meisje en dit keer ga ik haar in bad doen spannend !!!.
    Daarna even wat dingetjes regelen en dan weer tukkie doen.
    En vanaaf weer naar me meisje .

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo!

Leuke dag gehad allemaal?

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    mijn dag was heerlijk
    2 keer naar me meisje geweest en het drinken gaat steeds beter dus ze hoeft steeds minder uit een slangetje dr eten te krijgen.
    Ben zo blij maar vind het ook eng hoor dalijk me meisje thuis .
    Verder ff naar appie hein geweest schapjes gedaan en voor de rest op bed gelegen .
    Ik vind het wel raar hoor allemaal want echt een kraamtijd heb ik niet maar ik voel me 100 keer fitter als toen Zoey nog in me buik zat .
    Alleen van onderen doet het nog te zeer om de dagelijkse dingen op te pakken .

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je moet ook rustig aan doen meis! Maar fijn dat je er wel zo van geniet! En ik snap heel goed dat je het spannend vind als je straks je meisje mee mag nemen!

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    rusten doe ik zeker hoor slaap 2 keer per dag overdag had nooit verwacht dat het kon .
    En voor de rest af en toe een wasje enz

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    melanina: wat fijn dat het zo goed gaat zeg!! wel een bijzondere kraamtijd zo inderdaad. dat had je je toch anders voorgesteld.

Miranda: gefeliciteerd!!!! wat goed zeg dat je je examen gehaald hebt.

Nathan is weer beter. hij heeft geen koorts meer en hij eet weer. Hij zit nu onder de vlekken;) waarschijnlijk van de koorts ofzo.of toch ook een kinderziekte gehad erbij.

10. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    goede avond allemaal.

lang geleden dat ik hier geweest ben hoop dat ik weer met jullie mee mag tokken??????
    hoe gaat het met jullie allemaal???
    met mij gaat het weer beter heb een rot periode achter de rug maar gaat nu weer de betere kant op.

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Melanina: Gefeliciteerd met de geboorte van Zoey en ik kan alleen maar zeggen, wat een mooie naam hihihih .
    Wat heftig allemaal, maar ook zo fijn dat het goed met haar en jou gaat en jullie toch zo kunnen genieten. Dikke knuffel

Mir: gefeliciteerd met je examen. Alle leuke dingen komen nu in een keer. GEWELDIG!!!

Juffie: zullen onze kids dan toch hetzelfde hebben gehad? Klinkt zo bekent allemaal? Gelukkig gaat het weer beter met hem.

Dag; niks aan he dat soort werkdagen. Helaas komen die hier heeel weinig voor en doe ik eigenlijk teveel hahaha :) maar goed we gaan niet klagen, want we hebben nog werk toch??
    Fijn dat je zo van je mannetje kan genieten.

Wendy: hoe is het bij jullie?

Liena; hou jij het allemaal nog vol. Hoe ligt nu de plasenta? volgens mij heb ik dat gemist :)

QB; gaat goed met Britt...

All; hier gaat het goed, wel druk. Rugklachten etc... maar dat hoort erbij en idd mijn buik groeit erg snel hihih das wel weer leuk :D

Ik ga lekker beneden film kijken en tok jullie laters weer

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    penr: natuurlijk mag je weer mee komen tokken!!! hoe gaat het met je/jullie??

Mink: FOTO FOTO FOTO:D;)

13. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hey juffie

hier gaat het weer beter even een rot periode gehad maar das een lang verhaal en wil ik achter me laten.
    nu weer lekker aan het genieten en volop aan het klussen in en buiten ons huisje hoe gaat het bij jullie?

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    groot gelijk dat je een rotperiode achter je wil laten. dat is geweest toch??
    Hier gaat het allemaal prima hoor.

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hee zie een mooi plaatje van een mooi jongetje!! Hoe gaat het daarmee?? Hoe oud is hij nu al??

16. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    met dat mooie jongetje gaat het goed hij is nu 1 jaar en bijna 2 maanden krijg alleen de banner niet eronder weet niet meer hoe het moet

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo ook alweer 1 jaar geweest dus:$ Je kan hier op de site een banner maken. de link dan kopieren en plakken in je handtekening. (staat bij de gebruikersinstellingen)

18. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    maar ik ga erweer vandoor nog even rustig wat tv kijken voor ik weer ga werken. helaas heeft mijn baas deze site geblokeerd dus kan ik vannacht niet tokken. spreek jullie morgen wel weer.

groetjes van penr knufff voor iedereen

19. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    oke bedankt voor de tip ga ik nog even kijken of dat lukt.

20. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    even kijken of hij het doet???

Deel Deze Pagina