Dat is niet niks. Hopelijk is het nu dus snel raak voor jullie! @all...ik heb echt geen ene f*ck te doen op mijn werk. Baal als een stekker. Heb er net 2 uurtjes werktijd op zitten en ben nu al klaar. En moet nog tot 16.45 uur. Straks even aan mijn baas vragen of ik naar huis mag
Hoi kippies, Maryam: welkom hier en wat heftig zeg, een miskraam met 12 weken. Ga voor je veren dat het snel raak is! Oh, en geen idee wat betreft het klussen. Wij deden het gewoon vaak rond de vruchtbare tijd... Miran: wat fijn dat je al zo snel terecht kan bij de vk! Dag: dat is ook niet leuk, niks te doen hebben op je werk. Gebeurt bij mij nooit (die kids hebben echt een ijzeren weerstand; zijn nooit ziek), maar kan me voorstellen dat de tijd dan erg langzaam gaat. Succes vandaag! Deli: hoop dat je haantje snel wat vrolijker is. Gaat ie stoppen met roken of gaat hij straks weer vrolijk verder als het weer mag? QB: ook niet leuk, zo lang zonder haantje. Wendy: dat zal schrikken geweest zijn zeg! Hoe gaat het nu met Jesse? Juffie: is Nathan nog ziek geworden of is hij weer helemaal het mannetje? All: hier een redelijke nacht gehad. Luca heeft een paar keer gehuild in zijn slaap, maar niet wakker geweest. Hij ligt nu weer te slapen en de koorts leek net gezakt. Ik ben alleen zelf nu ook weer snotverkouden; net toch maar weer een afspraak bij de ha gemaakt voor woensdag. Ik ben nu al vanaf voor de kerstvakantie aan 1 stuk door verkouden en word ook gek van het gehoest, dus ben er klaar mee. Word er helemaal opstandig van, hihi!
dankjewel meid, ik zit ook op mijn werk, maar ik kom gewoon moeilijk op gang. Ik zou ook lekker eerder weg gaan, vooral met dit weer.
dankjewel....dat willen we ook doen, het moet wel leuk blijven beterschap meid, hoop dat die gauw beter gaat worden.
hoi meiden, Ben net thuis. Zo koken maar eerst even een berichtje! Dag: bah das ook niets aan als het zo rustig is. Mocht je nog eerder naar huis? Maryam: pff heftig zeg een miskraam Welkom hier trouwens! Blijf je gezellig meekletsen hier? Elise: Lief dat je vraagt hoe het met Nathan gaat. Hij is niet echt ziek maar wel snip, snip verkouden. Gisteravond in bed zelfs spugen van het hoesten. Hoop dat jullie er zelf ook weer snel helemaal bovenop zijn! Miran: fijn dat je zo snel terecht kan. Hoop dat er al wat te zien is dan. Het hartje begint in de 5e week te kloppen dus dat zou echt super zijn natuurlijk!! Oh schrok vanmorgen zo.. had wat rood bij het afvegen Verder vandaag eigenlijk niets meer gehad maar de schrik zit er wel in. Heb volgens mij ook een schimmelinfectie Heb ik regelmatig last van dus ben alweer met een zalfje begonnen, maar zou daar het beetje bloed vandaan kunnen komen?? Fijne avond allemaal!
Juffie..das schrikken. Maar als het maar een beetje was hoeft het toch niets te betekenen? Weet niet precies hoe dat zit hoor. Wanneer mocht je naar de vk? Anders even bellen als je dat fijn vind. Mocht inderdaad lekker vroeg naar huis vandaag. Gelukkig maar want ook hier een huis vol met snotterende mensen en mensje. Straks een lekker warm bad met kneip. Knap ik vast van op Fijne avond allemaal!
Dag: mag volgende week dinsdag naar de vk dus dat is al best snel! Nu niets meer gelukkig dus denk dat het van de schimmelinfectie komt. Geniet van je bad!! Nathan heeft de hele dag bij de gastouder wat verhoging gehad en was pieperig. Vanavond wel lekker macaroni meegegeten Ga nu nog wat pap geven en dan gaat hij lekker slapen. kom straks nog even kijken.
hallo, alles oke hier, maar ik moet nog effies boodschappen doen Hier ook weer sneeuw. Ben er nu wel zat van hoor!!! ik wil ook zon hahaha Meryam: welkom in ons hokkie en jeetje das wel heftig hoor een miskraam met 12 weken. Mir; super dat je morgen al terecht kan. QB; als je een bakkie wil doen, dan kan dat wel hoor. Is wat dichterbij hahaha Liena; hoe is ie? Juffie; oh dat is even schrikken, maar heb geen idee of dat daar van kan komen? Misschien wel een adertje of zo? Deli; bah een zieke haan is waardeloos :x Hoe is het met wesley? Nou ik ga nu echt effies boodschappen doen, dus tok laters
hey juffie, dat was zeker heftig, maar ik ben er wel weer helemaal overheen. Heb even een pauze genomen en we willen er nu toch wel echt voor gaan. Gewoon op ons af laten komen. Maar dat is wel schrikken. Heb je het nog steeds, of was het alleen toen een klein beetje? het zal vast niks zijn, en relax, stress is echt niet goed voor je. mink, dankjewel! en ladies ik blijf gezellig meekletsen.
maryam: Gezellig dat je mee blijft kletsen! Nee heb nergens last meer van gehad. weet dat ik niet moet stressen maar dat is niet mijn beste eigenschap Ach nog 1 week wachten ga ik redden Ga zo mijn bed in. Zit nou al bijna te slapen. Afgelopen nacht zo beroerd geslapen. Tot morgen! xxx
zo ben alweer klaar met boodschappen doen. Juffie; ik vind er ook niks aan, maar doe het meestal savonds even en dan ben ik zo klaar... Ik haal meteen voor een hele week en dus een paar tassen vol bij de liddle... incl chocolade hahahaha
Goedemorgen meiden, Heb vannacht weer zooo beroerd geslapen. Moest er 2 x uit en kan dan gewoon niet meer slapen. vannacht rond 2 uur lang wakker gelegen en vanmorgen 20 over 5 wakker en niet meer geslapen. Lag er gisteren wel op tijd in dat scheelt weer Sorry voor het geklaag hoor Fijne dag allemaal! xxx
Kippies! En het sneeuwt hier weer.. Vanmiddag gaat Jamie naar de PSZ, ik met Britt ff naar de C1000, verder vandaag wat in huis doen, wasjes enzo. Hihi, komt Britt net naast me zitten, ruik een lekker geurtje uit haar luier, vraag ik haar of ze poep in haar luier heeft. Praat ze me na; 'poep!', en daarna knijpt ze haar neus dicht en zegt 'ieuw!'. Haha! Grapjurkje is het! Iedereen een hele fijne dag vandaag! Xx
good morning!!! Ik heb zo effe een gesprek met mijn boekhouder en dan ook even schoonmaken in huis. Athans als de wasmachine weer klaar is, want die stond ineens vol met water? Hier ligt weer bagger veel sneeuw
Hier een rot nacht gehad. Jesse lag zo te hoesten en te snotteren en huilen. Alles bij elkaar hebben we 3 uurtjes geslapen. Jesse had geen koorts vanmorgen en vrolijk. Dus heb hem toch maar naar de gastouder gebracht en gezegd dat als het niet gaat ze meteen moet bellen. Pff dan voel ik me zo rot als ik hem dan weg breng na z'n nacht. Maar ik moet ook aan mezelf denken. Ik moet om 12 uur bij de psychologe zijn en daarna proberen even te slapen.
Goedemorgen... Ik ben kei zenuwachtig... heb t steenkoud/zweet staat tussen mn billen (hahahaha)/ wat lichte krampjes/ geen roodverlies alleen bruinsig en niet veel hoor! Zit te rillen als n rietje. Nog maar 1 uurtje en dan zie ik t! Hoop zo dat t goed zit zeg... ik denk dat ik dan in tranen uitbarst! Kom t straks wel vertellen!