[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hoi allemaal.

@miran noge gefeliciteerd meid zowel met je zwangerschap als je diploma top. hoe was je echo vanmiddag alles goed??

@ QB britt doet het inderdaad goed zeg dylano niet maar mensen dylano doet ook mee met de foto wedstrijd op prenatal site onder de kop lekker spetteren willen jullie daar dan voor mij stemmen :), balen dat je je afspraak hebt gemist bij de tandarts ik weet hoe het voelt en er tegen op zie om te gaan.

@mel. wat heb je een mooi meissie geniet nog maar even lekker ja van die nachten. ik was wel blij dat dylano weer door ging slapen ik kon er niet zo goed tegen.

@alle anderen hoe gaat het met jullie bedankt allemaal voor jullie warme welkom terug.

hier gaat het vandaag goed een drukke dag gehad eerst slapen kwam uit de nacht toen dylano halen en naar cb voor zijn voorlopig laatste prikken. dylano bij oma brengen en zelf naar tilburg om een nieuwe auto ruit te laten plaatsten.
    me weekend is ook lekker vol gepland als het mooi blijft zaterdag naar de efteling zondag schoonouders lekker gourmetten en dan maandag nieuwe tegels tuin uit gaan zoeken.
    en dan dinsdag weer de nacht in. dus druk druk druk.

2. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    ik ga even online shoppen misschien nog tot straks anders tot morgen doeggggggg

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Plaats anders even een linkje om te stemmen onder je banner Penr! Is wel zo makkelijk! :D

Ja, balen van die afspraak bij de tandarts idd.. was ook woest op mezelf, kon mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik dat verkeerd had.. stond gewoon goed in mijn agenda ook nog, en toch hield ik vol dat ik pas om 13.55u heen moest.. naja.. nu moet ik 3 juni heen..

Ach, zenuwen zijn wel goed m'n lijn, want ik eet dan amper wat, haha! Da's dan weer een voordeeltje! :)

Xx

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    meiden...

Penr... dankje meis. Alles gaat goed hoor. Ben behoorlijk misselijk maar dat gaat hopelijk idd snel over! Wat heb jij n druk weekend zeg?!!!! Zou ik nou niet tegen kunnen.

Juffie... ja ik heb n klein buikje. Zullen mijn opgezette darmen wel zijn hahaha
    Ik lig nu heerlijk op bed met laptop op schoot en twijfel of t er vanavond of vannacht nog uitkomt dan kan ik gewoon gaan slapen dadelijk. Ik ben kei moe... en die kleinste spruit van ons is gewoon vrolijk aan t zingen op haar kamer en mama slaapt al bijna hahahaha.

All... ben vanavond bij de vk geweest en ons kleine frutseltje was van 1,01 cm gegroeid naar 1,48 cm in 2 dagen tijd!!!! Knap hoor! Hartje was weer duidelijk te zien dus mama was weer gerustgesteld. Nu moet ik morgen bloed laten prikken op alles (6 buisjes bloed) en op ijzergehalte want ik vermoed dat ie nu flink aan t schommelen is. Heb t ijskoud en ben kei moe de hele dag!

Meiden... ik ga slapen. Tok snel als ik ff iets minder misselijk ben als nu oke????

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Goedemorgen
    Ik had het ook de eerste 3 maanden mega koud en was 7,5 maand moe haha en bij mij was alles oke nou ja oke na 23 weken vond me meisje het wel genoeg .

Zometeen weer naar me meisje toe als het goed is is de sonde eruit en krijgt ze hongerprovocatie ook heeft ze nu een eigen flesje .
    En ze denken dat ze vlot naar huis mag :D ik hoop het zo al zal het wel heeel erg raar zijn .
    Maar ik ga dan lekker me kraamtijd inhalen.
    Dus deze dagen me huisje grondig aan kant maken zodat ik lekker met me meisje de tijd in kan halen.

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi lieve meiden,

Ik heb tussendoor wel een beetje gelezen maar kwam telkens niet toe aan reageren. Nu ga ik er zo ook weer van door maar moest toch even wat laten horen :D

@ Mel; van harte gefeliciteerd, wat een schattige foto van je meisje!

@ Miranda, gefeliciteerd met je zwangerschap meis! Ik sprong zowat van mijn stoel toen ik het las, EINDELIJK! Ik hoop dat je je snel beter voelt en lekker kan gaan genieten van alles!

@ All, ik wil echt contact houden en alles een beetje bijhouden maar het lukt de laatste tijd gewoon niet :(

Hoe zit het met kippendag? Ik vond het jammer dat het laatst niet door ging, is er al een nieuwe dag? Hier gaat alles goed, weinig nieuws eigenlijk haha...

Nou, misschien tot vanmiddag. Ik ga zo boodschappen doen en moet voor vanmiddag alleen ons bed verschonen en een giga was vouwen, hopelijk blijft er dan wat tijd over om te kletsen/lezen hier als Wesley slaapt.

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha lieve kippies,

Hier nog zo'n kippetje die trouw meeleest, maar geen tijd heeft om te reageren! Slechte kip! ;)

Hoe is het met jullie?

Ik zag dat Melanina al bevallen is, gefeliciteerd meid! Wat een mooie foto! :)

En Miran, hoe voel jij je? Zag dat de echo's telkens goed zijn, wat een supernieuws!

Liena, hoe staat het met jouw zwangerschap? Laatste loodjes he?! Zit je placenta nog steeds zo laag?

Juffie; Heb je inmiddels alweer een wat betere cyclus, of nog steeds zo lang? Balen he?!

Mink; Hoe voel je je? Moe?

Penr: Welcome back! Leuke foto van je boeffie!

QB: Ik heb trouw gestemd elke dag! :D

Deli; Hoe staat het met het huisje? Al af? ;)

Dag; Alles goed met je? En met Stan?

Bubsie; Hou je het nog vol?

Jolanda; Hoe bevalt het samenwonen? Hoop leuk!

Degene die ik vergeten ben; Sorry! Dikke knuffel!

Ego:

Hier alles goed! Liv gaat als een malle! Wel heel erg leuk! Jammer dat de nachten nog steeds flut zijn.. Maar ach, dat went ook!
    We zijn vorige week allemaal flink ziek geweest, overgeven en koorts... Bah! En vandaag heb ik weer onwijze pijn in mijn maag.. Pffff, voelt niet goed... Misschien toch maar ff de dokter bellen..

Nou meiden, geniet van het lange weekend! Have fun!

xxx

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    euuh bedoelde natuurlijk 34 weken haha sorry :p

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hellleeeeuuuuuwwwww,

Hoe is het hier??
    Deli en Linnie, haaaaaiiiii jammer dat jullie weinig tijd hebben maar fijn om te horen dat het goed met jullie gaat!

Melanina, fijn dat je meisje misschien snel naar huis mag. Wat is hongerprovocatie???

Ben er weer vandoor. Vandaag toch wel het een en ander te doen op het werk :D :D

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Melanina, hahaha... Ik vond het al zo vroeg ;) Hoe is het nu met jullie meisje?

@ Linnie, ook al zo'n ontrouwe kip ;) vermoeiend hoor die nachten. Wordt Liv vaak wakker of is er wat anders 'snachts? Ons huis is in nov. klaar *blij* het schiet echt al op!

@ Dag, fijn dat je nog op je werk kan kletsen. Sinds ik m'n nieuwe functie heb, kom ik echt tijd te kort :( en thuis is het ook al zo druk. Maar goed...

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, hier is het omgekeerd. Heb het thuis drukker dan op mijn werk. Is ook niet altijd handig want de dagen duren erg lang!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mink, natuurlijk wil ik je buddy zijn heel graag!!!!! Ik doe m'n best om mee te tokken, lees af en toe wel stiekem hoor !!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh dat is vervelend ja :( maar dan kun je iig wel gezellig tokken. Maar wel dubbel he, als je op je werk niet druk bent terwijl je weet dat thuis genoeg te doen is!

Mijn nieuwe functie is eigenlijk niet handig voor een parttimer. Maar goed, ik werk hard en heb tot nu toe de boel meestal wel redelijk klaar maar als je dan thuis bent, eten gekookt hebt en Wesley helemaal klaar hebt gemaakt voor bedje heb je 'savonds niet zoveel puf meer voor dingen in huis. Ik doe het wel maar meestal ben ik op de dagen dat ik niet werk thuis zo druk met huishouden dat als ik even een momentje over heb ik nergens zin in heb.

Maar goed, we zijn allemaal druk!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou meiden, tok strakjes misschien nog....

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Vind je de nieuwe functie wel leuk? Heb je dan meer verantwoordelijkheid gekregen? Ik heb hier normaal genoeg te doen maar we hebben een slechte winter gehad en daardoor nu minder mensen in dienst wat voor mij minder werk betekent.
    Je hebt gelijk hoor dat je op die momenten nergens zin in hebt. Die zeldzame momentjes moet je ook mama tijd van maken hoor! Anders loop je jezelf voorbij.

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha girls!

Deli; Liv wordt nog steeds wel 1 of 2 keer wakker 's nachts.. Wij geven dan maar een klein flesje en dan gaat ze meteen weer verder slapen.. Maar het breekt me nu wel op hoor! Het ging een tijd goed, maar de laatste paar weken is het flut.. Heb ook geprobeerd haar te laten huilen, maar dan gaat ze helemaal over de zeik en ben ik bang dat onze buren wakker worden.. Lastig dus!

Maar jij hebt het dus lekker druk! Ik ook hoor! Hoewel ik vandaag bar weinig uitvoer.. Heb gewoon totaal geen zin! hihi!

Dag; Jij wel goed aan de arbeid! Ben jaloers! Hier is het de laatste tijd ook lekker druk, dan gaan de dagen inderdaad veel sneller! Ik zit nu de minuten op de klok weg te kijken.. Bah!~

xxx

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Linnie, het is hier vandaag ook prut hoor. Moet tot 16.45 uur en dat lijkt wel een eeuwigheid! Wat vervelend dat Liv 's nachts zo vaak wakker word. Ik heb geen tips want heb er gelukkig geen ervaring mee. Ik weet wel dat Stan in diezelfde leeftijd een paar weken ook vaak wakker werd. Maar die was met een tut en een aai over de bol weer rustis. Succes er mee! Lijkt me erg vermoeiend.

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ow ja, zou het bijna vergeten. Het is nu zeker! 5 juni neem ik mijn laatste pil en dan kan ik ook weer echt tokken over klachten na je eisprong ;) Vind het spannend maar nu ik er weer mee mee bezig ben kan het me straks niet snel genoeg gaan.

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ej Linnie!!

Het samenwonen bevalt goed!!

Ben net lekker met ons Suus naar de bossen geweest. HEERLIJK!!

Deel Deze Pagina