Heeeej Yo, wat heerlijk de bossen! Werk jij eigenlijk onregelmatige dagen of ben je altijd op vrijdag vrij? Nu heerlijk lang weekend.
Ik heb maar 26 uur en heb op dinsdag en vrijdag altijd vrij. Dus das wel relaxed! Het was echt genieten weer in de bossen!
hey meiden, het was gezellig hier vandaag zie ik. Deli en Linda fijn dat jullie er ook weer zijn! Deli: ik herken het hoor. 's avond doe ik ook niets in het huishouden, heb ik echt geen puf voor. Was opvouwen op de bank is het enige. De rest doe ik in het weekend of mijn haan op zijn vrije dag. Linda: vervelend dat de nachten niet zo lekker gaan. nathan heeft ook van die fases, vermoeiend inderdaad. yojo: heerlijk hoor even wandelen! Wij zijn na het eten nog even wezen winken. leuke shirtjes, korte broeken en schoenen gekocht voor Nathan. Ook een heel schattig jurkje met shirtje en legging gekocht als kraamcadeautje. leuk hoor om eens voor een meisje te shoppen Liena en Wendy kan me voorstellen dat jullie ook helemaal losgaan met het roze shoppen fijne avond!
Heey kippetjes Hier even een heel korte reactie van mij..... We zijn nu bij mijn ouders, is erg gezellie . Kan nog net een keer voor ze straks op vakantie gaan. Zie ze straks gewoon bijna 2 maanden niet. Kon thuis niet reageren, de laptop was aan de kook en heeft de geest gegeven, niet zo slim van mij haha..... Kom mss morgen nog wel even weer tokken. Allemaal in ieder geval een fijn pinksterweekend en tok snel!!! @ Dag, ik heb je telefoonnummer in mijn telefoon opgeslagen.... Kan nu dus wel beginnenZal jou mijn nummer ook nog even geven Dikke knuffel Liena
Kippz! Las dat Deli en Lin ook weer hebben getokt, gezellie! En thnx voor je stemmen Lin! Maarrr... we staan shocking klem op de 7e plaats.. you know the drill.. Hier een lekker lang weekend voor de boeg, woensdag pas weer werken! Morgenavond op stap, morgen overdag grote kramerie hier, over de kermis met de kids, zondag met gezinnetje over de kermis, terrasje(s) pakken, en maandag naar de dijk, treden allerlei artiesten op, oa Nick en Simon. Gaan we wel ff kijken, gezellie! Iedereen een heel fijn weekend, kan zijn dat ik niet zoveel online kom, maar dan weten jullie waardoor dat komt! Xx
Hey goedemorgen meiden! Wesley zit op schoot maar zolang hij zich rustig houdt kan ik wel even reageren @ Dag, jammer dat je het zo rustig hebt op je werk vanwege het minder aantal mensen Mijn nieuwe werk bevalt me wel hoor alleen soms is het iets teveel. Ze willen niet nog iemand parttime aannemen dus ik ben benieuwd hoe dat in de toekomst gaat Wat leuk dat je gaat stoppen met de pil spannend hoor! Ik ben nu anderhalve maand van de pil. Maar we klussen niet echt bewust voor een zwangerschap ofzo. @ Lin, jeetje wat zwaar dat ze zovaak nog wakker wordt 'snachts ik kan me voorstellen dat dat je opbreekt! En als ze helemaal niet te kalmeren is dan is het ook wel moeilijk om d'r te laten liggen natuurlijk... Lastig. Hopelijk slaapt ze snel heerlijk het klokje rond! @ Yo, fijn dat het samenwonen bevalt! Fijn voor je! @ Juffie, hahaha de afwas en de was is voor mij ook het enige wat ik doe op de dagen dat ik werk. Maar ja, maandag werk ik de hele dag en als ik thuis kom is het snel eten en dan ga ik 2 uur sporten. Als ik dan thuis kom is het douchen en naar bed. Dinsdag werk ik een ochtend maar dan ben je alsnog bijna de hele dag kwijt met heen en weer rijden om Wesley weg te brengen. Maar goed, als hij dan thuis is slaapt hij soms nog even en dan kan ik de rest wel doen even. Woensdag weer een hele dag en dan ben ik tot maandag weer thuis. Wel lekker dat je dan voor eht weekend de boel in orde hebt thuis maar na het weekend begint het weer opnieuw Hoe is het met Nathan? @ Liena, fijn weekend bij je ouders! Geniet er maar lekker van! @ All, trouwens iedereen een fijn weekend gewenst! Wij hebben vanmiddag een verjaardag, hoop dat het lekker warm is want het zal wel buiten zijn. Wesley zit nu Bumba te kijken en heel hard te lachen voor de tv. Hahaha, schattig menneke! Hij moest en hij zou net op schoot zitten toen ik begon te typen maar hij vond het eigenlijk niet zo gezellig ingesloten tussen mijn typende armen, hahaha... Hij zei "uit, spelen" wilde toch liever wat voor zich zelf gaan doen hij vraagt nog altijd veel aandacht van mij en omdat hij de meest gekke dingen verzint kun je 'm geen tel alleen laten maar hij is ook wel gezellig. Hij kletst je de oren van je hoofd. Nou, wij gaan even samen spelen. Tok later!
Dag: had ik nog neit eens gereageerd op het stoppen met de pil Spannend hoor! zijn we hopenlijk weer samen zwanger!! Deli: ook geen pil meer dus? zouden jullie een tweede willen?? Is Wesley ook zo dol op Bumba?? Nathan wil de hele dag wel kijken Wat gezelllig dat Wesley al zo veel kletst!! Nathan kletst wel maar nog niet veel verstaanbaar Ach komt vanzelf. Verder gaat het met Nathan allemaal prima. wil ook graag samen spelen trouwens maar ja moet vandaag nog heel veel doen dus dan moet hij maar 'helpen'. ook een doekje vasthouden enzo en dan kan ik toch ook mooi wat doen. goed wij hebben de thee/ limo en koekje op dus gaan weer wat doen!
goede middag, effies snel hahaha Dag; hahah dus gestopt met de pil, spannend hoor!! Deli; yeeeh je bent er weer, wil je nog steeds mijn buddy zijn? Juffie: poetse vandaag All; ik ga denk ik starks even buggy neuzen. heb mijn oog laten vallen op de phil en teds e3, das een dubbele buggie waar een bakkie onderhangt hahaha wel iedeaal, en lekker ligt. geniet lekker van het mooie weer, morgen en maandag ben ik weer aan het werk, dus tok laters
Goeiemiddag!!! Wat een heerlijk weer he? Stan ligt nog heel even op bed want die heeft straks niet 1 tel geslapen. Had hem bij mijn ouders op bed gelegd zodat ik kon gaan paardrijden maar blijkbaar vond hij het te gezellig. Net viel hij om van de slaap dus nu nog maar even in zijn eigen bed gelegd. Straks lekker spagetti Bij appie hein lekker verse pasta gehaald, heb er nu al zin in! Ga zo maar eens aan de saus beginnen. @ bevallingspoll, ik krijg die van deli niet meer gequote. Nu kan ik dus niet aanpassen dat Deli de buddy van mink is en ik die van Liena. Iedereen nog een hele fijne dag. Ik ga nog even van het zonnetje genieten!!!
hey meiden, hoe is het hier met iedereen? prachtig weer vandaag. alleen zit ik binnen te rusten en manlief ligt met de hond in de zon. haha hier net een lompe fout gemaakt. heb ik net een verkeerde beltegoed gekocht.. shit!!!! heb telfort maar ben thuis gekomen met een kaart/bon van Hi. hoe lomp kan je zijn. en het mooie je mag ze niet ruilen. en ik weet niemand die hi heeft en die met me wil ruilen. hup 20 euro naar de knoppen! kan soms zo kwaad worden op mezelf als ik van die stomme fouten maak! iemand hier toevallig Hi prepaid?
bubs: heb ook geen prepaid. balen zeg! hier kwam vanmiddag pas het zonnetje. hopenlijk morgen wel de hele dag mooi..
Bubs...hier ook een abonnement ipv pre paid. Ik ga lekker in bad. Het is vanavond voetbal op tv dus ik kruip straks vroeg het bed in en ga lekker vandaar uit tv kijken Wat lekkers te eten en te drinken er bij!!
Zo! Mama zit er klaar voor, ga zo op stap! Mannetje blijft thuis, ga met een collegaatje en een vriendin van haar. Ach, en het is met Pinksteren hier toch altijd een grote reunie, je komt iedereen weer eens een keer tegen! Fijne avond allemaal! Xx
Bevallingspoll Melanine uitgerekent op: 19 juni 2010 IS BEVALLEN OP 9 MEI 2010 Miranda denkt: kippetje op 20 juni FOUT GEGOKT mink denkt: kippetje op 24 juni FOUT GEGOKT Juffie denkt: kippetje op 25 juni FOUT GEGOKT Jolanda denkt: kippetje op 23 juni FOUT GEGOKT Dagdromer denkt: kippetje op 19 juni FOUT GEGOKT Bubsie uitgerekent op: 6 juli 2010 Miranda denkt: haantje op 25 juni Mink denkt: kippetje op 4 juli Juffie denkt: haantje op 4 juli (mijn verjaardag) Jolanda denkt: kippetje op 8 juli Dagdromer denkt: haantje op 10 juli Deli denkt: haantje op 25 juni Liena uitgerekent op: 5 juli 2010 Miranda denkt: kippetje op 7 juli Mink denkt: kippetje op 8 juli Juffie denkt: kippetje op 21 juni Jolanda denkt: kippetje op 6 juli Dagdromer denkt: kippetje op 28 j8 juli Deli denkt: kippetje op 26 juni Wendy uitgerekent op: 16 september 2010 Miranda denkt: kippetje op 21 september Mink denkt: kippetje op 17 september Juffie denkt kippetje op 16 september Jolanda denkt: kippetje op 14 september Dagdromer denkt: kippetje op 18 september Deli denkt: kippetje op 15 september Mink uitgerekent op: 16 oktober 2010 Minkzelf denkt: kippetje op 23 oktober Miranda denkt: kippetje op 8 oktober (mijn zoontje's verjaardag) Juffie denkt: haantje op 15 oktober (onze trouwdag) Jolanda denkt: haantje op 20 oktober Dagdromer denkt: kippetje op 17 oktober Deli denkt: kippetje op 16 oktober Buddy's gezocht: Melanine: Is al bevallen!!!! Bubsie: Liena: Dagdromer Wendy: Mink: Delilah
@ Dag, was vergeten quote weg te halen maar ik heb de nieuwe poll er staan, sorry hoor.... Te lang niet geweest @ all, fijne dag!!!!
Haha, nog een beetje roestig zeker Het is weer heerlijk weer! Vanmorgen naar een braderie/kermis geweest. Mijn vader ging met Stan in de draaimolen maar dat vond hij maar niks. Daarna nog even bij een magazijnuitverkoop kei leuke red rags schoentjes gekocht. Waren afgeprijst van 75 voor 25 euro. Die kon ik dus niet laten liggen Meiden allemaal een hele fijne 1e pinksterdag! Genieten van het mooie weer !!!