[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag allemaal...

Kristel... heel veel sterkte met je mam's! Ze zal jullie hulp hard nodig nu. Bedankt meis voor de felicitatie.

All... welkom terug allemaal. hahaha
    Met mij gaat t nog steeds bagger alhoewel t nu iedere dag ietsje pietsje beter gaat. Zit nu in mn 9e week dus mag ook wel he?!
    Heb laten prikken op ijzertekort en krijg daar morgen de uitslag van. Slaap nog heel veel! En eet totaal geen vlees!
    Iedereen vraagt of ik afgevallen ben want ik zie er magerder uit. Is vast niet goed! Maar is even niet anders.
    Ik zorg verders goed voor mezelf en eet over de hele dag gesproken n boterhammetje of 4 en dan s'avonds n halve aardappel en n schep groente! Eet ook behoorlijk fruit dus ook dat is goed.
    Vandaar dat ik er momenteel niet veel ben. Kom nergens aan toe. Ook niet mn huishouden, die lijdt er gigantisch onder.
    Allemaal goede tekens zou je zeggen en denken. Ach... nog n paar weken en dan moet t minder worden.

Hier n leuk weekend gehad... lekker niks gedaan en heerlijk in de tuin van t zonnetje genoten. Zondag naar de verjaardag van mn pa geweest, hij werd 60! We hebben daar geslapen en me vader heeft me goed in de watten gelegd. Hij is n schatje en geniet ervan dat ie weer opa mag worden!

Ik ga even boodschapjes halen en denk toch maar weer terug de bank op!
    Tok vanavond (denk ik)

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Melanina... mijn zoontje was ook n prematuurtje en na 9 jaar zit ie eindelijk in de "normale"groeicurve! Bij mij hadden ze daar dus geen rekening mee gehouden.
    Wat is Zoey toch n heerlijk meisje! *smelt smelt smelt*
    Ik kan nu niet wachten op de mijne!
    Trouwens Chris en zijn zus zeggen dat die van ons n meisje gaat worden!
    Ben heel benieuwd!

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey ladies!

Mel...wat een mooi meiske!

Kristel...tjee meid wat erg!! Veel sterkte er mee en natuurlijk wil je nu zo dicht mogelijk bij je moeder zijn. Ze heeft het nodig. Ook ik ken het van dichtbij. Mijn schoonmoeder heeft het gehad. Die is er inmiddels niet meer maar van de borstkanker was ze genezen!! Dus houd hoop op een goeie afloop! Het is al goed dat ze een borstbesparende aandurven, toch? Hoe kijken de artsen er tegenaan?

Penr..ik heb ook gestemd!!

Miran..nog steeds geen vlees dus? Hou je er wel rekening mee dat je dan wel peulvruchten of ander ijzerhoudende groeten moet eten? Je hebt nu extra ijzer nodig. Goed van je dat je daar ook al op laat bloed prikken. Hoop voor je dat je je snel weer lekker voelt.

@all, vanochtend ff bij prenatal geweest. Nieuwe slaapzak en wat rompers gekocht. Had ook nog wat vvv bonnen dus daar heb ik zo'n leuke stoel van gekocht van blauw ribstof. Hij ging er bij thuiskomst gelijk prinsheerlijk op zitten en deed zijn armen in zijn zij alsof hij wilde zeggen. ZO dit is nu mijn stoel! Badkamer is ook weer schoon dus ga nu ff relaxen. Strakkies ff bakkie doen bij mijn paps en mams. Morgen weer werken. Wordt weer ff wennen na zo'n lang weekend!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... Ik weet t meid... maar eten is nu even niet mijn sterkste kant. Kom ik morgen nog niet echt verder dan ga ik even langs de ha. Ik word er zelf helemaal niet goed van en zie mezelf achteruit gaan. Maar ik probeer te eten. Nu vanavond maar lekker soep met brood. Soep doet t ook altijd erg goed. Misschien dat ik morgen gewoon spinazie eet... daar zit ook ijzer in. Ik probeerde van de week al vissticks alleen dat was geen succes! Volgende week nog maar een keer proberen.

Mel... wat is jouw hyvesnaam?
    Ik wou kijken bij de foto's op je hyves maar kwam erachter dat ik je niet in mijn hyves had. Ik ben miranda hagelaar uit oud-vossemeer mocht je mij toe willen voegen!

All... hoe is het verders hier?
    Ik baal van het weer! Is het weer 3 dagen kei mooi weer geweest krijgen we nu weer koud weer! Ik word niet goed van dit landje!!! Geef mij nou warm weer.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeieavond!

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik ben te zoeken onder melanina of kissme4life

Enne miranda ik heb tot 4,5 maand op 1 appel en 1 mandarijn geleefd en soms een broodje per dag nou ja eigenlijk minder want spuugde ook alles net zo hard weer uit haha
    Als je maar goed blijft drinken enne moe was ik tot na de bevalling toen zoey eruit was en ik ff geslapen had voelde ik me herboren :)
    Nou ik heb het speciaal aan gegeven dat Zoey prenatuur is en dat daar echt rekening mee gehouden moet worden tja werk op een kdv dus weet de trucjes van het CB wel een beetje .

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat scheelt idd Mel....CB maakt er af en toen een potje van...
    Op wat voor groep werk je?

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik werk nu op een peuter 1,5 tot 4 jaar en heb 3 jaar op een baby groep gewerkt
    Dus ik weet een beetje hoe onzeker ouders kunnen worden van het CB

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja idd. Wij zeggen ook vaak als we ouders weer zo onzeker zien dat ze hun eigen gevoel moeten volgens dat dat vaak het beste is.
    Ik werk nu sinds twee jaar op een babygroep en daarvoor al die tijd op een peutergroep gewerkt. Ook een tijdje bso erbij gedraaid. Blijft leuk werk dat kinderopvang!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej allemaal!

Zo, ben ff een harrie-in-de-warrie vandaag zeg, jeetje.. heb nog alcohol in mijn bloed van ons Pinksterweekend denk ik.. Toen ik vanmiddag de container weer bij de deur wilde zetten, ramde ik daarmee de buitenspiegel van de auto eraf, en even later sluit ik mezelf buiten terwijl de kids binnen waren.. kon mijn schoonpa het dak op en via de achterdeur naar binnen en dan bij de voordeur de haak eraf doen zodat ik weer binnen was.. echt hoor..

En mannetje is weer weg voor zijn werk, is vanmorgen vertrokken en is er vrijdag pas weer.. achja..

Verder gaat alles helemaal goed hier hoor! :D

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gaat lekker QB!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

Kom alleen even snel gedag zwaaien. Moet vanavond nog vergaderen en ga zo eerst even met Nathan douchen. Kom misschien later deze avond nog wel even reageren en anders morgen weer.

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijne avond Juffie!

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Yo.. jups.. tell me 'bout it... ;)

@Juffie, fijne avond!

~~~

@All, ik zal later vanavond even teruglezen en reageren, moet nu nodig de tafel opruimen en de foto's klaarmaken, vanavond tussen 8 en half 9 wordt er weer een CD-tje met foto's opgehaald! :D

Xx

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goed bezig jij!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goeeeeeeeeeeeeeeeede avond!

@ Melanina, mooie foto zeg! Ik ga je zoeken op hyves!

@ Miranda, fijn dat je zoveel afwezig bent en niet lekker in orde bent vanwege JE ZWANGERSCHAP!!!!!!!! Vind het zo gaaf voor je! Maar serieus, ik hoop dat het snel beter gaat!

Nou, dat was het even voor nu :D ik ga zo sporten. Wesley staat onder de douche dus die ga ik zo nog even kussen en dan ben ik weg. Tok later!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden,

Even snel een teken van leven!

Hebben jullie een leuk weekend gehad? Wij wel! Wat een weer he?! Liv heeft genoten! Wel jammer dat ze nu de waterpokken heeft.. Iemand tips? Ze heeft er zelf gelukkig nog weinig last van, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.. Bah!

Kom snel weer tokken hoor!

xx

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Menthol poeder
    En je hebt van Vogel of VSM speciaal spul voor waterpokken.
    Wel balen dat ze het nu al heeft...of ze moet het heel erg krijgen....anders krijgt ze het nog een keer....tenminste dat is mij verteld op het werk. Kinderen die het voor een jaar krijgen krijgen het nog een keer ivm weerstand.
    Beterschap voor LIV!!

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks Yo! :)

Hopelijk maar 1 keer... Ahhh, arme Liv! Ze heeft al aardig wat bultjes, maar ik zie haar niet jeuken.. Hmmm.. Ben benieuwd!

xx

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ben ik de eerste die er weer op kan vandaag? Ik had problemen met inloggen.

Ik ben ook meteen weer weg. Heb het vandaag druk op mijn werk. Jippie :D

Deel Deze Pagina