Wat fijn dat dat lijkt te helpen. Ik heb dat toen met Thomas ook wel gedronken. Vond het alleen niet zo lekker, maar het was voor het goede doel hihi. Zo strijken is weer aan de kant, nu nog aan het poetsen, al moet ik zeggen dat ik nu al geen zin meer heb. Straks lekker naar buiten en dan niets meer doen. Heb er nu al zin in . Hebben jullie ook zulk mooi weer? Gisteren viel het hier nog erg tegen, maar nu hebben we dan toch de zon, echt heerlijk....
Liena, veel plezier in het zonnetje en succes morgen bij de liggingsecho. Ben weer erg benieuwd! QB, nogal logisch dat het je wat doet als je pa verdriet heeft. Fijn dat je thuis kon blijven vandaag. Dikke knuffel!
@ Dag, heb nog niet de rust kunnen vinden om in het zonnetje te gaan liggen haha. Eerst nog even dweilen boven en dan ga ik toch echt maar eens naar buiten. Hoe is het bij jou? Ben je aan het werk vandaag of ook lekker vrij??
Zo ben even aan het bijkomen hoor, het is toch best wel warm. Normaal kan ik daar hel goed tegen, maar nu even wat minder. QB, wat gaaf dat ze nu 3de staat. Ik probeer ook elke dag te stemmen, maar om een of andere vage reden kan ik niet op de site komen en krijg ik alleen maar een gele achtergrond met de woorden: Met de paplepel
Ik probeer het idd via je linkje. Op de laptop ging het steeds goed, maar deze heeft de geest gegeven en is nu voor reparatie weg. Nu probeer ik het steeds via de normale pc, maar dat lukt dus niet. Hoe lang duurt de actie nog?? Wel spannend zeg!!
Actie loopt tot en met 31 juli.. de pest is alleen dat ik halverwege juli op vakantie ga.. dus hoop maar dat ik op 1 sta voor ik weg ga en daar keurig op blijf staan.. Positivo! Haha!
hey meiden wil jullie ff een fijne dag wensen. ik ga bank hangen heb nachtdienst geahd nu lekker 5 nachten en dagen vrij heerlijk genieten van het weer. ik heb wel gelezen maar geen puff om te reageren. QB nog gecondoleerd. all denk aan jullie zeker als ik drek lekker buiten ga zitten.
Dankje Penr! Ik ga nu ook weer buiten zitten in de zon, boekje erbij, heerlijk! Britt slaapt toch nog, en Jamie weet niet wat hij wil.. hangt nu voor de tv de BZT-show te kijken..
hier naar het cb geweest ze vonden dr goed gegroeid en ook goed aangekomen. hebben me ook goed geholpen ivm van gekolfde melf overgaan naar de borst . Hopelijk helpt het en drinkt me meisje dalijk lekker uit me boobies want dat zou wel fijner zijn als we weg gaan .
melanina: wat fijn dat het goed was op het CB! QB: Britt gaat goed. Heb ook weer 2 x gestemd hoor. (op mijn hyves en die van mijn haan)
Ja joh, 3e inmiddels! Werd tijd.. zaten al een tijdje klem op de 6e.. dankje voor jullie stemmen! Kan ook 4 geven vanuit huis, ikke, haantje en de kids hebben allemaal hyves, hihi!
qb, gecondoleerd! miran, lekker veel slapen meid, ik denk aan je! ben nu lekker 7 dagen vrij.... en het wordt ook nog eens mooi weer. We zijn flink aan het opruimen in huis, worden we allebij weer war relaxter van alles de boel weer aan kant is. tok jullie snel! xxx
Mogguh allemaal! Vanochtend nog even rustig aan, zo de kids in bad, ikke onder de douche/bad, beetje aanrommelen hier, en dan vanmiddag om 13.25u naar de tandarts.. nee ik vergeet het niet weer. Mijn schoonmoeder moet voor mij aan, en die komt meteen hierheen, dus als zij hier is ga ik weg. Daarna naar de 1e steenlegging van de nieuwe peuterspeelzaal en dat was het al wel weer voor vandaag. Verder maar ff van het mooie weer genieten vandaag! Xx