Jeej!! Kaarten gescoord voor de zondag van Bavaria Open Air via vakantieveilingen.nl!! www.bavariaopenair.nl
Ziet er leuk ook Yoo! Middag! Ben er ook weer! Mijn mond voelt beurs...heb net 2 gaatjes laten vullen.. verdoving begint uit te werken.. blergh.. Maar man, man, wat een weertje! Heerlijk! Denk dat ik zo maar ff ga zonnen! Jurkje aan, drankje erbij, kids buiten spelen! as net ietsje te laat voor de steenlegging vanwege de tandarts, ze hadden net de balonnen opgelaten en we zagen die van Jamie net nog heel hoog de lucht in vliegen, haha! Daarna kregen ze op school drinken en chippies en dat was het. Xx
leuk yojo! QB: fijn dat de tandarts nu weer voorbij is! En inderdaad echt heerlijk weer he. veren jullie mee voor weer een hoge temp morgen want dan is mijn ei denk ik echt wel geweest.. Zou echt super zijn zo vroeg. Heb trouwens een blaasontsteking te pakken en heb dus ab nu. hopenlijk gaat het snel beter want heb afgelopen nacht echt heel beroerd geslapen. steeds plassen en buikpijn. fijne avond allemaal!
badankt yojo! hoop niet dat de hoge temp veroorzaakt is door de blaasontsteking maar dat merken we morgenochtend wel
spannend juffie!!! Yoyo; gaaf hoor. dat is altijd wel mooi... QB; dus 2 gaatjes. Ik ben al heel lang niet meer geweest All; gisteren de echo gehad en alles is super hoor!!! en we hebben ons kunnen weerhouden en we weten het geslacht niet hahaha was wel moeilijk hoor!!
goedenavond... kom weer even tokken. QB... nog gecondoleerd meis!!! wanneer ga je op vakantie en waarheen? Juffie... beterschap meis. Ik heb gelukkig nog nooit blaasontsteking gehad moet ik zeggen. Pooh... ik neem ook wel op mn tijd mijn slaapje hoor All...bedankt voor t meeleven hahahaha Ik ben denk ik door de ergste vermoeidheid heen. Wel droom ik veel en afgrijselijk maar ook dat is n zwangerschapskwaaltje. Morgen moet ik naar de gyn en woensdag a.s. heb ik n afspraak bij de vk en dan neem ik alle kinders mee. Dan krijgen ze te zien dat er nog eentje onderweg is. Gisteren hebben we n nieuwe auto gekocht. Nou ja nieuw... voor ons is ie nieuw dan he! N renault grand espace uit '99. 7-persoons. Dus we gaan niet op vakantie maar misschien in oktober ff lekker n weekendje ertussenuit met de kids. Wel gaan we zo n dagje weg. Nu kan t tenminste met die grote auto. Ik laat jullie morgen wel even weten hoe t bij de gyn was. Tok later
Miran, dankje. We gaan maandag weg, een midweekje naar Brabant! Dus een dagje Efteling zit er wel in! Het schijnt heerlijk weer te worden, dus we kunnen lekker buiten zonnen! Suc6 bij de gyn morgen! Ben benieuwd hoe de kids reageren! Weten ze het al wel dan dat er een beebje onderweg is? En gefeliciteerd met jullie aankoop! Zo kopen wij ook auto's hoor, steeds iets 'nieuwer'.. Mink, ja 2. En het gekke was dat ik daarvoor niet langskwam, want ik had (en heb) last bovenin, maar daar zag hij niks. Onderin zag hij 2 gaatjes.. vooruit dan maar weer, ga ik wel weer in die stoel liggen.. zal echt nooit mijn hobby worden, maar heb mijn strippenkaart voor dit jaar al meer dan vol.. Juffie, ik veer ook voor je hoor meis! ~~~ Nou, pijn in mijn mond is aan het wegtrekken. Hebben vanavond pasta gegeten, hoef ik ook niet zo hard te kauwen... Vervelend hoor.. maar ben er eerst weer van af.. denk ik.. heb bovenin wel last, maar ben laatst daarvoor al geweest, en daar zat niks zei hij. Toen ontdekte hij de gaatjes die vandaag gevuld zijn.. Zal het nog wel even aanzien. Nu nog de kaakchirurg bellen voor een afspraak voor mijn verstandskiezen die eruit moeten... zal ik morgen maar meteen bellen.. *diepe, diepe zucht*... Ga zo slapen.. morgen werken.. Trusten allemaal! Xx
Goedemorgen, Mink: wat fijn dat alles goed was! Miran: mooi dat het weer wat beter gaat. mijn temp is weer flink naar beneden dus weet het niet Vrees dat het door de blaasontsteking kwam dat mijn temp omhoog ging. fijne dag!
Mogguh! Balen Juffie.. Ga zo werken, alleen vandaag nog en dan een weekje vrij, heerlijk! Fijne dag allemaal! Xx
Goedemorgen! Sorry dat ik er even niet zo veel ben geweest. Nogal een druk weekje achter de rug. Miran...fijn dat het al iets beter gaat. Juffie..ik hoop dat het toch niet door de bo komt hoor! Ik blijf veren!! @de rest, heb nog niet veel terug gelezen. Hoop dat ik daar vandaag aan toe kom.
O ja, vind het nu al spannend. Nog 2 pilletjes in mijn strip en dan is het zover.... Merk dat alle onzekerheden nu alweer beginnen. Heb ik wel een normale cyclus van mezelf, zou het wel weer allemaal lukken. Bah! Moet mezelf niet gek maken maar zo zit ik een beetje in elkaar. Had gehoopt dat voor een tweede gaan niet zo spannend zou zijn als voor de 1e.
Goeiemorgen!! Jammer Juffie!!! Dag tuurlijk is een tweede net zo spannend als een eerste....ik veer voor je dat alles soepeltjes mag verlopen! Ik vandaag hartstikke beroerd opgestaan. Lijkt wel of ik wat verkeerd gegeten heb gister ofzo....
Hier gaat het goed trouwens. Jesse ligt lekker te slapen en dadelijk gaan we naar mijn ouders. Het weekend gaan we de schuur opruimen en als die is opgeruimd gaan we een buiten keuken kopen!! Ach we gaan niet op vakantie dus het kan eraf Wel heb ik voor maandag een afspraak bij een bekken fysio. Dit op aanraden van zwgym. Ik ga namelijk steeds iets moeilijker lopen dus ff laten controleren want doet best veel pijn! Maar ik zeur niet ik voel me TOP verder!
Fijn dat je je top voelt wen! Het schiet al op. Wat gaat het toch snel! Liena, hoe was de liggingsecho? Yo, hoe gaat het nu? Al wat opgeknapt?
Hallo! Ik ben met moeite van paps en mams naar hier gekomen....jeetje wat is dat dan ver zeg...gelukkig is de wc bij de voordeur...alleen kwam t er van alle kanten uit dus als een gek het emmertje uit het prullenbakje getrokken... Daarna twee uur liggen slapen en nu voel ik me stukkie beter....net ook kopje soep gegeten...het eerste eten van vandaag dus ben benieuwd.... Ik denk dat ik gister iets verkeerds heb gegeten en dat in combinatie met alle spanningen van het afgelopen jaar en nu nog met het huis denk ik dat ik ff teruggefloten ben door mijn lichaam.... Hoe gaat het met jullie?
Beterschap Yoo! Avond all! Kom ff trusten zeggen! Morgen lange reis voor de boeg.. 8.44u trein naar Groningen, dan 9.43u richting Den Haag Centraal, en dan per tram naar Scheveningen. En dan op naar het Royal Beach Concert! Xx