Fijne avond allemaal!! Ik ga ff mijn bed opmaken want ook dat is niet gebeurd...hahaha ik dacht laat ik het vanmorgen in het machien doen dan kan Joep het afmaken als hij thuis is....hahaha was niet slim van me om te hopen dat hij het zou doen...
@Liena Met Bart gaat het weer wat de goede kant op hij ligt vandaag op de bank ipv op bed. Ik ben beter ik heb zelfs wat in de tuin gewerkt vandaag en vanavond een heerlijke Big Mac gegeten.. Mocht van mezelf ben tot nu toe maar 2 kilo aangekomen in bijna 26 weken.
Liena, volgens hyves ben je jarig vandaag.....GEFELICITEERD!! Juffie...spannend. Wen...2 kg!! Ik was er toen al meer dan 9 aangekomen. Netjes hoor.
Ola lieve meiden! Even een teken van leven Lekker druk de laatste tijd Hoe is het met jullie? Hier verder alles goed, wel druk op het moment! Liv zit midden in haar sprongetje en zit heel erg aan mama vastgeklamd.. Zodra ik even de kamer uit loop, is het huilen geblazen, zelfs als ze bij papa zit.. Best lastig af en toe! Verder is ze heerlijk vrolijk en ontwikkelt zich reuzesnel! Lopen zit er voorlopig nog niet in denk ik, ze durft niet meer aan de hand te lopen, gaat meteen zitten als je haar handjes pakt.. Maar gaat wel overal zelf staan en loopt wel rond de tafel! Vreemd kind Oh ja... Stemmen.. Ben toch mijn stemformulier kwijt! Denk dat vriendlief ze weggegooid heeft.. OEPS! Liena; Happy Birthday! Juffie; Ahhhh, spannend! Heb een goed gevoel deze ronde voor jou! Dag; Ben je ook weer begonnen? Spannend! Hoop dat het snel raak is! Rest; Hoe is het met jullie, dikke knuffel! Meiden, fijne dag vandaag! Kom snel weer reageren! xxx
Hey linnie!!! Fijn dat Liv het zo goed doet. Dat lopen komt vanzelf. Stan was 16 maanden en die liep zomaar ineens zonder enige aanleiding. Zijn neefje was 19 maanden en die is nu niet meer bij te houden zo snel dat hij is. Gewoon lekker genieten!!
Goedemorgen allemaal... Ik probeer wakker te blijven moet dadelijk de kids weer ophalen. Maar ben met veel vlagen misselijk. Ik werk wel weer mijn gewone uren. Maar kruip na mn ochtendritten nog altijd terug mn bedje in. Vandaag wordt t n spannende dag want vanavond moet ik naar de vk en dan gaan alle 4 de kids mee en krijgen te horen dat ze n broertje of zusje krijgen. Aan de ene kant vind ik t nog te vroeg maar anders horen ze t dadelijk van n ander en dat vind ik ook niks. Kijk de oudste 2 kan ik wel duidelijk maken dat t kindje ergens tussen kerst en Chris zn verjaardag (9 januari) geboren moet worden maar de kleinste 2 ( 6 en 7 jaar) krijg ik dat nog niet duidelijk... voor hun duurt dat nog erg lang!!!! Maar dan hoef ik ook geen leugentjes meer te verzinnen als ik moe ben of misselijk. Erg spannend. Had van de week wel 2 zéér enge dromen... 1) mn dochtertje hadden ze misbruikt en die bloedde van onderen helemaal leeg. Ik nam haar in mn armen en snelde naar t ziekenhuis toe. Ze was zoooo slap als n vaatdoekje. Eng!!!!! 2) Chris heeft bultjes op zn lymfeklieren staan en ik had gedroomd dat dat kankergezwellen waren. Mijn schoonmoeder werd me toch boos toen ik dit vertelde. Ze zei dat ik niet naar gekke films moest kijken. Ik riep: "ik slaap al vanaf 19.00 uur hoe kan ik dan überhaubt iets kijken?" Dit komt gewoon door de zwangerschap!!!! Nou volgens haar kan dat niet. Ook niet dat ik zoooo moe ben. Chris moet maar uitkijken want ik doe niks meer in t huishouden en ben maar moe. Gelukkig nam Chris t voor mij op en zei: ma, dit is maar tijdelijk... dat zijn de eerste maanden. Mijn schoonpa riep tegen mn schoonmoeder: waar loop jij je druk om te maken? Is dat jouw huishouden??? Dus van die 2 krijg ik wel de steun maar mn schoonmoeder kan ik op dit moment wel villen. Terwijl ik daar nooit moeite mee heb gehad! Zal ook wel weer overgaan hoop ik... zal wel aan de hormonen liggen nu! Zo... n heel verhaal! Ik beloof niet dat ik vandaag nog terug op zp kom want ik kan niks beloven... ligt helemaal aan mn lichaam! Tot snel!
Miran, wat naar dat je schoenmoeder een beetje lastig reageerd. Nog heel even en je bent de eerste 3 maanden alweer voorbij! Bij mij werd het ziek zijn rond de 15e week iets minder dus er is nog hoop! Ik ga er voor de rest van de dag ook weer vandoor. Drukke middag voor de boeg dus ga op tijd hier weg (werk). Nu ff netjes opruimen en dan ervandoor!
Mir ik had ook de ergste dromen hoor dus heeft echt wel met je zwangerschap te maken Enne ik werd rond 16 weken minder misselijk helaas niet minder moe Wel vertellen hoe de reacties van je kids waren heh
allemaal druk druk druk hahaha Liena: gefeliciteerd!!! Dag: jij drukse nog vandaag hahahaha Mir: bijna de 3 maanden voorbij. Heerlijk hoor en het gaat helemaal goedkomen.
Liena... sorry meis... ik vergeet je gewoon te feliciteren!!! Melanina... ik weet t dat die dromen gewoon bij de zwangerschap horen maar schoonmoeders denkt er anders over hahhahaa Mink... t komt deze ronde helemaal goed hoor! Ik ben hier heel stellig over en dik tevreden! Toch vind ik t erg spannend vanavond en ook wel eng. Maar dat komt omdat ik t én de kids gelijk laat zien én omdat ik bang ben door de voorafgaande zwangerschappen. Logisch ook denk ik! Ik kom vanavond nog wel even melden hoe de kids t vonden!
Mir ik snap je helemaal ik was pas gerust gesteld toen zoey veilig en wel op me buik lag maar geniet ervan vanaaf
leuke foto mel en dan nog in je pyama. hahaha ik zie er wel beroerder uit in mijn huispak hahaah Mir: hoe was het vanavond. Vonden de kids het leuk
Juffie heb ik nou ook altijd hoor dat ik mensen anders voorstel Mink nou hier is wel een borstel door heen gegaan hoor want anders ....... Mir hoe waren de reacties ????
vind je er inderdaad leuk uit zien melanina en dan ook nog in pyjama Zit nu ook in huispak Heb lekker gedoucht en geen zin meer om me aan te kleden