Groot gelijk heb je juffie!! heerlijk. Ik ga ook zo bankhangen. Haantje is chagarijnig bah echt niet gezellig hier Maar goed morgen weer een nieuwe dag...
Gelukkig is Bart zo goed als opgekapt hij gaat morgen weer werken. Vandaag een nadere kinderwagen gekocht voor 2 kindjes. en o o wat rijd hij heerlijk. Verder de boodschappen gedaan, gepoetst, gewassen en iets gestreken. Morgen nog een klein beetje strijken en dan ff lunchen met een vriendin (dat heb ik dan wel verdiend )
hallo allemaal kom ff spieken hier voor ik weer verder ga met poetsen. miran hoe vonden de kids het grote nieuws balen van je schoonmoeder. die van mij bemoeid zich ook altijd met ons huishouden in het begin nu wel minder. @QB nog steeds een fijne vakantie??? @yojo ja mannen ik ken het had ik met mijn haan afgesproken dt hij voortaan zou strijken en wat ligt er nu een berg strijk pfffff vandaag en vanavond maar even weg werken. @elise hoe is het nu met je buikgriep??? met mijn mannetje gaat het goed hoor. heeft aleen nu de 6de ziekte ons manneke staat vol met uitslag echt zielig. @lienna nog gefeliciteerd. @melanina wat fijn dat je meissie het zo goed op de borstvoeding blijven vol houden he. @all hoe gaat het met jullie??? hier wel oke alleen dylano heeft de 6de ziekte staat vol met uitslag. acha beter nu als in de vakantie. spreek jullie snel weer ga nu verder wassen en poetse zodat alles klaar is als we volgende week op vakantie gaan. tok later weer.
BV blijf ik volhouden tot ik niet meer kan al is het soms erg vermoeiend hoor kolven en flesje geven neemt veel tijd in beslag maar goed tis heel gezond voor dr en tuurlijk ben ik soms erg moe ervan daarom lang leve verlof Ben wel blij als ze dalijk rijstebloem erdoor mag of kleine dingen tussen door Want als ze dalijk 80 of meer gaat drinken dan heb mama niet genoeg hoor.
Meiden, Even snel n update van echo en reactie van de kids. De oudste, Didier (bijna 14), snapte m al helemaal toen wij er bijna waren. Hij is nl met zn moeder al n paar keer meegeweest en zijn jongste halfbroertje is 1,5 jaar dus die link legde hij al snel. De dan oudste, Gyani, die wist t natuurlijk al dus voor hem was t niet n verrassing maar opluchting dat ie t nu gewoon kon zeggen. De jongste zoontje, Giuliano, dacht dat wij naar de tandarts gingen hahahaha en mn meissie had helemaal niks door... er ging nog geen belletje rinkelen toen wij er binnen waren hahaha. Eenmaal echo-apparaat aan en ikke op die bank begonnen ze m lichtelijk te vatten. Alle4 kropen ze om die vrouw en tv-schermpje heen. Dus toen legde ze uit waar dat de armpjes/beentjes/hartje en hoofdje was. Ze liet t hartje horen en ze liet zien hoe groot ie nu was. Mijn dochtertje stond vol enthousiasme en met uitgepuilde grote ogen te kijken. Eenmaal buiten belde ze gelijk papa op. En ze ratelde aan een stuk door. Daarna gingen we even langs mn vriendin (de overbuurvrouw) en ook hier was mevrouwtje nog steeds aan t ratelen. Toen we overstaken zag ze dat bij mijn andere vriendin de balkondeur (woont op n bovenverdieping tegenover onze schutting) open had staan en gilde naar boven dat mama zwanger is van n babytje. Ook nog even met hun gekletst en toen gingen wij naar binnen. Daar werden nog 2 telefoontjes gepleegd naar opa en mijn tante belde en die werd ook overbeladen met haar verhalen. Ze was en is erg enthousiast... ze viel pas om 21.00 uur om!!! En om 06.15 uur hoorde ik haar alweer over babytjes beginnen op haar kamertje. Ze is erg lief en geeft steeds kusjes op mn buik. Ik mag niet werken en ik mag niet rennen! Want owee als ik val!!! De baby komt na de bevalling bij haar te slapen zegt ze! Het is nu al n moedertje... ook voor mij hahhahaha Ik ga werken meiden... kom strakkies nog even langs wippen!
Mir wat geweldig om te lezen en wat goed dat alles nog zo goed gaat het is je zo gegund. Hier net wakker haha was met me meisje in slaap gevallen op de bank . Ja moet echt nog wennen aan die lange nachten
Melanina... Dankje meis! Deze is n aanhoudertje hoor. Ik ben nog steeds misselijk en nog steeds moe. Heb nu ook al de hele dag hoofdpijn en gisteren ook al. Dus ben bang dat ik te snel weer ben gaan werken. Misschien toch maar n standje terug! Mn dochtertje is pas 6 maar superlief en bezorgd. Haar vriendinnetje mocht niet hier spelen want die doet zo boos en druk en dat is niet goed voor mama en babytje in de buik. hahahaha Hele dagen door kussen op mn buik en vragen stellen zeg! Over hoe de kleine eten krijgt van mij... dat snapt ze nog niet helemaal maar na enige uitleg begreep ze t al snel. Ze is heel wijs en weet dus ook al precies waar de babytjes uit komen. Echt heel aandoenlijk zoiets! Ik wordt overbeladen met tekeningen en kusjes. Kreeg net n leuke gekleurde tekening van Giuliano (zit op speciaal onderwijs en is 7 jaar) en n hele lieve kus! Dat zijn dingen wat ik nu zooooooo prettig vind. Wat me ook al opvalt is dat ze nu heel rustig zijn en niet zo kattig doen tegen elkaar. Dus het heeft wel n positieve kant he?!!!
goedemorgen gaaap wat een nacht leuk hoor als ze moeten poepen en het ziot dwars en ze huilen maar je mag ze niet aanraken . Mijn meisje vind dat maseren met de klok mee helemaal niks Gelukkig heeft ze vannacht wel gepoept dus heeft ze heerlijk geslapen alleen ik was daarna klaar wakker Net ff wasje gesteken want ja ik heb een kast vol kleertjes voor me meisje maar kilometers te groot haha ze heeft nu nog maatje 50 en daar had ik neit zo heeeeel veel van maar goed ze kan weer kleren aan. Maatje 56 en 62 stik ik in
Goede morgen! YO door alle zieke hier is me helemaal ontschoten om je te mailen over een dat SORRY! Hbe je misschien een nieuwe datum voor me?
Heey kippies. Hier even snel een reactie van mij.... Woensdag in het ziekenhuis was alles goed. Als het allemaal zo gaat mag ik gewoon bevallen. Heb alleen iedere dag barstende hoofdpijn. Dit begint meestal 's middags met erge flitsen en zet zich later om in hoodpijn. En moe, moe, moe. Het zijn echt zware laatste loodjes, mss ook wel doordat ik er zo tegenop zie. Het moet eigenlijk gewoon beginnen dan is dat over Maar goed verder mag ik niet klagen, de kleine doet het in ieder geval goed en dat is wel belangrijk natuurlijk. Thomas lijkt het allemaal erg leuk te vinden, want die geeft steeds kusjes hihi. Schatje en dat terwijl mama nu niet de makkelijkste is Hoe gaat het hier verder? @ Miranda wat fijn dat de kinderen zo lief zijn nu voor je. En je meissie zorgt nu dus al goed voor jou en de kleine, dat gaat dan helemaal goed komen he hihi. @ Dag, mogge, ook weer van de partij?? @ Wendy. wat fijn dat jullie weer een beetje zijn opgeknapt. Niet meer ziek worden hoor!!!!! Moet er even weer vandoor. Thomas wil graag de aandacht. Dikke knuffel
Liena, ja ik ben weer van de partij! Heb je je angsten/onzekerheden inmiddels wel uitgesproken bij de gyn of vk?? Doen hoor!!! Miran, wat een leuke reacties van je kinders! Fijn. Wen, haan weer beter?