[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja heb het er inmiddels wel over gehad, maar ze zei dat ze die angst niet weg kan nemen. Wel zei ze dat we 24 uur per dag iemand aanwezig is die pijnbestrijding kan geven en dat ze daar niet moeilijk over doen. Dat was op zich wel een geruststellend idee. Voor mij is het denk ik ook gewoon de onzekerheid. Zodra het gaat beginnen kun je er gewoon niet meer tegenop zien.

En met jou alles goed? De pil-periode weer afgesloten??
    Best wel weer spannend of niet?

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ja heel spannend zelfs! Als de bevalling begint neem je het inderdaad zoals het komt. En op het moment dat je denkt dat het te pittig wordt inderdaad niet wachten met vragen om pijnbestrijding. Maar wie weet heb je dat helemaal niet nodig. Sommige vrouwen vinden het allemaal heel goed te doen en fietsen door de bevalling heen. Misschien ben jij daar wel 1 van.

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ik hoop het ook haha, het zal hoe dan ook wel komen;).

En bij jou ook wel spannend dus. Veer voor je dat het snel raak is!! Zou toch mooi zijn. Straks weer allemaal kuikentjes hier. Gaaf hoor.... En mag jij straks ook weer normaal bevallen of wordt het zowiezo een ks??

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dat weet ik nog niet. Als er geen bezwaren zijn zoals, ligging of gewicht dan mag ik gewoon bevallen. Ik zou het wel graag willen maar ja, dat is even afwachten. De bevalling van Stan ging eigenlijk heel goed qua ontsluiting krijgen en zo. Vond het erg jammer dat ik het toen niet zelf af kon maken om het zo maar even te zeggen. Maar zover is het nog lang niet. Eerst maar eens afwachten of ons een tweede zwangerschap gegund is. We hebben in ieder geval het geluk dat wij meteen bij de eerste tekenen van de bevalling mogen vertrekken naar het zh :D Zijn we er in ieder geval op tijd bij.
    Heb je wel iets van gym of weeenbegleiding gedaan. Daar leer je toch ook wel ontspannen en dat is wel van belang. Het gaat helemaal goed komen hoor! Je kan het dat weet ik zeker. Snap dat je het spannend vind omdat je niet weet wat je te wachten staat maar haal daar juist je voordeel uit! Ik dacht steeds het zal vast nog wel pijnlijker worden dan dit maar toen mocht ik al gaan persen. Qua tijd leek het voor mij alsof ik nog maar heel eventjes bezig was. Meevaller dus ;)

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Het is idd altijd afwachten of je weer zwanger mag raken. Daarom is het ook zo spannend.
    Ik kan me wel voorstellen dat je het jammer vind dat je het niet af kon maken, maar goed het moet wel te doen zijn. Mss dat het bij een 2de keer wel kan. Ik hoop dat ik straks ook kan zeggen dat het is meegevallen. Moet ook zeggen dat ik het ook wel wat waard vind dat je vrij snel na de bevalling de meeste dingen weer zelf kan doen. Toen ik in het zh las was er een vrouwtje dat de 's nachts was bevallen en de volgende ochtend lekker naar huis ging. Ja dat heeft ook wel wat he hihi.
    Ik heb deze keer geen gym oid meer gedaan. Toen met Thomas wel. De gyn in het zh zei dat vrouwen toch ook heel vaak zijn "vergeten" wat ze hebben geleerd, maar dat ze zeker zullen zorgen dat het allemaal goed komt. Bij Thomas zag ik er toen ook al zo tegenop....
    Maar over 5 weken is het allemaal achter de rug en hoop ik dat we lekker kunnen genieten!!!! Ben toch ook wel heel nieuwsgierig;).

Nou ga ik er echt vandoor. Nog even met Thomas spelen, dan broodje eten. Kan hij dan lekker naar bed;)

Tok snel

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemiddag lieve meiden!

Hoe gaat het hier?
    Heb al even geen tijd gehad om mee te tokken. Weet niet hoe het vandaag gaat want Wesley is "een beetje" opstandig hahaha....

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Gag: Haan is gelukkig weer beter! lief dat je het vraagt.

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede middag!!

Liena; Gewoon op je af laten komen, meer kun je eigenlijk toch niet doen. Elke bevalling is weer anders en het gaat helemaal goedkomen. Hoe meer jij ontspand, des te beter het gaat omdat je dan endorfine aanmaakt.

Deli: hahaha pittig mannetje die wesley...

Juffie; bijna weekend :D

Wendy: fijn dat alles weer wat beter gaat bij jullie. Allemaal ziek zijn is niet leuk.

dag: idd eerst maar zien of het gaat lukken. (maar daar gaan we wel vanuit natuurlijk hihih) Ben een positieve denker en binnenkort weer allemaal kuikens...

All; vanmiddag naar de VK en mijn oma gaat mee. Vind ik wel heel gaaf... eigenlijk is ze de overgrootoma van Zoe, maar ze zegt altijd heel lief oma. Doet me goed, omdat mijn vader niet meer leeft en ik geen contact met mijn moeder heb. Dus wel fijn om zulke opa en oma te hebben.

Vanavond hebben we een meiden avond. Lekker uit eten. Heb er wel zin in:D

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemiddag!

Wen ik kan meestal wel op dinsdag dus roep maar wat!

Liena rustig aan he meis!!

Hoe gaat ie verder??

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hoi hoi...

Liena... snap dat je er tegenop ziet maar t kan idd ook meevallen hoor! Bij de oudste van mij liet ik t over me heen komen, wist niet wat me te wachten stond. Op zich n vrij goede bevalling alleen wat uitgescheurt met als gevolg 2 hechtinkjes maar, totaal 12 uur over gedaan (van 1e wee tot aan de bevalling). Bij de 2e dacht ik: owee, als ik maar niet gehecht hoef te worden. Kind werd binnen 9 uur geboren en ik had nergens last van. S'avonds om kwart over 11 geboren en smorgens klom ik al fanatiek t bed op om kleertjes op te hangen. Alsof ik al dagen geleden bevallen was. Bij kind nummer 3 was t helemaal super! Ze is in slechts 2 uur tijd bevallen!!! Ik had nergens last van. Ze is snachts geboren om 2 uur en smorgens om 10 uur mochten wij naar huis en eenmaal thuis stond ik t huishouden al gelijk te doen! (moest toen wel met die partner die ik toen had). Nu kijk ik er ook best wel tegenop maar ik wil t ook gewoon over me heen laten komen. Heel dubbel. Ik durf al helemaal geen pijnbestrijding te vragen want ik heb schrik van naalden dus laat mij maar gewoon doen.
    Dus ik snap je angsten best wel maar eenmaal aan de gang dan denk je daar niet meer over na denk ik!
    Sterkte meis!

Dag... spannend voor n 2e! Hoop voor je dat t snel raak is. Hoe lang had je er met Stan over gedaan voordat je zwanger raakte van hem? Het is nu weer voor t eggie he!!!
    Leuk!!!

Deli... fijn om ook weer iets van je te horen meis. Hoe gaat ie daar? Hoe staat t met jullie huisje? Wesley opstandig???... hahaha die heb ik hier ook rond lopen. Leuk is dat he? Ach, t is weer n fase waar hij doorheen moet moet je maar denken.
    Niet te veel zijn zin geven laat hem maar lekker uitrazen en dan is dat zo afgelopen!
    Sterkte met Wesley!

Mink... leuk hoor dat Zoë oma zegt tegen jouw oma. Zeker als je al n moeder mist en dat zij dan n soort van vervanger is. Hoe gaat t met jouw zwangerschap? Kun je t allemaal nog bolwerken? Ik merk dat ik smiddags nu doodop ben en dat ik t door de misselijkheid niet trek smiddags. Dus ga dadelijk mn baas bellen en dit doorgeven. Hopelijk kunnen wij iets regelen.

Wen... hoe is het met haantje? Gaat t al wat beter met hem? Hoe verloopt de zwangerschap bij jouw? Is t niet druk zo met Jessie en zwanger? Heb je trouwens nog veel last van.. uhhh wat had je toen ook alweer na je ongeluk?.. nou ja hoe gaat t daarmee?

Yo... hier is alles wel goed hoor! Ik heb de gewone normale zwangerschapskwaaltjes! Lekker misselijk en veel moe. Verders gaat t heel goed met me!

All... wie heeft er n tip voor mij? ik drink heel weinig, wat niet goed is voor me, maar dat komt omdat ik niet weet wat ik t beste kan drinken. Melk?.. dronk ik 5 mokken per dag en daar werd ik alleen maar misselijk van. Chocomelk?... valt me te zwaar op mn maag dus ook niet echt prettig. Water?... dat vind ik smerig. Cola?... ook dat lust ik niet. Andere frisdranken?... ook geen succes door de prik. Jus d'orange?... werd ik ook alleen maar beroerd van. Thee?... ook dat is niet prettig doordat ik er misselijk van wordt. Appelsap?... is te zuursig. Limonadesiroop/aanmaaklimonade?... dat drink ik nu maar is ook niet te drinken heel de dag. Wie kan mij misschien t verlossende antwoord geven????????
    Ik weet dat ik moet drinken en ik verrek ook van de dorst maar ik weet niet wat ik als vervanger kan drinken.

Zo... vanavond maar weer gekookte aardappelen eten. Dat is toch wel heel prettig voor mij want boterhammen is ook niet alles. Chris staat in de late dienst en eet dus s'avonds niet thuis... de kids eten al 2 dagen heerlijke pannekoeken en mama?... gebakken appel op brood en 1 dagje pannekoeken gegeten. Gisteravond had ik nog honger en dacht: laat ik lekker dat kipsatétje eten... FOUT! Het kwam er net zo hard uit als dat t erin ging! Dus toen had ik nog honger maar durfde niks meer te eten. Waar ik op t moment wel veel zin in heb en dat ik ook 1x in de week minimaal eet is spinazie a la crême! Ik lust eigenlijk helemaal geen spinazie maar nu vind ik dat heerlijk met aardappels en appelmoes! Gek he?! En zelf aardappelblokjes maken en frituren is ook lekker en doe dat dus ook maar 1x in de week. Loempia's vind ik nu ook lekker maar durf t niet te nemen omdat ze zo vetsig eruit zien nadat ze uit de frietpan komen. Tja dan blijft gekookte aardappels alleen nog maar over he?!
    Wie had dit ook in t begin van de zwangerschap?
    Ik was bij die andere zwangerschappen nooit zo erg misselijk! Nog niet 1x overgegeven gehad en vanaf t begin had ik al n voorkeur voor eten. Nu ben ik nog zoekende wat ik eigenlijk écht, maar dan ook écht lekker vind!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran, ik kon helemaal niets eten in het begin alleen maar vanillepudding en beschuiten. Dus kan je ook niet helpen. Was wel verslaafd aan sinaasappelaanmaak en water met een citroenschijfje er in. Bij Stan heeft het ongeveer een half jaar geduurt voor ik zwanger was dus vrij snel. Weet het al niet eens meer precies (erg he?) We zien het wel.....Ben nog ongi dus voor mijn gevoel is ronde 1 nog steeds niet begonnen.

Morgen vrijgezellenfeestje maar dat begint al om 08.30 uur tot 01.00 uur. Als ik dat maar vol houdt!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goed om te horen Miran!

Dag veel plezier op het vrijgezellenfeestje!

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ben der weer!
    Kom vanavond wel ff weer langs, eerst ff wat eten in huis halen! ;)

Xx

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ben net wakker ff 2 uurtjes geslapen (gaap)

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    fijne avond allemaal! Ben net pas thuis dus ga nu snel maar eten koken. Alhoewel haan en ik al niet veel honger meer hebben. Wordt een soepje met wat brood vrees ik. Stan heeft gelukkig wel op tijd gegeten bij oma.

Haan heeft vanavond feestje dan kan ik mooi badderen en mijn tasje klaar zetten voor het vrijgezellenfeestje van morgen. Heb er helemaal geen zin in maar dat worden dan meestal de leukste zeggen ze.........

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dag: eet smakelijk!

miranda: ik ben nooit zo misselijk geweest gelukkig dus kan je helaas geen tips geven! was wel dol op fruit. Vooral gele kiwis en sinaasappels kon ik wel de hele dag eten.

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo, zijn weer thuis van ons midweekje Brabant. Hebben het erg leuk gehad, veel gewandeld, lekker lui geweest, spelen met de kids buiten en naar De Efteling geweest. Superpark zeg! Alleen vond Jamie het sprookjesbos wat eng.. hij had er net nog over dat hij daar NOOOOOIT weer heen wil... ach, tis allemaal zo echt gemaakt, dat hij wel weet dat het nep is, maar toch zo echt overkomt he.. tja, en dat moet dat manneke natuurlijk even doorkrijgen.. Britt vond alles geweldig, niks was haar te gek. Het was alleen jammer dat het die dag steeds wat regende, dus hebben ze een Eftelingponcho aangehad als het regende, haha!

En nu, de wasjes draaien weer, alles weer in de kast, wat boodschapjes gehaald, dus nu languit op de bank met een sjippie! :D

Xx

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

net lichtpositief getest. mijn haan zag het streepje ook meteen en zelfs zonder bril:D Oh spannend hoor. Maar we gaan er van uit dat het nu gewoon helemaal goed gaat!

Fijne dag allemaa!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier mijn test

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986