Bij het 123 speelparadijs was het super leuk. Het was goed te doen voor een zondag middag. Maar er was een kinderfeestje van kinderen rond de 8/9 jaar die steeds in de baby/peuter hoek aan het klote waren. Dus er moest ff ingegrepen worden want de baby's en peuters zaten langs de kant dat vind ik dan niet kunnen in een hoek die bestemd is voor kinderen van 0 tot 4 jaar
Avond! Heb zenuwen... Jamie gaat morgen voor het eerst proefdraaien op de grote school.. van half 9 tot 12 uur.. heb morgenvroeg nog vrij, dan kan ik hem ook mooi zelf weer ophalen en in het ergste geval tussendoor misschien als hij het niks vind.. ach, zal wel loslopen, mama is nerveuzer dan Jamie, haha! Xx
goedemorgen nou QB dat word een top dag voor Jamie hij mag eindelijk naar de Basis school oke wel om mee te draaien maar begin is er . Hier vroeg wakker voeding was om 4 uur toen begon het licht te worden en de vogels begonnen te fluiten nou slaap dan maar weer eens in Haantje is al naar zijn werk dochterlief slaapt dus wat doet mama juist ZP-en haha
goedemorgen! QB: spannend voor Jamie maar vooral voor mams Jamie vindt het vast alleen maar heel erg leuk. Melanina: zo dat is vroeg ja! heb vanmorgen weer getest. en gelukkig is deze een stuk duidelijker!
Juffie; Mooie streep! WOW! Nogmaals gefeliciteerd! All; Weinig puf om te reageren.. Bijna de hele nacht opgezeten met Liv.. Zo moe nu! Kom snel weer tokken! xxx
Mogguh! .. kriebels in mijn buik.. en Jamie heeft nergens last van, haha! Over een half uurtje gaan we weg, 2 b continued.. Xx Oh Juffie, die knalt eraf idd!
QB...succes. Jamie vindt het vast heel erg leuk! Is Jamie ook echt aan school toe? Ben benieuwd hoe het gaat. Juffie...zeer duidelijke test van vanochtend!! Nu proberen te genieten!!
Linda ja dat kan je erg vermoeien een kindje wat neit wil slapen hopelijk wil liv vanaaf een beetje vroeg naar bed Juffie goed zo deze knalt weer lekker enne nu weer lekker genieten !! En hoe voel je je ??? Ik was voor de test al mega misselijk enz . oja wij gaan dalijk naar het CB kijken of ze genoeg aankomt nu ze alleen uit me borst drink en ik dus niet zo hoeveel ze binnen krijg. En gelukkig net weer een uurtje geslapen . mevrouw geslapen van 4 tot 8 .
Oei linnie, ik had eroverheen gelezen. Balen dat Liv niet wilde slapen. Weet je een oorzaak? Vanavond maar lekker vroeg je nestje in. Even bijtanken! Ik heb echt een TOBdag. Kan me er niet toe zetten om ook maar iets te doen. Dan is het vanmiddag ook nog voetbal en bijna al ons personeel heeft vrij genomen. Dus raakt het hier straks uitgestorven!
Niet gepland voetbal kijken in ieder geval. Ik kijk wel hoe het hier vanmiddag is maar anders neem ik ook wel vrij. Hoe doen ze dat op school? Mogen de kinderen ook kijken of gewoon les? Ik heb afgelopen vrijdag gewoon te hard gewerkt. Nu heb ik niet veel meer liggen en op maandag komt hier de post niet dus er komt ook niets nieuws binnen
dag: de kinderen mogen inderdaad kijken vanmiddag. De bovenbouw samen op groot scherm en ik denk dat mijn groep gewoon in de klas gaat kijken samen met een andere groep. We hebben digibord dus dat is wel mooi groot scherm
Nou.. dat viel me reuze me zonet! Jamie zijn vriendje zat al te wachten, stoeltje stond al voor hem klaar naast zijn vriendje! Toen ik wegging zwaaide hij me met een bigsmile uit, denk dat het helemaal goed komt vandaag!
Juffie... deze is n stuk duidelijker dan de vorige dus je kan aannemen dat je gewoon VETZWANGER bent. Heb nu vertrouwen erin dat deze zwangerschap helemaal goed komt!!!! Heb je al last van kwaaltjes of nog niet? Ik had dat niet echt... alleen last van mn boobs en ze leken groter! Maar niet misselijk of extreem moe. Dat kwam pas bij week 7 ergens. Meis... geniet hiervan!!! Linnie... wat was er met Liv? Kan je vandaag niet even lekker terug bedje in kruipen? Of moet je werken? Sterkte meis! Dag... balen dat t feestje niet zo leuk was. Lag t aan de sfeer of lag t aan datgene wat georganiseerd was? Deli... bedankt lieffie. Ik ben ook erg blij met mijn banner! EINDELIJK EINDELIJK... na al die jaren mag ik ook n keertje zo'n leuke banner en genieten (dacht ik) hahahaha ik ben nog steeds misselijk maar t hoort er gewoon bij. Ik geef hier wel Chris de schuld van want dat heb ik bij geen ene zwangerschap zo gehad. All... s'morgens gaat t hier juist erg goed, maar als ik tussen de middag begin met n boterham dan is t einde al zoek. Als ik dan mn rit moet doen om 14.00 uur dan moet ik steeds remmen/optrekken en over deukerige wegen rijden vooral in de dorpen en dat trekt mn maag niet. Dan wordt ik echt n partij misselijk in de auto. Dan mag ik blij zijn dat ik mn huis nog redt. Gelukkig is t niet zo dat ik iedere dag moet overgeven maar dat gevoel zit er wel. Dus nu rijdt ik alleen de ochtenden voorlopig! Mijn meissie is nog steeds erg voorzichtig en lief met mama. Vrijdagavond en zaterdag was er kermis op t dorp en Ebony heeft alleen maar knuffels voor de baby uitgezocht. Nu liggen die knuffels tijdelijk op haar kamer maar als de baby er is mag die ze hebben. En mama mag niet in de botsauto's anders gaat t babytje dood! Zooo lief. Dat zit wel snor met die kleine meid... ben alleen bang dat ze teleurgesteld gaat worden. Zij hoopt vurig op n zusje!!!! En ik heb 50/50% kans op n meisje. Ik hoop van ganzerharte voor haar dat t n meisje gaat worden maar ben nu ook aan t voorbereiden dat t ook n jongetje kan worden! Ze heeft t nu al over flesjes geven en babytje dadelijk in haar poppenwagentje. Elke keer maakt ze tekeningen met mama die baby in haar buik heeft. Ze is nu al verliefd maar moet nog zooooooo lang wachten! Misschien toch te vroeg verteld?????
Miranda ik had geloof ik gembercapsules gehaald tegen de misselijkheid en die opgelost in water. Maar omdat ik het smerig vond hielp het dus niks. Maar miss heb jij er wel baat bij Ik hoop dat jou misselijkheid snel verdwijnt Ik had pas bij week 16 dat het minder werd Alleen tijdens de grote boodschap moest ik altijd spugen
QB wat fijn dat het zo goed ging!! Miran, lag deels aan de sfeer (beetje schijnheilig) en de dingen die we gingen doen maar daar kan de organisatie niks aan doen. Ze gingen ook rollerskaten, hartstikke leuk maar dat kan ik echt niet meer met mijn knietjes. Dus ik heb van 15.00 tot 18.00 uur vanaf de zijlijn toegekeken. Maar ja, hebben we ook weer gehad De aanstaande bruid heeft het leuk gehad en dat telt!! Ennehhh, ook al had je het pas na 6 maanden verteld (wat onmogelijk zou kunnen) duurt het zelfs nog heel lang voor die kinders dus dat maakt volgens mij niets uit. Juffie, klinkt leuk zo in de klas kijken! Veel plezier alvast.
Juffie... onze oudste zoon van dit samengesteld gezin houdt niet van voetbal maar mag wel kijken op school! Onze zoon die eronder valt (mijn oudste zoon dus) die is helemaal gek van voetbal en mag niet kijken op school want de directeur zegt maar zo: op school ben je om te leren!!! Terwijl er op die lagere school ik weet niet hoeveel jongens zitten die op voetbal zijn. Ik vind als directeur zijnde je wel door de vingers mag zien als NEDERLAND speelt. Ze hoeven ook niet iedere wedstrijd te zien toch?! Maar nederland is toch wel heel belangrijk. Ik kan m ook niet zien want dan zit ik in mn rit. Chris die kan alleen de 2e helft zien dus die ziet misschien nog genoeg. Ik vind t voor Gyani verschrikkelijk dat ie t niet kan kijken. De andere scholen ( de openbare en de school met de bijbel) kijken wel naar voetbal. Tja is moeilijk voor zo'n kind. Ik vind t ook wel spannend zo'n WK. Ik kijk iedere wedstrijd die ik kan zien. Ik houdt de scorekaart bij voor mijn zoon. Mijn moeder heeft met haar kleinkinders n poule gemaakt. Diegene die t winnende land goed heeft krijgt 1 euro en die ook nog eens de score goed hebben krijgen n bonus. Maar hebben ze t fout dan moeten ze oma 50 cent betalen. Is wel erg grappig! gyani denkt dat nederland gaat winnen met 2-0. giuliano denkt dat nederland gaat winnen met 3-1 en ebony denkt dat denemarken gaat winnen met 5-0 hahahaha We shall see!!!