juffie beterschap meid. Hoop dat je gauw al die nare gevoelens weg zijn. Miranda, van harte gefeliciteerd.
maryam27... dank je meis! ik weet niet of t hier al gevraagd is aan je maar waarom heb je er geen leuke banner onder staan? Wil je dat niet of heb je er n andere reden voor? wil niet bemoeierig zijn hoor!
Hee meiden! JEEEEJ ALLES GOED, HET HARTJE KLOPT!!! Morgen komt de foto Sorry dat ik zo laat reageer maar Jesse is weer ziekjes. Die huilde aan 1 stuk door. nu slaapt hij, dus dat gaan wij ook maar doen en hopen op een goede nacht
Wendy dat is goed nieuws Ik heb morgen me 20 weken echo zo spannend wil echt weten of we een roze of blauw kuikentje krijgen
good morning. Mel; spannend zeg!!! Wendy; gefeliciteerd meis, super dat alles goed is Ik ben er vandaag weinig want ik ben veel aan het werk...
Morgen Kippies! @Miran: Super meid! echt gewelidig! nogmaals gefeliciteerd!! @Wen: Goed nieuws ben benieuwd naar de foto Hoe is het met Jesse? hoop dat jullie allemaal een goede nacht hebben gehad. @Melanina: Spannend allemaal hoor! Heb je zelf al een voorgevoel of het een jongen of meisje is? @All: Ben nu op het werk, maar heb er een uur(!?) over gedaan (normaal 20 minuten) vanwege het slechte weer, jeetje wat is het glad zeg! Dus een tip: blijf lekker binnen Liefs Sandra
Wendy... lekker gevoel he als je dat hartje gehoord hebt?!!! Ik kan niet wachten. Maar ik moet nog 8 dagen wachten pffffffffff. Wel veel honger man!! Ik heb om 7 uur n boterham gegeten en mn maag knort nu weer! Ik ga even weer n boterham nemen anders wordt ik misselijk. Melanine... laat je t ons ook weten of wil je t nog geheim houden of t n blauw of rose kuikentje word?
Die honger die ken ik Miran heb ik ook. Toen ik zwanger was van Jesse gaf ik over smorgens als ik misselijk was. Maar nu blijf ik misselijk en geef ik niet over haha....Het is ook nooit goed
Ik wil eigenlijk mezelf niet gek maken, en ik wil er niet teveel mee bezig zijn. Als het komt ben ik natuurlijk harstikke blij, maar ik wil geen teleurstelling elke maand. En ik zou echt gek worden van mijn banner, en ik wil juist NIET dagen aftellen. maar ter info, mijn nod is 11/12 febr. Ik ga pas testen als ik een week overtijd ben.....we will see.... maar ik heb toch een gevoel dat het deze maand niet raak is...ondanks dat ik gevoelige borsten blijf hebben. Maar 1 ding weet ik wel, je lichaam kan je zoo voor de gek houden.
Maryam.... ik weet er alles van! Mijn lichaam heeft me zoooooo vaak genept! Zelfs nu ben ik nog niet 100% zeker. Ik probeer er meer vertrouwen in te krijgen maar ben bang dat ik weer n tegenslag ga krijgen. Maar wel slim van je... geen banner! je hebt helemaal gelijk... kun je je eigen ook niet gek maken nee! Ben je al lang gestopt met de pil? Dat kan ook ervoor zorgen dat je ongi langer uitblijft he! Heb ik je trouwens al WELKOM geheten in ons hokkie? Nou bij deze WELKOM en blijf vooral gezellig kletsen hier met deze meiden. Het is hartstikke gezellie!
Dames, ga nog even n uurtje op de bank liggen. Moet om half 12 weer aanrijden en daarna naar mn schoonmoeder die is jarig en vanmiddag nog n ritje. Vanavond lig ik vroeg in bed want chris gaat weer de nacht in. tot strakkies!!!
Dankjewel! Daarom blijf ik hier ook hangen hihi, vind het hier wel gezellig, en iedereen is superaardig hier en meelevend. Dat vind ik toch wel heel fijn. heeel heel diep in mijn hart, wil ik het zoooo graag. Maar ik kan gewoon niet tegen die teleurstelling, dus ik heb mezelf beloofd dat ik mezelf niet gek ga maken. Ik doe m'n best... nee, ik heb de pil nooit geslikt, ik deed zeg maar voor het zingen de kerk uit Ik werd in juni wel zwanger, en ik kreeg met de 12 wken een mk. Emotioneel/lichamelijk echt een wrak! ik heb toen bewust een keuze genomen om een pauze te nemen. En we willen nu wel heel graag. December, hadden we zeg maar geen tijd "tijdens DE dagen" dus niet zoveel geklust. Deze maand, had ik wel volgens mij mijn eitje gevoeld.....maar het wachten is echt grrrr... slaap ze he! en doe lekker rustig aan..
Heey lieve kippetjes, Heb jullie wederom verwaarloosd. Heb ook nu geen tijd om op jullie allemaal te reageren en daar schaam ik me best voor. Zodra het weer wat beter gaat hier kom ik weer vaker. Nu toch nog even ego, dan weten zijn jullie in ieder geval wel op de hoogte. Maar toch nog wel even: @Miranda meid, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!! Ik ga heel hard voor je veren dat het deze keer echt goed zal gaan. Je test liegt er in ieder geval niet om!!! Verder hier: Thomas is weer ziek, weet niet waar hij last van heeft, maar hij heef me de hele nacht weer wakker gehouden, hij was zo verdrietig. Hij had ook verhoging. Hij slaapt steeds hooguit 15 minuten...... Vorige week had ik bloedverlies gehad en heb er toen voor gekozen om de vk niet te bellen. Het was niet zo heel veel en heb het daarna ook niet meer gehad. Tot vanmorgen. Toen ik naar de wc ging had ik dus weer boedverlies, snap niet waar het vandaan komt. Heb meteen de vk gebeld en mocht even komen. Het hartje klopte goed gelukkig, maar het bloedverlies hoort niet. Ze heeft me doorverwezen naar het zk. Daar moet ik vanmiddag om 13.30 uur zijn. Vind het erg spannend, al heb ik nu nog geen bloedverlies weer gehad...... Als ik meer weet, en niet wordt opgenomen(wat ik eigenlijk ook niet verwacht) zal ik het jullie vanmiddag nog even laten weten!!!!!!! Meiden hoop niet dat jullie het erg vinden, maar kom echt snel weer gezellig meetokken. Eerst even weer de boel hier op poten zetten!!!!! Dikke kippenknuffel voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!! Liena
Dag. ik hoop ook maar dat het allemaal een beetje meevalt, maar vind het allemaal wel weer heel spannend hoor. Hoe gaat het met jou? Mocht je van de week nog naar huis van je baas, toen je niets meer te doen had? Hoe gaat het verder met jou? En Stan? Ben zo benieuwd naar hoe hij eruit ziet nu......
Hoi kippies, Liena: ik ga heel hard voor je duimen meis! Wat naar dat bloedverlies! Hier ook een spooknacht gehad hoor (de tweede op rij helaas) Miran: super dat het er tot nu toe goed uitziet en we helpen je de week door! Juffie: jij ook al bloed en bruinverlies. Ook voor jou duim ik en als je het niet vertrouwt gewoon weer de vk bellen. Wendy: hoe heeft Jesse geslapen vannacht? Ego: vannacht weer de hele nacht met Luca bezig geweest. Hij slaapt lekker in, maar is zo verkouden dat zijn neus helemaal volloopt en daar wordt hij dan wakker van, gaat huilen wat het weer erger maakt, enz... Ben echt gebroken. net terug van de huisarts en neusspray en slaapmiddel gekregen voor hem. Zelf blijk ik geen kinkhoest te hebben maar een luchtweginfectie en voorhoofdsholteontsteking, dus antibiotica gekregen. Dus gaat lekker hier... Duik mijn bed maar weer in...