hey meiden, kom ook even kort hoor. zag dat liena bloedverlies had. hoop dat het meevalt vanmiddag. wendy: superr zeg een goede echo!! hier dus ook nog steeds wat. voel me er echt beroerd bij dus net de vk weer gebeld. ze kan me elk moment terug belllen. Voel me zo onrustig en onzeker Heb ook helemaal geen kwaaltjes ofzo.alleen moe, moe en nog eens moe. ik laat het jullie weten als ik meer weet.
heb de vk gesproken. ze wilde een echo maken maar dan was er kans nog geen hartje te zien. volgens haar zagen ze dag vaak pas rond 6 en een halve week. Wacht dan liever tot volgende week. Als ik er morgen of vrijdag anders over denk mag ik direct langskomen dus dat is wel fijn.
Heey kippetjes Ben weer terug uit het ziekenhuis en een heleboel maar absoluut niet gerustgesteld. Ze hebben een echo gemaakt en daarop zagen we het kindje en het hartje dat klopte ook prima. Daarna hebben ze een inwendige echo gemaakt en daarop zag ze dat de placenta achter ligt en heel ver naar beneden, bijna voor de uitgang. Hier zag ze ook een zwarte vlek, dit is vocht en ws dus bloed. Hier kunnen ze niets aan doen, ik kan alleen maar afwachten duimen draaien zei ze , dat de baarmoeder niet op een gegeven moment de boel af gaat stoten, want het is natuurlijk iets wat er niet hoort. Tot de 24/26 weken doen ze in principe niets.Spannend, spannend. Mocht ik daarna toch weeen krijgen kan ik naar Amsterdam en proberen ze daar vanalles. Vanaf 32 weken kan ik in Alkmaar komen. Dus onzekerheid allom. Hoop zo dat het allemaal gewoon goed komt. Ben nu erg verdrietig, maar gaat morgen vast weer een stuk beter!!!!! Volgende week kan ik nog bellen voor de uitslagen van de inwendige onderzoeken en de urine die op kweek staat. Ik hou jullie op de hoogte!! @ Juffie, voor jou dus ook nog onzekerheid, ik ga heeeeeel hard voor je veren meis dat het ook bij jou allemaal goed gaat komen!!! Dikke knuffel!! @ Elise, wat vervelend he als die kleintjes ziek zijn. Beide beterschap en knappen jullie ook maar snel weer op!! Meiden kom snel weer tokken hoor, maar nu eerst even bijkomen. Knuffel Liena
jakkes liena wat een naar bericht en vooral wat een onzekerheid nu bah wordt er helemaal verdrietig van voor je! Hoop voor jullie dat het gewoon helemaal goed gaat komen. Meis rustig aan en een hele dikke knuffel!!
liena: lees op internet gelukkig heel veel positieve verhalen over placenta voor de uitgang. hoop dat dat voor jullie ook geldt!
Liena...das nou net niet het bericht waar je op gehoopt had. KNUFFEL!! Juffie....hopelijk komt bij jou het bloedverlies niet meer terug. Ook voor jou een dikke KNUFF!! @all....heb geen puf om op iedereen te reageren. Ben doodmoe. Haan en ik zijn niet lekker en Stan is ontzettend aan de diarree dus vanacht een aantal keer er uit geweest om stan en zijn bed te verschonen. Denk dat het tandjes zijn want hij eet en drinkt verder gewoon goed. Vandaag rosevice stop gegeven en het wordt alweer wat vaster gelukkig. Ik ga lekker frietjes eten en vroeg op stok.
Dag: beterschap meis! mmm. lekker patatjes wij eten hutspot ook lekker. Nathan ligt nog in bed. Ging er om kwart over 3 in. een uur liggen kletsen en net toen ik dacht ik haal hem er uit werd het toch stil. Nu slaapt hij nog.
hallo meiden jeetje wat heftig allemaal wat ik lees. Ik hoop dat het voor jullie allemaal positief zal aflopen... ik ga voor jullie veren... Ik moet zo weer werken, dus ben er vanavond niet
Juffie... ik herken t bloedverlies. Om 7 uur ging ik naar de wc en ook ik zag bloed op t inlegkruisje. Nieuw inlegkruisje ingedaan en nu is t ook praktisch weg maar net bij t afvegen zag ik toch weer wat bloed zitten. Had ik vorige week ook... ook zomaar n dagje. De vk zag gisteren nergens bloed bij zitten... ik snap t niet meer. Probeer positief te blijven maar vind t nu bagger moeilijk! Kan wel gaan zitten huilen nu! Probeer de nacht af te wachten. Ooooooooooooooh wat vind ik doodeng zeg!!! Liena... ook voor jouw kl*te nieuws meis. Ik hoop dat Juffie gelijk krijgt en dat t ook bij jouw positief blijft gaan. Zou wel erg moeilijk zijn om zover te zijn en dan ineens je kindje kwijt raken. Dat is nog veel erger dan vroeg in de zwangerschap! Juffie/Liena (en ook voor mn eigen) ... ik ga heel hard veren dat t bij ons alledrie GOED blijft gaan!!! Had nog laten pendelen... deze zwangerschap zou n GOEDE VOLDRAGEN zwangerschap zijn zeiden ze. Hoop dat ze gelijk krijgt maar ga er niet eens meer vanuit. Ow Juffie... ik heb buiten de vermoeidheid ook nog steeds last van mn boobs/humeur (heel erg zelfs, kan de kinderen amper verdragen)/misselijk/veel honger/vermoeide benen en zo nu en dan last van mn rug. Misschien zit t wel tussen mn oren. Ik ga slapen... TRUSTEN
Wendy... hele mooie echo!!! Hoop dat ik er volgende week ook zo eentje krijg. En dat ik ook t hartje hoor. Ga er niet eens meer vanuit! Ben blij voor je dat bij jouw alles goed is meis! Geniet er lekker van!!! En uhhh... bedankt!
@Liena, Juffie & Miran: Wat een spanning allemaal zeg, ik ben heel hard aan het veren dat het voor jullie alledrie goed komt! *Knuf* @Wen: Mooie foto's Ik ga slapen, tot morgen. Liefs, Sandra
Je hebt al zo veel moeten doorstaan en toch kom je er altijd weer boven op en blijf je meeleven met iedereen hier. Ik gun je zo een voldragen zwangerschap!
Wendy... ik kan wel blijven verschuilen in mn verdriet maar daar krijg ik mn embryootjes niet mee terug (stom gezegd sorry). Ik heb al 3 prachtkinders van mn eigen. Tuurlijk wil ik heel graag nog n kind meer dan ik in woorden kan uitdrukken maar blijkbaar mag t niet zo zijn. En ja... ook ik heb last van jaloezie! Maar dat is iedere keer maar tijdelijk. Dit van vandaag had ik niet verwacht... wil ook nog niet inzien dat t n miskraam kan zijn puur omdat de vk gisteren nog géén bloed kon vinden. Hoe kan dit nu in 1 dag zo omgeslagen zijn???... dan had ze gisteren echt wel iets moeten zien! En omdat ik verdriet zou hebben en die pech... hoef ik toch niet negatief naar jullie toe te doen. Ik gun t iedereen! Ik wil niet dat jullie deze ellende moeten doormaken want t is geen pretje, ik gun jullie n goede en mooie zwangerschap. Ik ben zelfs, meen ik serieus blij voor jullie dat t bij jullie zo goed gaat! Tuurlijk.... de vriend van Chris heeft n kleintje van 6 maandjes en is alweer 3 maandjes zwanger... tuurlijk ben ik dan even boos en jaloers op de manier van: waarom zij wel en ikke niet?. Maar dat is maar n paar daagjes en dan stuur ik ze via de hyves n mailtje om ze te feliciteren. Kunnen hun of jullie toch ook niks aan doen dat t bij ons gewoon niet wil lukken? Ik durf te zweren dat als jullie er iets aan zouden kunnen veranderen dat jullie dat gelijk zouden doen voor mij. Dat is toch lief.. daar zijn wij toch vriendinnen voor?!!!