Zooooo daar ben ik weer. Zwembad helaas overal uitverkocht. Zoek een intex zwembad. Zo'n diepe, ronde waar ik zelf ook ruim in pas Linnie****zwaai**** Wat leuk dat je er bent vandaag!! Gezellige boel hier weer de laatste tijd! Zuurstoftekort ken ik helaas. Ons gebouw heeft in elk kantoor airco maar op mijn kantoor werkt hij niet. De monteur is al 5 x langsgeweest maar nog niets opgelost Nu ga ik even met mijn kleine man spelen en dan eten koken. Lekker boontjes uit de groentetuin van mijn paps. MMMMM verser kan niet Net zelf geplukt en nu zo de pan in.
hey meiden! sorry had niet doorgegeven aan de andere buddy om hier te posten. was zo moe en had helemaal geen zin meer om te smsen alleen maar genieten van mn dochtertje. was allemaal best heftig kwa pijn. ruggeprik gehad maar die deed zn werk alleen in mn benen ff zo'n half uur 3 kwartier. toen kreeg ik heftige ontsluitingsweeen voor het laatste stukje en na 3 persweeen was onze mooie meid er. lig nu ff snel alle mails te bekijken maar foto komt snel! zijn vandaag naar huis gekomen dus laten ons heerlijk verwennen. hebben trouwens een super kraamhulp!
wat leuk bubs dat je zelf even een berichtje plaatst! fijn dat jullie weer thuis zijn! nu inderdaad lekker genieten en je goed laten verwennen!!
bubsie: gefeliciteerd met met jullie dochter. Lekker genieten en super dat jullie een fijne kraamhulp hebben. Vakantie: we hebben nog geen idee, maar Zoe nemen we wel mee hahaha All; ik ga naar beneden, want het wordt hier nu heel slcht weer dikke onweer enzo...
hier valt het tot nu toe wel mee. wel veel regen hoor en af en toe wat gerommel maar vind dit nog geen noodweer..
Op het werk (eindhoven) hele harde wind...toen onweer...en daarna regen regen regen en onweer en wind natuurlijk...gewoon verschillende bomen op auto's gevallen etc...dus echt noodweer...kom ik in Tilburg geen vuiltje aan de lucht...alleen wat regen.... Raar eigenlijk...
Mogguh all! Is het bij jullie nog meegevallen gister met het weer? Hier wel, een half uur dikke regen en wat gedonder en bliksem.. dat was het wel. Viel gelukkig weer reuze mee hier in het noorden! Vandaag een dagje vrij, morgen nog werken en dan 3 weken vakantie! Heerlijk! Ben er ook zo aan toe.. ga elke keer met steeds minder zin aan het werk.. ~~~ Bubs! Leuk iets van je te horen! En natuurlijk supergefeliciteerd met jullie meiske! Gave naam hoor! Ben erg benieuwd naar de foto's! Geniet van alles, ook van je kraamtijd! Xx
Goedemorgen! @ Bubs, geniet maar lekker! @ Weer, hier was het gister wel even flink noodweer rond 7 uur. Duurde niet zo lang maar er is wel een hoop schade aangericht zag ik op het nieuws.... Wij gaan 'n broodje eten.
Murnin' ladies! Bubs; Lekker genieten meis! Weer; Noodweer is bij ons ook uitgebleven gelukkig! Joepie, Liv heeft eindelijk goed geslapen vannacht! Mocht ook wel eens een keer! Ze was gisteren niet te genieten, had op het KDV ook veel gehuild, dus lekker met een zetpil naar bed gedaan! 's avonds nog 1 keertje wakker geweest voor een flesje, maar vanochtend sliep ze nog steeds toen ik wegging! Joepie! *mocht ook wel een keertje!* Pfff, heb nu al geen zin meer!
Gelukkig heeft Liv dan lekker geslapen! Had ze het er ook aan toe. Dus je bent vandaag werken? Werkze dan maar! En als je nu al geen zin hebt, ben ik bang dat het een hele lange dag wordt.. moet je maar vaak langskomen tokken vandaag, haha! Slepen de kippen je door de dag!
goedemorgen! Linnie: wat fijn dat Liv goed geslapen heeft vannacht! Werkze vandaag. all: straks half 10 met Nathan weer naar de huisarts. vanmorgen had hij 37,8 maar ja dat is 's ochtends gewoon te hoog. net na de middag zit hij dan weer boven de 38. en dat is nu al vanaf vorige week maandag Ik hoop echt dat er nu wat aan gedaan kan worden. Ben nu wel klaar met die koorts/ verhoging.
@ Queen, eetse! @ Linnie, *Yeah* Super zeg dat Liv goed geslapen heeft!! Lekker genieten voor papa en mama! @ Liv, ga zo door meis!! Ik ben vandaag thuis! Ga zo maar even het zkh bellen voor mijn moeder want ze wacht al 2 weken op medicatie, gister kreeg ze eindelijk een recept hebben ze er geen dosering op gezet dus kreeg ze nog niks van de apotheek Ze heeft al zo weinig puf dus als ze er zo mee om gaan laat ze straks helemaal de moed zakken, dat moeten we niet hebben!
@ Juffie, ik hoop het ook voor je meis! Zolang verhoging/koorts komt toch ergens vandaan zou je denken.
Deli: nee dat moet inderdaad niet. je zou inderdaad denken dat die verhoging (en 's avonds koorts) ergens vandaan komt. Nou ja we horen het zo wel.
goede morgen, De storm viel hier ook mee. idd wat regen en donderders... Juffie; hopelijk heb je straks duidelijkheid. Misschien heeft hij wel een virus. Zoe heeft toen antibiotica gehad en was er zo weer bij. Daarvoor duurde het ook lang idd met de koorts en kwam ze er niet vanaf. Deli; wat belachelijk van het ziekenhuis en idd ook erg slordig. Je moeder heeft het al zwaar genoeg. knuffel voor jullie beiden. Lin: werkse vandaag. Ik ben ook aan het werk, maar moet me er echt toezetten. Bah!! QB: oh bijna vakantie. All; ik ga zoe wakker maken en dan naar de oppas, ben er vanmiddag nog wel effies