Goedemorgen... Deli... nog even snel... je kan idd van de huisartsen verwachten dat ze "speciale" gevallen wel kunnen inlichten aan de vervangers. En nu? Moet ze nu op die medicijnen wachten totdat de huisarts terug is? Ik zou ook uit mijn slof schieten hoor! Het is en blijft wel je moeder waar t om gaat! Augustus vakantie?... lekker hoor hopelijk net zo mooi weer als 2 weekjes geleden! Nu is het nog wel lekker alleen dat windje vind ik niks. Wen... boodschapze! Juffie... fijn dat t met Nathan al beter gaat en dat ie koortsvrij is nu. Hoe is het met mama zelf? Nog steeds misselijk? Gaan jullie nog op vakantie of blijf je lekker thuis en ga je geregeld naar je ouders toe in de vakantie? Lin... jammer zeg zo'n nacht maar t komt allemaal wel goed schatje! *knipoog* Verders gaat alles wel goed? Wanneer krijg jij vakantie? All... hier is alles gewoon saai goed! Giuliano is lekker vrij dus mama heeft ook een extra vrije dagje! Ik moet aankomende week nog rijden en dan heb ik inprincipe ook 6 weken vakantie... MAAR ik heb gezegd dat ik tussendoor wel ritjes wil doen MITS Chris thuis is want ik ga niet mijn kinders onder brengen bij andere voor mijn werk. Chris verdiend meer dus ik pas mijn eigen aan zijn schema aan! En ik doe lekker rustig aan in de vakantie. 8 Augustus komen ze de 3 kids van mij ophalen en die komen 13 augustus pas terug thuis dus dan heb ik ook 5 daagjes heel relaxed. Chris moet dan ook gewoon werken dus ik kan doen en laten wat ik wil!! Hij is ook 1 dag vrij in die dagen dus lekker met de motor weg. Mijn kids gaan ook nog naar mijn ouders n aantal dagen dus dan heb ik ook weer t rijk alleen. Ff op krachten komen. Heb nu wel vreselijk veel last van opgezwollen pootjes. Mijn enkels zit echt veel vocht in... ik dacht dat dit niet kon in deze tijd van de zwangerschap... helaas verkeerd gedacht hahahaha Maar dit is alles dus heb niks te klagen hoor... nu fiets ik er goed doorheen.
hey miran zie dat je vandaag alweer 16 weken bent! Super hoor! Hier gaat het goed. ben nog wel misselijk met vlagen maar als ik wat eet gaat het beter. verder heel erg moe. We gaan over 2 weken naar Tjechiƫ. Lekker kamperen met vrienden. Jij dus ook 6 wk vakantie. Heerlijk hoor!
Juffie, kamperen is niets voor mij maar bij een ander klinkt het altijd zo leuk . Misschien moeten wij dat toch ook nog maar eens proberen. Wij gaan naar mijn schoonbroer in frankrijk. Er gaan ook vrienden mee maar die hebben geen kinderen. Hoop dat die het een beetje met ons uithouden.
Zit net te tellen. Als ik weer een cyclus heb van 28 of 29 dagen ben ik nog ongi als we op vakantie gaan, bah! Hoop maar dat ik gewoon 9 maanden niet ongi wordt dan . Vanavond maar eens haan sommeren dat hij goed zijn best moet doen deze ronde, haha
Juffie... was gisteren 16 weken idd. Mijn banner blijft 1 dag achter lopen wat ik ook doe. Dus ja t is maar 1 daggie he?!! Ooow dus bij jouw gaat t ook al de betere kant op! Tja die vermoeidheid dat blijft nog wel n paar weekjes meid.... lekker aan toe geven hoor! Lekker Tjechiƫ. Ik heb net doorgekregen dat mijn kids 18 aug tot 21 aug naar mijn ouders gaan en 26 aug tot 29 aug weer naar mijn ouders. Ja, en 8 aug tot 13 aug naar mijn ex-schoonvader. Dus wij hebben heerlijk 1,5 week voor ons tweetjes! Moet ff regelen met Chris want Didier komt in die weken wel naar ons en ik wil dan echt met zn tweetjes zijn en niet met hem erbij. Ik kan Didier gewoon niet graag alleen om mij heen hebben. Sorry maar daarvoor is er teveel gebeurd!
hahaha Dag... hij kan wel goed zijn best doen maar als jij over 5 dagen nog ongi bent lijkt mij dat voor hem niet zo prettig om dan zijn best te gaan doen. Tenminste lijkt mij! Had jij voordat jij aan de pil ging ook al zo'n lange menstruatie? Ik zou t anders ns even met de dokter over hebben want dit is wel lang hoor!
Ik ga er niet van uit dat het over 5 dagen nog zo is. Heb nu alleen nog bruinverlies dus het eind is in zicht
Heb net een pb van Liena gehad Alles gaat goed maar ze is nog erg druk. Als het goed is volgen er vandaag foto's op hyves! Ben benieuwd naar de kleine Kayra Marinka.
Olaaaaaa! Jeetje, wat gaan jullie snel! Ben opeens ff druk op het werk.. Getsie! En dat op vrijdag Joepie, foto's van Liena! Ben erg benieuwd! Linnie heeft ook 'auw buik', want Linnie houdt al zo'n drie uur haar plasje op Ga nu snel richting toilet! Tok zo! xx
Zo, ik ben net ff met Wesley wezen fietsen naar het dorp en naar de speeltuin maar Wesley kan zich zooooo slecht vermaken in z'n eentje. Zo jammer alsof hij het liefst in alle drukte is. Dus mama krijgt weinig rust vandaag
deli: wel een beetje herkenbaar. Nathan geniet ook het meest als er veel kindjes om hem heen zijn. alleen spelen kan hij wel even maar komt dan heel vaak even aandacht vragen. Zal Nathan zo eens naar bed brengen.
Miran, zonder pil ben ik altijd wel wat langer ongi maar nog nooit zo lang. Zal wel komen omdat dit weer de eerste natuurlijke ongi na de pil was. Het lijkt nu echt over te zijn dus we kunnen er tegenaan Juffie, Betrap me er op om af en toe kippentaal te willen typen bij de decembermama's. Tot nu toe nog wel steeds op tijd verbeterd maar toch....ze zullen wel denken als ik daar ineens over haantje en kuiken begin haha Haan liet net weten dat het bestelde zwembad gearriveerd is Vanavond meteen opzetten en dan hopelijk dit weekend al spetteren
Dat is meestal net voor t weekend, Lin! dag... nou das wel lekker dan dat je gelijk weer "op tijd" ongi bent. Hopelijk deze maand 9 maanden ongivrij!
Precies . Ben al lang blij dat het weer allemaal gewoon werkt. Jij dus lekker wat rustdagen in je vakantie. Genieten!!!8)