[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!!

Alles goed hier?

Hebben alles zo goed als klaar voor de vakantie, morgen nog ff inpakken (ligt al wel klaar in stapeltjes.. ;) ), en dan maandagochtend nog ff het huis netjes maken en tegen een uurtje of 11u in de auto! Hebtderzinan!

Xx

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    QB mocht ik je niet meer spreken een hele fijne vakantie en geniet ervan!:D

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dankje Wen! Zal nog wel online ploppen voor die tijd hoor! ;) Maar idd, mochten we elkaar niet meer spreken, dankje! Gaat vast helemaal goedkomen!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    En nu gaat ik offline.. ;) Nog ff bankhangen met zure matjes, dan slapen en morgen de auto zoveel mogelijk inladen! :D

Trusten!

Xx

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    QB fijne vakantie! Waar gaat de reis heen?

Wen ik bedenk me ineens dat ik dinsdag op Thijs en Lieke moet passen. Thijs is dan naar bouwdorp maar ik heb wel Lieke. Vindt je het goed als Lieke mee gaat lunchen?

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Fijne zondag allemaal!! Enneehh QB...ook als ik je niet meer online zie hier......FIJNE VAKANTIE!!!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dankjullie!
    Morgenvroeg tegen 11u gaan we naar België..
    TV's in de auto voor Jamie en Britt, moet goed komen.. ;)

Xx

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    QB: heel veel plezier op vakantie!

All: wij zijn vandaag een dagje naar mijn ouders geweest en ze het goede nieuws verteld. We hadden Nathan een shirtje aangedaan met stoer ik word grote broer. Mijn moeder had het eerst niet eens door:D Na een hint ging ze heel rustig het shirt lezen en toen viel het kwartje.. Ze kreeg de tranen in haar ogen zo blij was ze. Echt lief. Mijn vader vond het oook erg leuk maar was wat minder uitbundig. Toen de echo laten zien en toen werd het helemaal echt. Ze was zo blij dat het nu goed zat.

zo dat was een heel verhaal zo. Fijne avond meiden!

xxx

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, meis wat fijn dat je het aan je ouders hebt kunnen vertellen vandaag! Geniet er maar lekker van dat men het nu weet!

@ Queen, heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier op vakantie, geniet lekker met elkaar!

@ all, zwaaaaaaaaaaaai

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zwaait terug naar Deli!!

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    #3591 wendy1983, 18 jul 2010
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
    Hee lady's!!

Wij zijn thuis na een super gezellige dag in de Efteling. We waren met een van mijn beste vriendin en haar man en 2 kinderen. Jesse ligt nu lekker in bed te slapen en wij liggen uitgeteld op de bank!:D

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Aahhh!! Lieff!! Lekker gaan genieten!!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

QB... n hele fijne vakantie toegewenst. Je hebt wel mooi weer mee. Lekker even genieten meis!

Juffie... wat n leuke manier om t je ouders te vertellen. Gelukkig dat t bij jouw ook goed gaat, nu maar genieten he!!!

Deli... zwaai zwaai

Wen... leuk zo'n dagje Efteling. Zou ik ook wel willen maar ik vind t zo super duur! Maar wij gaan in de vakantie ook nog wel dagtripjes maken hoor. Hoe vond Jesse het allemaal?

All... heb al geboortekaartje uitgezocht! We zijn samen al over een over de naam, voor zowel jongen als meisje. Ik heb t geboortegedichtje al gevonden. Tja... sommige vinden t te vroeg maar heb niet veel tijd meer. Zit midden in de verbouwing. Als Chris klaar is met steenstrippen dan splitst ie onze kamer in tweeën dmv n muur. Wij hebben n kamer van 8 meter lang dus kan makkelijk. En dan is t al snel eind augustus. Dan wil ik met Gyani de babykamertje schilderen. Met Giuliano de babykamertje inrichten en met Ebony alles uitwassen de kleertjes wassen en in de kast leggen. Didier mag t geboortebord maken. Zo heeft ieder kind mij meegeholpen met iets voor de baby. Dan zitten we al in oktober en dan is Giuliano jarig en houden wij zijn kinderfeestje dus ook dan geen tijd. Dan komt november en door verjaardagen en sinterklaas zit ik ieder weekend zowat bij mijn moeder in Helmond dus ook dan geen tijd en tja... dan is t december en dat is dan te laat!!! Dus nu is voor mij de beste tijd! Vandaar dat ik t al helemaal in gedachten klaar heb. hahahaha Ik had wat meisjesnamen opgeschreven, 3 maar, en daar heeft Chris zijn keuze uit gemaakt. Van de jongensnaam had ik er 1 die je op 2 manieren kan schrijven/noemen en daar heeft ie ook zijn keuze uitgemaakt dus lekker makkelijk! Nu ben ik adressen aan t verzamelen voor de geboortekaartjes. Kan maar klaar zijn toch?

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Miran: oh wat leuk om daar al mee bezig te zijn. je hebt gelijk hoor het gaat allemaal hard genoeg. Hier is de meisjes naam al wel duidelijk (die hadden we nog;)) Jongens naam ook zo goed als. Na de vakantie krijgen wij eerst een houtkachel in ons huis en als dat allemaal staat en klaar is gaan we beginnen met een nieuwe kamer voor nathan. De vloer staat al een hele tijd klaar.

fijne dag meiden! Krijg vandaag bezoek van een goede vriendin met 2 kids, Gezellig!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Meiden fijne dag! Hoop dat ik nog de tijd kan vinden om ff te kletsen!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Ik heb me ziek gemeld! Voel me niet zo lekker....

@ Queen, veel plezier meis!

@ Miran, hoezo vroeg? Je kunt het maar beter voor elkaar hebben toch?!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Sorry, te snel gepost net, was nog niet klaar...

@ Juffie, fijne dag meis met je visite. Weet nu iedereen dat je zwanger bent?

@ Dag, hoop ook dat je kan kletsen!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ All, jullie haalde toch wel eens een serie zwangerschapstesten via internet? Waar?

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: ik had de testen van matcare. bevielen prima. Had die goedkoopste testen.
    nog niet iedereen weet dat we zwanger zijn. 1 schoonzusje weet het nog niet en de meeste vrienden ook nog neit. We zijn niet zo vlot met vertellen;) Collega's enz komt ook pas na de vakantie. Ga het de vriendin die vandaag komt wel zo vertellen!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    heb trouwens nog wel 3 testen liggen. kan ze wel even naar je opsturen. pb je adres maar even. Ga er van uit dat ik ze niet meer nodig heb voor dat ze over datum zijn;)

Deel Deze Pagina