[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ff snel dan....opperhanen zijn ff de deur uit ;)

Deli..ziekjes of zwanger?? Ik bestel ook via matcare. Superhandig en snel en discreet met de post bezorgd.

Juffie... leuk die reacties!! Fijn om het te kunnen vertellen :D

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankjullie! :D

Dikke smok!

Xx

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Miranda het is idd prijzig een dagje efteling. Ik had de kaarten via de AH kreeg dus 8 euro korting pp. das dan weer mooi meegenomen.
    Ik was eerst bang dat Jesse er nog wat klein voor zou zijn, maar hij heeft zo genoten en dan geniet je als ouders zijnde natuurlijk ook extra. Hij vond de droomvlucht en carnaval festival wel het hoogtepunt denk ik.

Maar ook het sprookjesbos en het poffertjes eten aan het einde vond hij leuk! Alles bij elkaar dus een TOP dag!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Leuk hoor wendy zo'n dag!! Ik vind de Efteling ook super maar mijn haan houdt niet zo van pretparken. Dan kunnen we beter even wachten tot Nathan nog iets groter is dan heeft hij er denk ik toch nog wat meer aan.

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden!!

Ow wat heb ik heeeerlijk geslapen! Dat had ik echt ff nodig. Jesse is vandaag naar zijn gastouder. Kan ik ff bijkomen van de Efteling gisteren en een beetje poetsen in huis.

Moet ook nog ff naar de praxis want we missen een schroef bij het ledikantje en ik wil nu onderhand de babykamer wel eens afmaken whaha.... (bij Jesse was hij al af bij 19 weken pff....;) )

Hier trouwens weer een teots momentje Jesse heeft vanmorgen niet alleen geplast op het potje maar ook gepoept!!! :D

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Dat maakt denk ik niet heel veel uit meis. Maar vanaf een lengte van 1.20 m mogen ze overal in dus dan is het helemaal geweldig. :D

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Ik ga zo met een vriendinnetje de stad in. Het is roze maandag. Joep is gewoon werken en ja...ik had zoiets van woon ik eindelijk in Tilburg wil ik ook roze maandag meemaken....Dus we gaan optijd de stad in eten we daar een broodje en kunnen we eens mooi mensen gaan kijken....ben benieuwd.....

Ik ben sinds september weer aan de pil nu heb ik in de eerste week van mijn nieuwe pil een pil wat later ingenomen...de ochtend ipv de avond ervoor...volgens de bijsluiter hoefde ik verder niks te doen. Nu heb ik 5 dagen voordat ik mijn laatste pil moet slikken oud bloedverlies. Heel apart. Had ook al een paar dagen dat ik elke keer alles vind stinken en dat ik aders over mijn borsten zie lopen. Vind het een beetje raar. Verder heb ik nergens last van en in de bijsluiter staat ook dat het kan al wat eerder bloedverlies. En er staat ook dat ik gewoon de strip af moet maken. Heeft iemand van jullie hier ooit ervaring mee gehad? Weet wel dat we het hier meestal over andere dingen hebben maar dacht ik post het toch efkes....

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, kan een doorbraakbloeding zijn. Had ik ook vaak als ik iets te laat was met innemen.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ow oke dan....goed om te horen dat er iemand ervaring mee heeft....
    Ben normaal altijd heel strikt met de pil maar deze keer gewoon echt vergeten....

@ Deli beterschap! Of zijn t andere kwaaltjes??

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yoo en all, kweet nie?

Heb net een test gedaan en zie ene heel mini streepje? Kweet nie? Dacht teveel geplast misschien?

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... FOTO????!!!!!!!!!!!
    Wij moeten natuurlijk wel mee kunnen kijken of wij dat streepje ook zien

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Van teveel plassen krijg je echt geen ministreepje hoor

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

ben proberen om het op de foto te krijgen. Ik dacht nl. dat ik morgen, 2 weken geleden mijn eisprong heb gevoeld dus om het uit m'n hoofd te krijgen dacht ik doe een test dan kan ik het los laten :(

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oke, heb een foto waar het een beetje op te zien is. Hoe kan ik die plaatsen?

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahahaha fout gedacht... nu ben je er nog meer mee bezig!
    Ik was ook ziekjes toen ik dus nét zwanger was maar wist toen nog niet dat ik zwanger was.... uhhh moeilijke zin....

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
  17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ben bezig Miran, wist niet of tinypic nog werkte...

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Probeer nog duidelijker te krijgen hoor maar lukt niet zo goed...

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jawel hoor... ik wacht geduldig af... (lees: ongeduldig hahahaha)

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ha meis... die is SUPERDUIDELIJK!!!!
    Alvast n felicitatie van deze kant!!!!!

Deel Deze Pagina