Blijkbaar wel meis. Ik zie m echt goed staan hoor ook al is ie licht. En uhhh... je weet dat als je niet zwanger bent er ook geen 2e streep te zien is he?!!!
Hij staat er gewoon echt meis! Wat voor klachtjes heb je nu dan? Wat zijn je "klachten na je eisprong" hahahaha?
Zie je nou Deli... je bent niet kippig hahhahaha Hij staat er echt! Anders had ik terug gemoeten naar Hans Anders als verders niemand dat streepje zag hahahha
hahahaha, echt? Ik heb een predictor test daar staat na 5 minuten kijken. Toen zag ik licht een streep maar nog veel roze in het scherm maar hij werd daarna steeds duidelijker. Er staat in de bijsluiter "als de streep binnen 30 minuten verschijnt in het testuitslagvenster, is de uitslag positief"
Ben thuis omdat ik me niet zo lekker voelde en een rotnacht had gehad. Misschien toch zo nog maar even een andere test halen.... Ben nu nog onzekerder-der-der
Haal er dan 1tje die aangeeft of je zwanger bent of niet van CB! Ik zeg dat je zwanger bent en Wendy zegt t ook! Zelf zie je ook dat 2e streepje dus eigenlijk is t niet nodig hoor!
ja zo'n cb met tekst he. Maar omdat ik niet precies weet wanneer mijn NOD is, ik denk zelf morgen ben ik bang dat die niet werkt. Sjonge, mail net de foto naar m'n man zegt hij niks binnen gekregen. Heb het via picasa gemailt met zijn account dus kan niet zelf zien waar die foto nu heen is en hij is op z'n werk en roept net ben ff druk kom zo terug. Hahahaha, overspannen word je vanzelf!
CB digitaal werkt dan wel heb ik toen ook gedaan!! bij mij stond er toen ZWANGER 1-2 Maar de testen van het KV 2 voor 5 euro zijn ook fijn die heb ik ook gedaan toen Ik bleef aan het testen haha..
@ Wendy, bij Wes heb ik dat niet gedaan... Was al zo duidelijk toen, stond er meteen. Maar nu?! Kan wel eens kijken bij KV ja... Mijn hubbie zegt beter wachten tot morgen wat denken jullie? Heb jij die digital direct nog gedaan diezelfde dag?
Meis... die testen zijn zo duidelijk he.. maar als jij nog twijfelt zou ik idd naar je hubby luisteren en morgen nog n testje doen! Ik zou ook niet kunnen wachten hoor.
Hahhahah, Wendy zegt dit, jij zegt dat Ik ga zo gewoon nog even een testje halen... Kan mij het schelen NU wil ik het ook weten ook!
Whahaha, zal ik maar meteen gaan dan. Ok, ga nu! Ben wel ziek thuis *ahum* maar uhhh, naar de drogist mag je toch zeker wel voor medicatie
Tuurlijk mag jij dat Deli... RENNEN! Ik wil t ook zeker weten hoor! Ik ben er voor 95% van overtuigd dat je zwanger bent!