Nou, heb 'm gehaald 20 eurootjes! Alles bij elkaar al voor 30 getest dan vandaag. Moet ff wachten tot ik kan plassen
Sjonge, snap toch niets van die dingen haha. Heb iig iets goeds gekocht. Hij ligt testklaar... Ga ff wat drinken
Joepie!!! Whhaaaaaaaahhhhhh! ** vreugdedansje** Wat gaaf!! Overduidelijk! Maar dat was het voor mij al bij foto nummer 1. Wil je dat ff niet meer doen als ik met pauze ben . Ik schrik me rot nu ik ff kom spieken!
WAT ZEI IK JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EIGENWIJS!!!!!!! KEI GEFELICITEERD MEIS!..... DEZE IS TOCH WEL DUIDELIJK GENOEG VOOR JE HE? hahhahahaha Ik ben erg blij voor je! Ik zei t toch... ik voelde me voordat ik eigenlijk ongi moest worden ook niet lekker en toen bleek ik later ook gewoon zwanger te zijn.
Laat ik dat nou net aan het doen zijn Sjonge, voel me weer precies zoals bij Wesley toen, haha... @ Dag, sorry meis... Je bleef ook zolang weg nu jij meis! @ Miran, ben gewoon beetje misselijk, hoofdpijn en vol gevoel. Herkende wel wat van bij Wes toen maar toch is het weer anders... @ all, thanks meiden. Wat moet ik toch zonder jullie!
ja, hoor ben ik weer......spuit elf. Gave banner deli!! Vind het echt super voor jullie! Was je bij Wesley in het begin ziek, moe of allemaal?
Dag... nu jij meis!!!! Pak deze eisprong goed aan en ook nu al natuurlijk he!!!! Leuk man... zijn wij dadelijk allemaal zwanger! Lijkt mij geweldig!