@ Dag, ja mijn vriendinnen (zijn er 3) daar deel ik alles mee. Maar ook de strubbelingen dus toen ik het daar 2 maand. geleden over had zeiden ze ook dat ik moest uitkijken omdat ik net gestopt was met de pil. Daarom ben ik die maand ook weer meteen begonnen. Het ging die periode weer niet zo best maar dat komt vooral omdat mijn man gestopt was met roken. Dat heeft onze relatie een paar maanden geen goed gedaan kan ik je zeggen Dus ja, ben wel een beetje bang voor hun reactie. Terwijl ze ook weten dat hij heel lief is verder alleen hun vonden het geen excuus dat stoppen met roken
Ach, laat ze maar. Die van mij is ook een ruwe bolster met een blanke pit. Of hoe dat gezegde ook is. Sommige mensen vragen zich nog steeds af wat ik met hem doe. Maar ik weet wel beter! Heb een geweldige vent en een super papa voor ons ventje. En tja, overal is het wel wat. We hebben samen al heel wat meegemaakt en hij is als een rots in de branding voor mij. Zal bij jou ook zo zijn. En stoppen met roken valt voor sommige mensen niet mee. Mijn moeder heeft het 1 x geprobeerd en ik kwam gewoon niet meer op visite omdat ik bang was voor ruzie. We hebben toen ook gevraagd of ze aub weer wilde beginnen want het was echt niet normaal meer.
Hahahaha, jij zegt soms precies wat ik denk Mijn man heeft gewoon een verslavingsprobleem. Hij rookte, stopte en dacht toen dan drink ik af en toe een biertje. Dat werd steeds meer en toen zei hij dat is ook niet goed. Toen werd het een wijntje. Of beter gezegd een hele fles. Hij moest gewoon dat sigaretje vervangen. Tja, toen er niks meer over was reageerde hij overal erg fel op. Niet om goed te praten natuurlijk maar ik begrijp 'm daar wel in. Hij heeft ook gezegd dat dat niet goed was. En tja, nu rookt hij dankzij m'n moeder weer want die bracht sigaretjes voor 'm mee maar is het weer helemaal gezellig! hahaha.... En hij is er ook voor mij, nu het met mijn moeder zo slecht gaat. En hij laat ook dingen over zich heen komen als ik niet lekekr in m'n vel zit. En doet veel met Wes dus dan is het weer helemaal goed. Er komt vast ook wel weer een tijd dat het minder is maar dan weet je dat er ook een goede tijd komt weer, ja toch?! Zolang je zelf maar weet wat je samen hebt! Maar uhhh, wanneer gaan we nou afspreken?! Ik wil iedereen wel "weer" zien!
hadden we niet al een kippendaglijstje? tja deli, dan zullen wij wel een beetje aan mekaar gewaagd zijn. Moet wel zeggen dat het in real life nooit ze gewaardeerd wordt dat ik mijn hart op mijn tong heb, maar hier wel Heb ook niet zo veel goeie vriendinnen. Maar die paar die ik heb zijn goud waard.
@ Dag, kan me niet voorstellen dat iemand jou in "real life" niet zou waarderen?! Je mag toch zeggen waar het op staat! En het scheelt dat je hier alles mag zeggen kun je lekker je hart luchten
Lief dat je dat zegt maar moet niet denken dat ik een heel lief meisje ben . Heb aardig wat temperament en soms flap ik er meer uit dan me lief is. Ben soms ook een beetje wantrouwend. Dus ben blij dat mijn haantje mij kan handelen
@ Dag, zou bijna denken dat je me bang wilt maken Als je maar een goed hartje hebt toch?! Met wat temperament is niks mis! Als je dan ook nog door hebt dat je er soms wat teveel uitflapt is het helemaal mooi! Kun je eea nog rechtzetten
Dat is het fijne van een forum, kan je af en toe nog wissen wat je getypt hebt, haha! enneh nee hoor niet bang maken. Maar ben ook zeker geen engeltje. We "klagen" dan wel over de tekortkomingen van de haantjes maar ben bang dat ik die zelf ook nog wel wat heb, haha.
Och meis, ik ook! Ik kan soms ook bot uit de hoek komen hoor! En ik wis ook vaak tekst voor ik wat post. Maar al mijn tekortkomingen ga ik hier niet neerzetten, dan schrikken jullie iets te hard!
Nou ben ik wel nieuwsgierig! nee hoor, die hebben we allemaal. Ook al is het soms moeilijk om dat te geloven Zit je al op je roze wolk?
Roze wolk... nee, kan het maar moeilijk bevatten eigenlijk... Heb m'n vriendinnen ook nog niet gesmst... Zit te twijfelen om even een groeps-sms eruit te gooien........... Voelt nog niet zo echt... Raar he?! Maar dat zul je zelf ook snel weer ervaren
Hoop van wel, heb alleen ergens het nare gevoel dat het wel eens een hele poos zou kunnen gaan duren. Ik tok af want het wordt me te druk op kantoor. Kan niet ongestoord tokken
wow zie opeens de banner van Deli!! Super zeg. zal zo even bijlezen want was vast spannend vandaag! Die testen heb je dus neit meer nodig
@ Dag, werkse meis! En we gaan gewoon voor snel zwanger @ Juffie, gezellig hoor! Ik heb net m'n 3 vriendinnen ge'smst en 2 belde meteen terug, 1 is aan het werk. Zo leuk
deli gefeli dagdromer ach ik kan ook behoorlijk erg zijn hoor heb zelfs cursussen moeten volgen om niet alles te zeggen op de manier wat ik doe en ook wat ik zeg is niet altijd goed . Dus dat mijn haantje het met mijn volhoudt das een wonder haha Hopelijk word kuikenkind wat rustiger anders word het over een jaar of 14 erg gezellig in dit kippenhokje hier
Zo het was echt spannend hier zeg. deli duidelijke testen hoor!! Gefeliciteerd!! deli en dag: zou denk ik wel eens wat meer van jullie willen hebben. Denk altijd veel te veel na voor ik iets zeg Gevatte opmerkingen zijn helaas neit mijn ding. zou ik wel wat meer willen kunnen helaas. Want kan soms echt met mijn mond vol tanden staan. Maar sommige dingen kun je helaas neit veranderen.
@ Juffie, iedereen is zoals die is toch! We hebben allemaal wel zoiets van "dat zou ik willen" je bent goed zoals je bent @ Melanina, temperamentvol vrouwtje dus