Oh ik word gek van Wesley... Wil alleen maar bij mij hangen, niet alleen spelen. Bah! Zitten we samen met de auto's te spelen en zodra ik 3 cm. op schuif begint hij al te krijsen! @ Miran, goed zo!
goeiemorguh! Deli, 4 weken! Stan kan gelukkig heel goed zichzelf vermaken. Zo kan ik toch het huishouden doen als hij wakker is en nu zit hij naast mij heel wijs een boekje te lezen. Miran, ben benieuwd wat dat is. Ken die pijn ook niet. Dus kan je helaas niet helpen. Nieuwe kuikens, wordt inderdaad eens tijd dat we die mogen bewonderen. Ben zooooooo nieuwsgierig
Ja ze is geboren met 37w2d dus ietsjes te vroeg. 2750 gr en echt een inieminie meisje! Ben net even snel wezen spieken en ga zo terug met Joep. Die is vrij vanmiddag!
Yo, sorry had er overheen gelezen. Van harte gefeliciteerd!! Inderdaad een kleintje. Maar klein maar fijn! Deli, heel vaak is het heel fijn. Maar daarentegen kan hij dus ook niet echt met andere kindjes spelen. Zondag naar de speeltuin geweest met dames en kindjes van de zwangerschapsgym. Alle kindjes vliegen gelijk naar mekaar toe maar Stan gaat liever in zijn eentje op ontdekkingsreis. Ach, ik laat hem in zijn waarde. Dat samen spelen komt vast nog wel eens......
@ Yootje, oh wat leuk zeg! @ Dag, precies ze zjin ook nog zo klein. Echt samen spelen komt straks wel joh!
yojo: gefeliciteerd! dag: lekker hoor zo'n kind wat goed alleen kan spelen. Nathan is echt een gezelschapsdier en speelt het liefst met zo veel mogelijk andere kinderen. Miran: goed dat je even de gyn gebeld hebt. all: reacties waren wel leuk alleen bij haans baas viel het kwartje niet echt. zelf na het lezen van het shirt ging hij gewoon verder met het gesprek zijn vrouw snapte het wel en feliciteerde ons meteen en toen pas viel het kwartje Nathan viel net dus weer in de auto in slaap. zo irritant hoop dat hij straks nog wil slapen. een paar dagen geleden wilde hij dus neit meer. i
@ Juffie, leuk dat het geslaagd was! hopelijk gaat hij straks nog even slapen ja, zo vermoeiend anders zo'n lange dag.
Ik zit te wachten tot de kleine man eens wakker wordt. Ik wil er op uit met de fiets maar het ziet er niet naar uit dat hij snel wakker gaat worden. Dan ga ik nog maar een wasje doen. Fijne middag nog allemaal!!
@ Dag, met dit weer moet je ook niet fietsen joh veel te warm Wesley is net pas wakker, heerlijk. Mama heeft ook liggen snoezen
lekker hoor deli! Nathan wilde niet meer slapen. na een uur wakker in bed heb ik hem er maar uitgehaald. Ach hij heeft de hele middag in het zwembadje gespeeld dus was niet vervelend ofzo. nu zit hij even tv te kijken even rustig worden
zoey heeft denk ik door wat mama van plan is want ze slaapt nu al bijna heel de dag in dr wiegje Als ze wakker is ff voeden dan spelen dan schone luier en is ze weer moe haha en wil ze weer slapen .
Goed van Zoey zeg!!! Ik ben moe...wilde vanmorgen uitslapen maar toen belde Joep met het goede nieuws...vanavond met een vriendinnetje naar de kermis dus ook niet vroeg naar bed...morgen uitslapen dan maar. Morgenmiddag gaan we met Thijs en Lieke naar de kermis. Was Joep zijn idee. Vind het zo fijn dat hij zo leuk met ze omgaat!
Hoi meiden, Deli: WHAAAAHHHHH! Gefeliciteerd meis!!! Echt superfijn voor jullie; met al die ellende van je moeder kunnen jullie (en je moeder ook) dit blije nieuws goed gebruiken! Ga er lekker van genieten! Yoyo: gefeliciteerd met je nichtje! Altijd leuk, kraamvisite! En ik had het andersom met mijn pil: had per ongeluk een dag langer geslikt en ook hier alles helemaal in de war. Werd uiteindelijk ruim een dag later ongesteld en het zet nog steeds niet echt door... Raar spul, die pil! Juffie: Luca had dat laatst ook, dat hij onderweg een slaapje had gedaan en daarna niet meer wilde slapen. Hij werd ook niet vervelend; dan besef je ineens hoe groot ze worden, hihi! Miran: vervelend van die pijn in je rug. Goed dat je de gyn gebeld hebt! Melanina: wat knap van Zoey! Dag: luca kan zichzelf ook heel goed vermaken, maar in een groep kinderen wil hij altijd meteen naar de andere kindjes en dan vooral oudere kindjes. Ach, ieder kind is anders en geniet er lekker van dat Stan zich zo goed alleen kan vermaken! All: hier gaat alles prima; lekker vakantie aan het vieren. Vanmiddag weer naar het zwembad geweest; dat vindt hij helemaal geweldig. Vraagje: vallen jullie kindjes ook pas laat in slaap met dit weer? Luca slaapt op het moment niet voor 21:00, ook al ligt hij er om 19:30 in...
Elise: Nathan gaat met warm weer inderdaad wel wat later naar bed maar als hij dan ligt slaapt hij eigenlijk meteen (of we horen hem in iedergeval niet meer) Vanavond lag hij vroeg want was echt total loss (wat wil je zonder slaapje)
Hoi Hoi! Liena heeft foto's geplaatst op hyves. Echt een knappe meid! En een hele stoere foto van haar met Thomas. Haan en ik hebben lekker buiten gegeten. Had wat vlees en rauwkost en hebben zitten tafel grillen. Kom nu net uit bad en nu nog ff bankhangen en dan vroeg onder de wol. Samen met haan natuurlijk want die hebben we nodig vanavond
Dag... ik heb de foto's ook gezien. Idd n erg knappe meisje. Wat n foto zeg van Thomas met Kayra... écht om op te vreten!!! *smelt smelt* Liena... wat n prachtmeissie! En zo lief he die Thomas voor zijn kleine zusje. All... de gyn zei dat t idd van mijn rug komt. Hij adviseerde om gewoon de dagelijkse dingen te blijven doen. Veel wandelen/lopen en vooral zwemmen is erg goed!!! Dus ik moet naar t zwembad om voornamelijk baantjes te trekken, blêgh... ikke en zwemmen?... die tijd is ver voorbij hahahaha En als ik veel last van mijn buik krijg moet ik gelijk contact opnemen. Ik zeg: ons kleintje vind t blijkbaar niet prettig dat mama veel auto rijd. Hoezo vroeg ze. Ik zeg constant n harde buik(je). Dus dat moet ik in de gaten houden of dat niet erger wordt anders moet ik langs komen. Had nl bij Ebony al met 29 weken 2 cm ontsluiting... vandaar ook bedrust VERPLICHTE! Dus t valt op zich wel mee. Ik lig nu heerlijk met mn lappie in bed maar nu voel ik die tinteling weer dus mijn lichaam ervaart wel iets als teveel gedaan vandaag MAAR ik heb eigenlijk geen ene moer gedaan. Ik heb wat muurankers geschildert en dat heb ik ook nog eens zittend gedaan... ALS dát al teveel is?... wat mag ik dan nog wel volgens mijn lichaam?. Ach... ik kom er vanzelf wel achter toch! Ik ga mijn schatje bellen en dan lekker slapen meiden! Trusten allemaal... ow lekker... de kleine is aan t trappelen. Voel plopjes in mn buik. hahhaha geinig zeg!!!
Goede avond meiden, @ Melanina heerlijk hoor! @ Yootje, vroeg naar bed zit er dus niet in vanavond?! @ Elise, dankje meis! Lekker hoor vakantie! Geniet er van! Wesley heeft (gelukkig) geen last van de warmte en dus ook geen moeite met slapen gaan. Hij gaat er gewoon om de normale tijd in tussen 7 en 8. @ Dag, gezellig hoor! Tafelgrillen ik heb de foto's gezien van Liena's meisje, mooi he!! Veel plezier met je haantje @ Miran, rustig aan dus! En geniet van de plopjes! @ Juffie, hoi meis weet niet veel te zeggen tegen jou hahaha Zo... Ik ben net nog bij m'n moeder geweest maar ze was zo down ze was gister naar boven gegaan om te douchen maar dat ging zo moeilijk dat ze dat ook niet meer durft... Sjonge, jonge wat is het moeilijk om iemand zo te zien, helemaal als het je eigen moeder is. Nu ga ik op zoek naar zo'n haar-was-ding van de kapper want ik moet haar helpen in de keuken maar ze kan moeilijk met haar zere botten bukken om in de gootsteen te komen. Heel verdrietig allemaal vrijdag mag ze naar de dieetiste dus ik hoop dat ze dan eindelijk dat stomme recept krijgt voor die astonautenvoeding zodat ze wat kan aankomen Heb haar ook nog niet verteld dat ik zwanger ben kreeg het niet m'n strot uit! Was gewoon niet het juiste moment.
Deli... dan moet je t je mam's ook nog niet vertellen meis! Alleen als t goede moment daar is. Als jullie samen aan t lachen zijn bijv. Of jullie hebben t ouderwets gezellig en zijn even de narigheid vergeten... dan is dat t goede moment. Vind t echt heel moedig allemaal van je. Maar ik denk dat iedereen op zo'n momenten en met deze vreselijke ziekte zn eigen wegcijfert voor je ouders of wie dan ook. Petje af meis voor jouw!!! Ja... ik hou mn eigen even goed in de gaten en geniet van de kleine in mn buikkie! Veel sterkte meis!!!