Hey Miran, je moet ook lekker genieten, je hebt hier zo lang op gewacht! Daarom, koester deze momenten en deze zwangerschap maar en zorg maar goed voor jezelf! tja, ik had het graag willen vertellen aan m'n moeder maar niet als ze zo down is en het niet meer zo ziet zitten. Inderdaad als ze wat opgewekt is en wat positiever. Laten we maar hopen dat die tijd toch nog even komt. Anders zit er niks anders op dan het te vertellen natuurlijk. Blijven moeilijke dingen, je doet je best maar je doet het nooit goed genoeg want je kunt zo weinig betekenen voor iemand, bah!
Ik ga m'n bedje opzoeken. Morgen weer aan het werk dus vroeg dag! Ik kom morgen weer gezellig tokken Slaap lekker allemaal!
goedemorgen! Heb de foto's op de hyves van Liena gezien ja. Zo lief!! deli: Snap dat je het nu nog neit verteld hebt. hopenlijk is je moeder snel wat minder down en gaat ze zich wat beter voelen. Elke keer dingen niet meer kunnen is natuurlijk ook heel frustrerend Dikke knuf! Die blijf ik je geven volgens mij maar is echt gemeend hoor! Miran: inderdaad rustig aan doen dan maar. Je kindje is nu het belangrijkst en als je lichaam aangeeft dat het rustiger moet dan daar naar luisteren. all: Nathan was ineens weer wakker vannacht. wilde niet meer slapen in zijn bed maar we hadden gelukkig nog een campingbedje op onze kamer staan vanwege visite dus hebben hem daar maar in gelegd en toen ging hij wel slapen. Nou ja dan zo maar. Eerst bij ons in bed maar dat was geen succes. Vandaag komt mijn beste vriendin een dagje en blijft ook slapen. gezellig! Zal haar straks even ophalen. oh ja mijn (.)(.) lijken vannacht wel gegroeid Waren al wat voller maar viel mijn haan vanmorgen meteen op Ben er wel blij mee hoor want ben niet zo rijkbedeeld fijne dag!
Goeiemorgen!! Deli wat balen dat je moeder gisteren zo down was. Kan ze zich overdag wel gewoon redden? Aan thuiszorg wil ze natuurlijk nog niet? Is verschrikkelijk om iemand zo te zien. Mijn schoonmoeder kon op een gegeven ogenblik ook niet meer naar boven en wilde absoluut geen hulp. We moesten maar een bed beneden zetten en dan redde ze zich wel. Dan sta je machteloos. Het goeie moment om het te vertellen komt echt nog wel! Dat voel je zelf wel aan. Werkse vandaag! Miran, wat fijn dat je lekker getrappel voelt. En rustig aan hoor! Luister naar de dokter, zwemmen! Met dit weer niet zo'n straf toch?
goede morgen!! Mir: let goed op jezelf en je lichaam hoor... tja soms kunnen de kleine dingen al teveel zijn. Deli; je bent een enorme steun voor je moeder en het betekent vast heel veel voor haar dat je er bent. Misschien zal ze het niet zo vaak zeggen, maar echt ze waardeerd het echt. Dat maakt ook dat je een enorme steun voor haar bent. Fijn dat ze zo'n lieve dochter heeft. Misschien even op marktplaats kijken voor zo'wasbakje en anders even bij een kappersgroothandel. Wij hebben er eentje in de stadt, dus mocht je echt niks kunnen vinden wil ik daar wel even voor je kijken en stuur ik hem op. Liena; wat een mooie dochter heb je!! Dag: hahah ik zie een eitje aan de klus jij hahahahaha Juffie: gezellige dag gewenst met je vriendin. Altijd leuk. Weet ze al dat je zwanger bent? All; vandaag richting beverwijk voor een 10 minuten en dan weer terug grrr leuk hoor taxi spelen. Bah maar goed anders durft ze niet. hmmm... fijne dag en tokkie laters
Juffie, veel plezier vandaag met je vriendin. Weet ze al dat je zwanger bent? Mink, rij ze! Jij ook een fijne dag vandaag!
Goedemorgen dames, ik ben weer op mijn werk dus ik kan vandaag niet zo gek veel meekletsen aangezien ik maandag en dinsdag ziek was. @ Juffie, fijn dat je boobies zijn gegroeid en dat je haan het meteen opviel Dat zijn nog eens leuke nachten, sta je smorgens heel anders op, haha Bedankt voor je knuffel meis! @ Dag, moeilijk he?! Wij hebben laatst ook haar bed naar beneden gehaald hoor. Ik zag ineens een matrasje op de bank liggen dus toen wist ik genoeg! Hoe is het met jou meis? @ Mink, wat super lief, jou berichtje! En lief dat je meedenkt. Ik heb gister gekeken op marktplaats en gereageerd op 1tje. Hopelijk hoor ik snel iets. Hoe is het met jou? Wie moet je wegbrengen dan? Leuk eindje rijden
Goeiemorgen! Heb lekker geslapen vannacht! Nu lekker douchen en dan naar ons mam! Ons pap heeft vakantie dus die zie ik ook weer eens gezellig. En dan met de kids weer terug naar hier! Gezellig naar de kermis! Iedereen een fijne dag! xx
Deli, nu zeker ook bergen werk te verzetten als je er ff niet bent geweest. Hier gaat het vandaag $%#^%^&%&. Heb zo ontzettend buikpijn dat ik amper kan lopen. Zal mijn eitje wel zijn.
@ Dag, het valt hier gelukkig wel mee. Het is niet zo heel druk en we zijn bezig met een ander systeem dus het loopt ook nog niet zo. Maar vermaak me wel! Oei, jij voelt je eitje?! Hopelijk is het straks een bevrucht eitje
@ Dag, dat had ik nou precies hetzelfde! Ik kan rond mijn eisprong ook niet normaal zitten, zo'n zeer doet het! Heb jij ook zo'n opgezette buik nu? Ik was ook helemaal opgezwollen, leek toen al zwanger :S
Ben blij dat ik vandaag een jurkje aan heb. Dan valt het niet op. Maar hij is zelfs zoooo opgezet dat mijn buik me in de weg zit. Niet normaal Ben wel blij dat meer dat hebben dan. Had het voor Stan niet zo erg als nu. Wilde eigenlijk niet meer aan de pil omdat ik me lekkerder in m'n vel voel zonder maar door alle klachten ben ik toch snel weer begonnen. Ach ja, ff bikkelen. Hopelijk snel raak. Maar ja, dan ga ik er van uit dat ik weer een maand of 4 ziek ben. Tis ook altijd iets
Hey Liena, ik zie dat je actieve gebruiker bent! Hopelijk lees je af en toe toch snel wat mee. Het is hier weer ouderwets gezellig!! Wat heb je prachtige kindertjes!
Ik herken het helemaal meis, daarom was ik laatst ook weer begonnen met de pil toen haan en ik strubbelingen hadden, doet zon zeer niet normaal! Laatst toen ik mn ei had vroeg iemand zelfs of ik zwanger was L voelde me zo rot, bleh! Doe maar rustig aan en ga maar lekker ff liggen straks!