hoi meiden melanina gefeliciteerd meis!! hey yoyo alles goed met je?? hier vanochtend positief getest ik kan het nog niet geloven en ik hoop dat alles goed blijf gaan. liefs rosa
Rosa...van harte!! We blijven veren dat het goed mag blijven gaan! Yoyo...wat leuk dat je binnenkort gaat "hokken"! Fijn dat jullie helemaal in love zijn! Is je gegund!
@Yoyo: Goed om te horen dat het beter gaat! en wat leuk dat jullie gaan samenwonen Gefeliciteerd @Rosa: Gefeliciteerd!! ik veer dat het goed zal gaan
Rosa gefeliciteerd!!! Ik veer voor je!! Ja leuk he dat ik ga "hokken"!! Hoop narigheid gehad de laatste maanden maar dat is nu bijna klaar. Alleen nog langs de notaris voor de koopakte van het huis en verder niets meer!!! En helemaal in love! Had voor kerst een kledingkast gekregen voor hier en die hebben ze net gebracht!!! Whoehoe!! Ik ga echt mijn best doen om vaker hier te komen kippetjes!
Rosa... Gefeliciteerd meid... hopen dat t vruchtje blijft zitten! Yootje... he meis... weer samenwonen jah? ben blij voor je meis! Blijf je in Someren wonen of ergens anders? All... ben net bij mijn zoontje wezen kijken die moest zwemmen en ik mocht eigenlijk meezwemmen maar na die mk van gisteren heb ik me toch maar bedacht. Maar ben wel gaan kijken. En hij heeft zn KIKKER BRONS diploma... dat wil zeggen nog 2 diplomaatjes en dan krijgt ie diploma A. Ik ben zoooo trots! En als je hem zag glunderen om wat ie allemaal al kon en dat ik dat kon zien... dat gezichtje... SUPER!!! Mama vergat even alle ellende!
hey meiden, zit nog op mijn werk dus alleen even ego. straks naar huis en dan reageer ik meer. hier is het bloeden ook goed begonnen. nog niet echt heel erg kramp maar wel vervelend gevoel. zo lekker naar huis en rustig aan. Rosa: gefeliciteerd meis!!! ben blij voor jullie! tok zo
Ow Juffie.....helemaal nog niet meegekregen dat het fout is gegaan bij je....weet je wel zeker dat je er goed aan doet om te werken? Of loop ik nu heel erg achter? Miran ik ga in Tilburg wonen.....zal wel wennen worden zo ver van mijn familie....mijn vrienden wonen al overal en nergens dus dat ben ik wel gewend....ben al maanden van donderdagavond tot ik 's maandags ga werken in Tilburg en dat bevalt goed. Maar goed das nog niet voor altijd he....vind het wel spannend weer allemaal maar weet wel dat ik het heel graag wil!
jojo: wat leuk dat het weer zo goed gaat in de liefde! Rosa: hoe voel je je?? Kristel: hoop dat het gewoon goed blijft gaan meis! Liena: hoe gaat het met jullie?? Zo ben lekker thuis. Bedankt voor jullie lieve woorden. Heb het er echt wel moeilijk mee hoor, kon niet zo veel hebben van de kids vandaag. Maar goed nu lekker thuis en dan lekker genieten van Nathan. merk dat dat het toch anders maakt hoor..
Juffie...dit weekend gewoon lekker genieten van Nathan en haan en rustig aan doen. Geef je lichaam ook de tijd om bij te komen. En probeer er echt zo veel mogelijk over te praten! Als dat thuis niet lukt dan kom je hier maar lekker van je af kletsen. Is echt nodig! Dikke knuff
Dag: bedankt.. heb net mijn moeder gebeld. gisteravond was ze neit thuis. Wel fijn om gewoon even te praten en te huilen.. mijn haan is niet zo;n prater.. Stort heir mijn hart wel uit hoor! ben wel blij dat het bloeden nu al meteen goed op gang is gekomen. Ben neit zo goed in wachten
Jeetje... wat zijn er vandaag dubbele berichtjes geplaatst zeg.. geluk en verdriet liggen wel heel dicht bij elkaar... --- Allereerst, @Juffie... jeetje meis, verschrikkelijk.. voor jou een dikke knuff.. En @Miran, hoe gaat het nu met jou? Knuff voor jou ook natuurlijk.. --- @Rosa, super zeg! Gefeliciteerd! @Yootje, eej! --- Nou, ben blij dat het weekend is, heb de vrijdag weer overleefd! Tis altijd zo'n lange zit tot het vijf uur is he.. Xx
QB... ben nog verschrikkelijk moe en vandaag nog wat kribbig naar kids toe. Als ze ruzie hebben met elkaar of juist heel druk zijn of als ze om de haverklap wat komen vragen dan komt er bij mij steeds n grote zucht van: daar heb je ze weer...LAAT ME MET RUST!! Chris vangt dat signaal héél goed op moet ik zeggen. Hij laat mij liggen op de bank en regelt de kinders! Super! Om 21.00 uur vanavond moest ie laatste nachtdienst draaien en de kids lagen boven uri geller te kijken. Ik zei: jullie mogen kijken totdat ik te bed ga. Nou ben ik ergens rond half 10 in slaap gevallen en schoot net wakker... ik denk half 11, ze kunnen mooi slapen nu. Ikke naar boven nadat ik beneden wat opgeruimd heb/ de achterdeur gesloten/mn lappie gepakt en de telefoon natuurlijk. Kom ik boven... kijk in mn slaapkamer... alles pikkedonker en t was half 12!!!! Dus de kinders hebben geluk gehad die hebben dus uri geller gekeken en hebben mij lekker laten liggen op de bank. Heb net even Chris gebeld en die zei: kruip nou lekker in bed meid, je zal t nodig hebben. Ik denk dat dit nog de naweeën zijn. Ik merk ook wel dat dit keer zwaarder is dan vorige 2 vmk. Veel meer impact gemaakt dan ik dacht. Heb ook nergens zin in. Mn huishouden niet/geen zin in boodschappen doen/niet computeren. Ik ben leeg!!! Ik ga slapen...' tok morgen
goedemorgen meiden, Miranda: dikke knuf! kan me voorstellen dat het zwaarder is nu. je had toch al een vruchtje gezien enzo. All: hier gaat het wel redelijk goed. Gisteravond flink kramp gehad maar vannacht gewoon goed geslapen. Vandaag lekker met zijn drietjes in huis rommelen en maandag ben ik ook nog vrij dus lekker lang weekend! fijne zaterdag! xxx
hey meiden juffie fijn dat je goed geslapen heb,kan je het een beetje een plekje geven?? miran meis hier een digi knuff van mij. bedankt voor de felicitatie ik voel me redelijk heb een beetje last van me onderbuik en pijnlijke borsten met name al rosalina drinkt en veel honger. @all hoe is het met jullie??
Goedemorgen... Sjaggie ben ik dus nog steeds. De kinderen zijn druk en irritant maar dat ligt niet aan de kinderen dat ligt aan mama... ze voelen t gewoon en daarom doen ze zo misselijk! Om 8 uur komen ze al de kamer op om te vragen of ze naar beneden mogen of "hoe laat moet ik voetballen? Is t al tijd?" of Ebony wil melk mag dat? Willen jullie ook iets drinken? Grrrrrrrrrrrr... Chris ligt verdorie net pas in bed, die komt uit nachtdienst! Laat m slapen en ik weet heus wel hoe laat ik uit bed moet komen. Kijk die 2 kleintjes snap ik... die zijn 5 en 7 jaar. Die van 7 is emotioneel ook maar n kind van net 5! Maar die 2 oudsten weten inmiddels toch wel dat ik niet te laat kom!!! Die zijn 10 en 13! Nou dat begon al goed de ochtend... dat beloofd nog wat voor de middag! Ben ik ook nog verkouden aan t worden. Heb t trouwens gisteren wel aan mn moeder verteld! Die zei dat ik onderhand wel ns aan mn eigen moest gaan denken. Iedere keer die miskramen is t ook allemaal niet meer waard. Ik zeg: ik wacht nog even die onderzoeken af en als daar NIKS aan uit komt dan kap ik ermee en ga weer terug aan de pil. Mocht er wel iets aan uit komen dan ga ik gewoon verder met zwanger raken! Dus op hoop van zegen dat ze iets vinden!!! Zolang t maar niet al te erg is! Rosa... fijn dat t goed met je gaat. Hoe ziet Rosa er nu uit? Heb je n fotootje van haar??? Ben erg benieuwd! Riddle... hoe is het met jouw meis? Waar ben je? Hoop dat alles goed is daar!!!! Deli... fijn dat jullie weer n eigen huisje hebben en dat alles weer goed gaat! Hoe gaat het met Wesley? Hoe ziet die er nu uit? Juffie... ik vloed bijna niet meer nu! Gisteren ook al n stuk minder. Donderdag had ik zeker 5 maandverbandjes nodig gehad en gisteren 2 (niet omdat t nodig was maar voor mn eigen verversing). Het lullige is dat ik in mn liezen en in mn bilnaad ook psoriases heb en daar helpt die maandverband echt niet mee! Ik heb geen krampen gehad moet ik zeggen maar wel n héél flauw zeurderige gevoel! All... hoe is het met jullie????