[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Wen, mooie buik hoor! En inderdaad lijkt het al laag.

Nou ik ben thuis. Stan ligt op bed. Even een beetje stofzuigen en dan ga ik op de bank liggen. Is niets voor mij maar ik dwing mezelf toch maar ff. Hopelijk zakt de pijn dan een beetje.

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Gewoon doen meis!

3. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Deli: wat verdrietig allemaal van je moeder. Ik wil even zeggen dat ik je supersterk vind en heel veel respect heb voor de manier hoe je ermee omgaat. Ik hoop dat je je moeder binnenkort het blije nieuws kan vertellen, dikke knuffel voor jou!
    Dag: ik heb ook altijd zo'n buikpijn rond mijn eisprong en dan blijft het zeuren tot mijn ongi. Dus ik zie ook wel een beetje tegen de komende tijd zonder pil op, maar ach we doen het voor iets moois!
    Juffie: veel plezier vandaag!
    Miran: luister maar goed naar je lichaam!
    Wendy: wat een mooie buik! En idd al behoorlijk laag en dat zal niet zo fijn zijn voor je bekken (weet ik nog uit ervaring)...
    Yoyo: veel plezier vandaag op de kermis!

Hier heeft Luca veel last van de warmte; slaapt slecht en is hangerig. Maar ik heb vakantie dus we doen gewoon lekker rustig aan en dan komt het allemaal goed! Vanochtend wezen theeleuten met een vriendin en vanmiddag naar de verjaardag van mijn schoonzusje, gezellig!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Elise, wat lief van jou! Ben zo blij dat ik hier lekker m'n verhaal kan doen! Vervelend dat Luca zo hangerig is :( maar ja, het is ook wel te benauwd voor die kleintjes he! Wesley heeft er gelukkig geen last van. Klinkt als een gezellig dagje voor jou vandaag! Geniet er van, hopelijk koelt het vanavond iets af als er regen komt. Hope so!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Mijn buik zit idd alweer laag meiden ;)

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wendy: mooie buik!

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    wendy: mooie buik hoor!!

Deli; meis je mag hier alles kwijt en nooit denken dat je zeurt, want dat doe je niet. gewoon lekker van je aftokken, daar zijn we voor.

Dag: ik had ook een keisprong inplaats van een eisprong hahaha. Hoop dat je snel zwanger bent...

Mir: hoe is het nu?

Liena: en kunnen jullie je draai een beetje vinden?

Bubs: en bij jullie dan?

yo: gefeliciteerd met jullie nichtje en wat fijn dat je haan zo goed met die kids omgaat. Altijd leuk.

All; mijn schoonouders zijn de kamer van Zoe aan het behangen en het wordt zo mooi. Ben gewoon helemaal blij hahaha

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mink, haha keisprong :D Het is gelukkig weer wat gezakt. Wat fijn dat je schoonouders aan t behangen zijn. Dan lijkt het al meteen mooi af. Ben benieuwd. Krijgt ze nu al een echte grote meiden kamer?

Wen, was je van Jesse ook eerder bevallen dan met 40 weken?

Ik ga weer......eten koken.

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Mink logisch dat je blij bent want als je meisje iets moois krijgt maakt dat je ook blij.

Mijn Zoey doet het prima weer slapen zit weer ritme in alleen vannacht weinig geslapen onze kat had waarschijnlijk een zonnesteek dus wou niet meer eten drinken en deed mega zielig en kwam niet eens uit zijn eigen de trap op.
    Na een paar keer een koud washandje over hem heen gedaan te hebben en gedwongen tot drinken ging het na een paar uur weer goed .
    Maarja toen het beter met hem ging en ik weer kon slapen was het tijd voor zoey dr nacht voeding (gaap) gelukkig hebben we wel uitgeslapen :) En de kat is er goed boven op gekomen is vandaag extra verwent met zijn favo eten :)

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Dag en Mel: idd dan wordt je ook blij. Ze krijgt een meidenkamer, met stippen, ruitjes en bloempjes hahaha.
    Als de kamer klaar is maak ik wel wat foto's.
    Het leuke is dat mijn opa bezig is met een poppenhuis voor Zoe en hij gaat hetzelfde behang erin plakken. Zo schattig!! :D

Dag: fijn dat de pijn afzakt, dan is het eitje nu vast gesprongen, dus aan de klusserij hahahaha

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Bij Jesse ben ik bevallen met 41 weken en 3 dagen pfff nu mag het eerder van mij hoor ;) :D

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Wen, ja dat snap ik. Maar nu moet jullie meiske nog ff blijven zitten. Nog ff pronken met die mooie buik!

Mink, tja haan is vanavond werken dus zal wel niet veel uithalen vandaag. Hij is pas heel laat thuis. :(

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Ben net met me moeder naar de musical MARRY POPPINS geweest. eerst lekker een hapje gegeten. eindelijk weer eens bijgekletst. Musical was erg leuk.
    Haantje is nachtvissen met een vriend. Ryan ligt lekker in z'n bedje te slapen, me schoonzusje had opgepast.

Vannacht om het half uur overstuur wakker, ook toen ie bij ons tussen in lag. vanmiddag wou hij ook al niet slapen, pas om 2 uur tot 4 uur pfff
    breek ons een beetje op. Morgen hebben we een etentje en gaat Ryan bij mijn ouders slapen, kunnen wij er even tussen uit en daarna uitslapen.
    Ook weer even tijd voor elkaar, lopen nu zo op elkaar te vitten.... pffff. ik gooi er dan ook van alles uit en we irriteren ons aan elkaar, ook door het tekort aan slaap en ons drukke mannetje. Is gelukkig wel weer snel opgelost maar wel lastig en dat vreet energie. morgen ochtend wil ik gaan sporten, gooi ik het misschien allemaal ff van me af.

QB, het is idd net als vanouds! Fijne vakantie meid.

dagdromer, hopelijk een goeie ronde bij jullie, veer veer veer!!

Wen, mooie buik!

Miran, die rugpijn klinkt wel bekend, bij mij was met BI. Ik mocht van de fysio NIET zwemmen!!! Niet goed voor bekken.

Yojo, gefeliciteerd met je nichtje!

Deli, GEFELICITEERD!!!! Erg duidelijke testen!
    Je mag trots zijn op jezelf, je zorgt SUPER voor je moeder. En het moment komt snel genoeg om haar het goede nieuws te vertellen! Dikke knuffel voor jou!!

Melanina, lees dat er veel temperamentvolle kippies rond tokken hier. Maar jij het een cursus gevolgd? vertel er eens wat meer over, ben niet nieuwsgierig..... hihi

Mink, je had het over een band door de slaapzak? Hoe heet dat dan? ben erg benieuwd!

Lin, Bij jullie dus ook weinig rust rond bedtijd... En daar wordt het idd niet gezelliger van thuis. Hier hetzelfde verhaal pfff
    De komst van een kleintje met alles wat erbij komt kijken geeft een hoop druk op de relatie. Blijven praten en vooral luisteren naar elkaar zou het beste zijn denk ik maar niet altijd haalbaar.

Mup, hoe is het bij jullie? En met de staffies?

Ik ga zo me bed opzoeken. tok snel! x

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mink, dankje meis!

@ Pooh, heel goed van jullie dat je ff een moment voor elkaar neemt en fijn dat Ryan bij opa en oma kan slapen! Hopelijk doet het jullie goed. Maar er moet natuurlijk wel wat veranderen want dit houden jullie niet lang meer vol zo :( ik hoop echt dat dat snel gaat gebeuren. Te weinig slaap is niet gezond voor een mens en zeker ook niet voor jullie relatie. Sterkte meis!

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Pooh cursus hielp niks maar moest omdat me collegas nogal moeite met me hadden haha .
    Ik kan alleen zeggen dat tijdens me mk er iets in mij knapte en ik daardoor veel rustiger ben geworden veel dingen doen er niet meer toe.

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

GOEDEMORGEN ALLEMAAAAAAL!

Was ik helemaal vergeten ;)

Gister zijn we met z'n 3tjes naar m'n moeder gegaan, hadden lekker wat eten meegenomen van de Mac en ze was aardig opgewekt dus toen hebben we het verteld en ze vond het leuk!

Vanavond ga ik bij d'r poetsen met m'n schoonzus, kijken hoe ze dan is. Maar ik ben erg opgelucht in ieder geval!

Vandaag zijn we lekker thuis, beetje opruimen want dat is er de laatste dagen weinig van gekomen.

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies:D

De laptop heeft even internet!!! Wilde jullie even bedanken voor de reacties en felicitaties voor ons meisje Kayra.
    Hoop dat internet het zo ook nog doet,kom ik dan als het rustig is;), even tokken.

Ga nu eerst even zorgen dat we allemaal kleren aankrijgen:)

Tok snel
    Dikke knuffel Liena

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Deli: fijn dat jullie het verteld hebben!

pooh: leuk zeg naar de musical! En heftig he dat slechte slapen? Wij hebben net ook 2 slechte nachten gehad en baal nu alweer.

Mink: ben benieuwd naar het kamertje!

All: is er rond anderhalf ook weer een sprong ofzo?? Nathan hangt echt zo aan mij. Kan geen meter weglopen of hij begint al te piepen, zelfs haan is dan neit goed. :( Ook al 2 nachten beroerd geslapen. Vannacht weer brullen en hij houdt het rustig een uur vol! (wel met steeds tussendoor heen gaan) Uiteindelijk toch maar weer in het campingbedje op onze kamer en meneer gaat meteen slapen. Hij lijkt wel bang in bed want als je naast hem zit op zijn kamer is hij ook rustig maar zodra je wegloopt gaat hij brullen. gaan slapen is trouwens geen probleem;) Hopenlijk kan ik vanmiddag even gaan slapen want heb ik wel nodig.

Zo nu even genoeg ego :) Ga even aankleden. vriendin staat nu onder de douche en dan haar straks weer thuisbrengen.

fijne dag!

xxx

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena: Wat fijn even een berichtje van jullie te horen!!!

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    juffie miss voelt je kleine knul wel aan dat je zwanger bent
    Want kinderen hebben daar een goed gevoel van hoor

weet nog op me werk een jongetje die ineens erg huilerig werd uit het niets moeders vroeg hoe kan dat ik zei nou meestal worden ze zo als moeders zwanger is ze zei nou niet dat ik weet
    2 weken later kwam ze met dat ze zwanger was haha haar zoontje wist het dus nog eerder als mama :D

Deel Deze Pagina