[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ow misschien dan toch maar overschakelen naar een andere pil...

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik had nooit tussentijds bloedverlies met de pil, ik had marvelon.

@ Juffie, ik weet wel dat Wesley het een periode heeft gehad maar toen zaten we bij m'n moeder. Was hij iets ouder dan een jaar. Dan kon hij ook schreeuwen alsof er heel wat aan de hand was dat ik ook dacht dat hij bang was oid. Maar mijn haan zei dat hij me gewoon uitprobeerde en dat we 'm echt moesten laten. Hij kon het ook lang volhouden hoor! En het is vreselijk!

Maar misschien moet je toch een paar nachten daar doorheen?

Nou, Wesley ligt in bedje... ik ga ff wat verder opruimen!

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik vind microgynon 30 juist een fijne pil. Ik heb hem altijd gehad en wil hem na de bevalling weer :)

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ik vind het ook wel prettig dat het een lichte pil is maar dit is niet de eerste keer dat ik eerder ongi wordt als dat de strip is afgelopen. Dus denk ik toch maar even langs de ha om te overleggen wat zij ervan denkt.

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, ik had ook microgynon 30. Na de zwangerschap kreeg ik pas doorbraakbloedingen als ik wat slordig was. Daarvoor heb ik het in de 10 jaar dat ik hem slikte nog nooit gehad. Jij bent tenslotte ook zwanger geweest dus het kan zijn dat hij nu te licht is. Onze huisarts geeft niet zomaar een zwaardere dus ik moest maar afwachten of het veel voorkwam en anders moest ik langs komen.

Deli, fijn dat je het je moeder verteld hebt. Tja, bv....denk niet dat mannen daar iets van snappen. Mijn haantje heeft me wel altijd vrij gelaten in mijn keus. Nu ging bv ook meteen goed maar heb de ellende bij mijn schoonzus gezien. Die raakte in de put omdat het allemaal niet lekker ging. Bij haar 2e is ze meteen met flesvoeding begonnen en was er gelijk rust in de tent. Hoop dat jullie er uit komen. **lees** dat hij jouw beslissing gaat waarderen ;)

Mink, vrolijk kamertje als ik dat zo hoor. Lijkt me zoooo leuk een mooi kamertje maken.

Liena, wat ben je toch een lieverd. Op iedereen meteen reageren. Hoop dat je hier snel je verhaal komt delen.

Juffie, wat raar dat de nachten nu zo prut zijn. Vind het altijd moeilijk om het verschil tussen uitproberen en echte problemen te zien. Succes!

@ all, mijn neef heeft een gezonde zoon! Weet niet of ik dat al ooit verteld had maar die is al 3 kindjes verloren. Ben zo opgelucht dat nu alles goed gaat!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    OW FIJN DAT IE NOU EEN GEZOND KINDJE HEEFT!!!

Ja ik denk dat ik volgende week even langs ga bij de huisarts en even overleg. En anders gewoon stoppen met die pil en maar condooms gebruiken. Dan moet Joep er maar beter aan denken hahaha

7. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    kom ff snel kijken want mijn was hangt buiten en het ziet er heel dreigend uit in de lucht...
    Yoyo: ik had ook steeds tussentijdse bloedingen met microgynon 30. Nu Marvelon en nooit een tussentijdse bloeding gehad.
    Deli: bij ons is het juist andersom. Bij mij liep de borstvoeding ook niet goed en mijn man zag wat het met mij deed en heeft als eerste gezegd dat ik beter kon stoppen. Ik was zo opgelucht! Bij een tweede wil ik wel weer heel graag borstvoeding proberen, maar dat ziet mijn man dus niet zitten. Hij is bang dat ik er weer zo verdrietig om word.
    Juffie: Luca slaapt ook erg onrustig op het moment en is ook niet echt de makkelijkste. Zal idd wel een fase zijn, maar af en toe doodvermoeiend...
    Ik zie spetters, dus ga snel de was binnenhalen...

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, wat fijn voor je neef! 3 kindjes verloren zeg :( dat is vreselijk! Hoe heet het jongetje?

@ Elise, fijn dat je man in ieder geval zag wat het met je deed en je steunde! Super toch!

@ Yootje, even overleggen dan maar.

Zo, ik heb een hoop gedaan vandaag! Macaroni staat al klaar dus als haantje over een uur thuis is kunnen we zo opscheppen.

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jaaahhhh, ik heb al foto's gezien! Het manneke heet Bas en is kerngezond :D Ik gun het ze zooooooo. In een tijd van 2 jaar zijn ze met 28 wk zwangerschap hun tweeling verloren (2 meisjes) en toen ze weer zwanger was leek alles goed maar toen zat hun zoontje 1 week voor de geplande ks i.v.m. stuit ineens levenloos in haar buik. Dus die hebben al heel wat voor hun kiezen gehad. Ben nu zo blij!

Sorry voor het ego bericht. Ik ga nu maar eens tijd besteden aan mijn eigen zoon. FF lekker puzzelen.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: wat fijn voor je neef!! En heftig zeg 3 kindjes kwijt raken:(

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Nathan wordt wakker dus kom straks weer!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zoo Nathan heeft wat brood op en speelt even lekker dus kom nog even hier.

Vannacht een prima nacht gehad. Niet wakker geworden en gewoon in eigen bed geslapen. heel fijn! Lag er zelf al half 9 in dus heb een behoorlijke nacht gemaakt.

fijne dag allemaal!

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen!

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen!!

Nog 1 dagje en het is week lekker weekend :D
    Jesse zit nu lekker met een boterham naar het zandkasteel te kijken en daarna gaan we samen boodschappen doen.

Vanmiddag gaan we even wandelen als het weer het toelaat. want ze roepen regen af.

En als Jesse na het boodschappen doen lekker even naar bed gaat kan ik heerlijk op de bank om uit te rusten en met jullie te kletsen ;)

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, fijn hoor voor je neef! Dat zijn wel verschrikkelijke dingen, die zij hebben meegemaakt!

@ Juffie, wat heerlijk voor je meis dat je zo'n goede nacht hebt gehad. Hopelijk was het een fase...... en is die nu voorbij!

@ Wendy, fijne dag!

@ All, *zwaai*

Mijn schoonouders komen over een uurtje op Wesley passen, dan kan ik met mijn moeder naar het ziekenhuis. Kom daarna nog wel even tokken denk ik. Maar vanavond heb ik meiden avond dus daar moet ik ook nog wat voor kokkerellen straks. Kwarktaart, brood bakken en gehaktballetjes :D als Wesley vanmiddag slaapt moet dat we lukken ;)

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wendy: veel plezier!

Deli: succes in het ziekenhuis! En leuk zo'n meidenavondje!

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli. succes in het zkh!!

Juffie. fijn dat je weer een nachtje geslapen hebt. Doet een mens goed :D

Wen. boodschap ze!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Morguhhh...

Deli... sterkte en suc6 in t zkh. Hopelijk is je moeder n beetje positief.

Dag... gefeliciteerd nog met je neefje!

Juffie... lekker hoor zo'n goede nachtrust!

Wen... heerlijk samen boodschappen doen. Daarna lekker rusten meis!

Bubs... hoe gaat t met jouw en de kleine meis?
    Kom je ons vertellen hoe de bevalling gegaan is en fotootje laten zien!

All... Chris is bijna klaar met steenstrippen van t huis. Hij is nu onze slaapkamerraam (de zijraam) aan t dichtmetselen. En als dat klaar is dan komt er n scheidingswand in onze slaapkamer en kan ik MET de kids beginnen aan de babykamer!
    Heerlijk hoor!
    Zelf heb ik zometeen mn laatste ritje en dan vanmiddag bus terug naar de zaak brengen en dan heb ik 6 WEKEN vakantie!!!
    Lekker op krachten komen.
    Ow en vanavond heerlijk... MYLENE party.. zij doet vandaag de voetjes behandelen. Mijn voeten worden heerlijk in de watten gelegd. Ze voelen nu ook erg vermoeid aan dus dat gaat helemaal goed komen hihihihi

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran. alvast fijne vakantie en laat je voetjes vanavond maar eens in de watten leggen!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Ik vertoef deze week in Someren! Paps en mams gaan een weekje op vakantie en ik zit dan lekker in hun huis met ons Suus! Joep komt morgen na het werk dus gezellig!

Voel me ook weer een stuk beter als van de week!

Miran fijne vakantie!

Deel Deze Pagina