[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Juffie... ja idd, t maakt me zeker onrustig. Maar Chris moet vandaag en morgen sowieso werken dus kan ik hier lekker rommelen. Ff tijd voor mijn eigen. Ik schop de kids gewoon lekker naar buiten en dan ga ik mijn gangetje hier. Heb geen auto dus kan geen kant op. Dan maar mijn huishouden weer op peil gaan brengen. Misschien dat ik iets kan bedenken voor de kleren en de kasten van boven. Die moeten daar nl weg. En dan de rest van de kamer opruimen zodat Chris verder kan. Maar dat moet goed komen... hoop ik... gisteren zag ik er heel erg tegenop.
    Ach... t zijn gewoon die verdomde hormonen!!!
    Ze moeten t me maar niet kwalijk nemen op dit moment.

Hahahahaha... ik ben jaloers op Chris!!!!! Hij heeft NOG NOOIT n staartje gemaakt bij Ebony en nu.... nu maakt ie van zo'n netje met van die 2 kammetjes eraan n verdomd mooi fraai stukje kunstwerkje van haar haar. Hij heeft dat van Tellsell gezien zegt ie. hahahahahaha ik mag niet eens meer aan haar haar komen.
    Nou dat heeft ie dus ook laten zien dat ie dat kan dus als ik ben werken en hij is thuis kan hij mooi haar haren zo mooi maken.
    Wat n genot!!!

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Miranda ik ken het hoor ik wou het kamertje van zoey al perfect hebben met week 32
    en ook andere dingen die nooit prioriteit hadden moesten ineens gedaan worden.
    Gelukkig was het kamertje op tijd af dus had ik rust vooral toen zoey met 34 kwam had ik rust in het ziekenhuis omdat ik wist dat dr bedje al gesrpeid was puntje bij paaltje ligt ze bij ons in de familie wieg haha

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo
    Iedereen lekker aan het genieten van het weekend. Ik ga zo eens lekker met haan bankhangen. Alleen stan ligt nog steeds te kletsen in bed dus hoop dat hij snel gaat slapen.

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dag: inderdaad heerlijk weekend. Ben allen nogal misselijk en moe. Denk dat ik maar vroeg naar bed ga.

Vanmiddag nog even naar een campeerwinkel geweest van De Waard. Alle de Waard tenten stonden daar opgesteld en Nathan genoot enorm. Hij heeft die hele winkel door gerend, tent in, tent uit. ging op de matjes liggen en deed net of hij ging slapen enz. Echt grappig:D Dat komt wel goed volgende week.

fijne avond allemaal!

xxx

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

fijne dag allemaal,

vandaag 10 weken alweer. Werd alleen wakker zonder zere (.)(.), waarom is zwanger zijn zo ontzettend spannend allemaal??;) nog 4 dagen en dan gelukkig vk..

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Juffie niet te druk maken hoor lieverd! Zal vast allemaal goed zijn hoor! :D

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    doe mijn best wendy. Ben nu wel weer misselijk dus zit vast wel goed. Baal af en toe flink van mijn onzekerheid maar ja kan er ook niets aan doen.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!!

Juffie het zit wel goed hoor!!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!

Even snel:

@ Juffie, meisje toch :( snap heel goed dat je er onzeker van wordt af en toe, valt ook niet mee! Maar ik heb ook niet alle dagen last van mijn (.)(.) hoor! Komt vast wel goed joh, dat moet ook een keer overgaan natuurlijk, al die zwangerschapskwaaltjes ;) Nog effe dan mag je weer naar de vk, die kan je pas echt gerust stellen! Knuf voor jou!

@ all, ik zwaai even! *zwaaaaaaaaaaaait uitbundig*

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jullie zijn lief meiden!

Vanmiddag ook anderhalf uur geslapen en ben steeds misselijk.. haan heeft nu ook lekker vakantie dus gaan de dagen nog sneller;) En daarna op vakantie en na de vakantie ben ik meteen de 12 wk grens over, ook heel fijn..

fijne avond allemaal!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

Juffie... gefeliciteerd met je 10 weken zwangerschap.
    Ik had ook al snel geen last meer van misselijkheid. Komt allemaal wel goed meis. Positief blijven!!! Ik snap helemaal wat je bedoeld hoor... en dadelijk rond de 12 weken ben je niet meer misselijk en ook niet meer zo moe en dan wordt je nog onzekerder... tenminste dat had ik!... ook dat komt goed meis!
    Mijn kleintje voel ik iedere dag s'avonds in bed... allemaal plopjes. Nog even n aantal weekjes geduld en ook jij voelt je kleintje lekker bewegen.
    Dikke knuffel en niet te veel zorgen maken meis... is niet goed voor je en ook niet voor de kleine!

Deli... ik zwaai uitbundig terug!

All... heb vandaag n heerlijke dag gehad en was even heel de verbouwing vergeten. Ben met mn ouders en mn kinders naar buitenspeeltuin in de bossen geweest. Heb met de kinders en mn ouders lekker wat gedronken en daarna hebben de kids heerlijk met opa geschommeld. Mijn jongste zoontje heeft opa DE HELE DAG lopen uitdagen. Dat was de eerste keer sinds zijn leventje dat hij ZELF opa op ging zoeken en uitdagen. Echt superleuk om te zien. Opa was wel hartstikke moe maar wel heel blij dat zijn kleinzoontje hem komt opzoeken om uit te dagen. Ook hebben mijn 2 zoontjes tegen opa en oma getennist op de wii. En je raad t al wie er gewonnen hebben natuurlijk... juist mijn zoontjes en dát terwijl opa en oma op badmintonnen zitten hahahaha
    grappig om te zien!
    Mijn moeder is weer dolgelukkig want ik heb haar kapster gevonden die zij kwijt was. Nu weten we waar zij werkt en kan mij moeder deze week n afspraak maken bij haar. Zij is al sinds april niet meer tevreden over haar haren!
    Ik moet afsluiten want ik moet de computer afstaan aan mn zoontje... wij hadden n afspraak... als hij op de wc poepte dan mag ie op de pc. Dus ik laat hem nu n halfuurtje op de pc.

Tot morgen meiden!

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    juffie, komt wel goed schatje!

Vakantie is nu echt voorbij, morgen gaat het gewone leven weer beginnen helaas. waren er al een beetje aan gewend geraakt lekker vrije tijd door brengen met z;n drietjes.

Ryan heeft echt geen zin om te slapen, blijft maar druk vechten tegen de slaap. maar weer mee naar beneden genomen. hij speelt nu rustig met z'n blokken.

Al bijna z'n eerste verjaardag, we zitten hard na te denken over een cadeau.... Alle tips zijn welkom!!! haha
    We hadden een driewieler gezien met zo'n duwstang erachter en een tuigje in het zitje. Of is dat nog te vroeg?

Nog even met haantje en de kleine bankhangen en dan zo maar me bedje opzoeken, was vannacht weer veel eruit voor Ryan en vanmorgen om half zeven zaten we al aan het ontbijd pfff

Miran, heerlijk avondje gehad lees ik, fijn dat je kleine meid ook genoten heeft.

Heb morgen avonddienst dus wordt een lange dag. tot half 12 werken pfff Echt zooooo GEEN zin!!!

Zit een beetje rond te kijken voor thuiswerk, als extra erbij. Om wat meer te sparen voor wat grote huiselijke klussen.
    Iemand ervaring of tips?

Fijne avond en alvast een leuke week toegewenst!! xxx

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ga afsluiten meiden ik heb hier een kleine Jesse helemaal overstuur door een verkoudheid dus Bart gaat ff met hem in een warm bad en dan ga ik ff opruimen en ook slapen.

Tot morgen xxx

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, fijn dat je de hele middag misselijk was ;) Nog even vakantie vieren en dan ben je voorbij de 12 weken, komt allemaal best goed!

@ Miranda, fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad met opa en oma, even een leuke dag! Fijn ook dat er op de wc is gepoept :) beetje jammer dat je dan wel de pc moet afstaan, hahaha...

@ Pooh, ik denk dat zo'n fietsje juist leuk is nu?! Voor je het weet wil hij het zelf proberen dus juist leuk om 'm nu te kopen en te duwen. Echt heel vervelend dat hij nog altijd niet wil slapen :( heb helaas niet meer tips :( ook niet voor thuiswerken.... Sorry!

@ all, slaap lekker meiden! Ik ga zo even douchen en dan op stok!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Morguhh!

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ohhhhh, moet zo werken pffff echt geen zin!!!!
    Me schoonmoeder komt zo oppassen tot haantje rond half 5 thuis is. Hoopte dat Ryan voor die tijd nog een dutje zou doen maar hij vertikt het.... Vannacht was ook weer een drama!!!!
    Vanmorgen zag ik een wit puntje bovenin, een tandje?
    Dat zou wel verklaren waarom hij de laatste paar dagen zo moeilijk doet. Hopelijk is ie snel door en kunnen we ons ritme weer oppakken.

Hij loopt nu achter z'n loopauto haha. Heb hem een zetpil gegeven. Wil toch zo nog ff proberen hem op bed te leggen voordat me schoonmoeder komt.
    Normaal gaat hij naar mijn ouders maar daar was wat tussen gekomen.... Vind het lastig dat me schoonmoeder komt. Ik vertrouw haar wel. Ze heeft zelf 4 kids groot gebrachtt en Ryan is haar negende kleinkind. Ze heeft ook al 3 achterkleinkids. Maar haar manier van 'opvoeden' is anders dan die van ons.
    Maar komt vast goed!

Ik ga nog ff met hem spelen, voor ik moet werken.

tok jullie snel! Fijne dag! xxx

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hallo dames!

@ Dag, moggel meis! Nog 1 weekje werken he :D

@ Pooh, ik vind het zo sneu voor jullie... Kunnen jullie nergens hulp zoeken/krijgen? Moet toch te verhelpen zijn dat slaapprobleem van Ryan?! Iig sterkte meis!

19. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Pooh: om je even een hart onder de riem te steken: hier ook een rotnacht vannacht. Luca was wakker van 1:30-4:15. Hij lag gewoon in zijn eigen bed, maar bouwde eerst een feestje en later steeds jammeren. Geen idee waar hij last van had. Nu ligt hij erin voor zijn middagslaapje en het gaat precies hetzelfde als vannacht...

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Elise en Pooh, Er moet toch een methode te vinden zijn zodat jullie ook lekker kunnen slapen. Heb helaas zelf geen tips of adviezen want ik heb de luxe dat ik nog niet 1 slapeloze nacht heb gehad sinds hij 6 weken oud is. Ik gun jullie die rust ook zooooo!!!

Deli, jaaaa nog 1 weekje. Na vandaag woensdag nog een halve en vrijdag nog 1 hele dag. Maar vrijdag stoppen we eerder en dan gaan we lekker eten en een borreltje drinken met het personeel. Om het begin van de bouwvak te vieren :D

@all, voel me raar......Ik zal me vast van alles in mijn hoofd halen maar ja, ben er stiekem toch weer meer mee bezig dan ik gedacht had. Ben licht in mijn hoofd. Slaap heel licht en ben veel wakker. Mijn buik is erg gevoelig en opgeblazen en af en toe word ik ineens niet lekker. Kunnen natuurlijk allemaal nog restanten van mijn eisprong zijn maar toch... Weet nog van de vorige keer dat ik toen zo ontzettend veel honger had maar dat heb ik nu niet dus het zal wel weer een storm in een glas water zijn. Pfffff, was het maar vast 4 augustus dan wist ik meer. Wachtbankje sucks!!

Deel Deze Pagina