[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ben ff aan t rommelen met mijn profielafbeelding.

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, dat je je nu anders voelt dan toen bij Stan wil natuurlijk niks zeggen! Iedere zwangerschap is anders. Bij Wesley voelde ik direct vanaf m'n eisprong van alles. Vooral branderig gevoel in mijn onderste dat doortrok naar m'n bovenbenen bijv. Dat heb ik dit keer niet gevoeld.

Bij Wesley was ik ook erg hongerig, nu helemaal niet. Terwijl ik andere dingen die ik wel voel ook wel weer herken van toen... Dus tja...

Proberen om je niet gek te laten maken maar luister gewoon wel naar je lichaam! Hopelijk snel een positest voor jou, kunnen we samen zwangeren :D

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Grrr, krijg het niet voor mekaar om een andere afbeelding er in te zetten. Bah, maar ff via tinypic proberen.

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Oww, deli hooooooiiii! Ja ik weet wel dat dat niets wil zeggen maar ben me gewoon gek aan t maken. T is nog veels te vroeg om uberhaubt iets te kunnen voelen. Ben wat dat betreft zo'n teut. Vorige maand wist ik zeker dat het niet gelukt was en nu twijfel ik al. Dat wordt elke ronde erger dus hoop zelf ook dat het snel raak is. Scheelt een boel gepieker, haha!!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, het is helemaal niet te vroeg om wat te voelen! Kan best, had ik bij Wes ook. En ik verzekerde mezelf er ook van dat ik gestoord was maar was toch niet helemaal gek ;)

Maar snap je wel, hoe meer je er mee bezig bent hoe gekker je jezelf maakt. Hopelijk hoeft dat niet lang te duren he!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Gaan jullie eigenlijk nog op vakantie of blijven jullie lekker thuis? Morgen alweer 5 weken!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Morguhhh...

Dag... ik ga heel hard veren dat t zwangerschapssymptomen zijn voor je!!!

Pooh... balen hoor die nachten. Heb je er met cb over gepraat? Hebben ze je geen tips gegeven?!
    Doe rustig aan op t werk meis.

Deli... alles rustig meis? Hoe voel je je?

All... ik had vanmorgen n intake-gesprek in Rotterdam bij de verloskundige polikliniek.
    Eerst werden er vragen gesteld over hoeveelste zwangerschap en over levende kinderen en dergelijke. Toen over Chris en mijn familie of dat er afwijkingen zijn enzo.
    Daarna werd er gekeken naar de kleine in mijn buik. Het hoofdje werd gemeten... de buik... de armpjes. De kleine zit iets onder t gemiddelde wat wij snel hebben kunnen zien maar daar kun je nog geen touw aan vast knopen... ze groeien immers nog steeds hard dus we zien wel. 18 augustus krijg ik n uitgebreide echo van 3 kwartier!!!
    Ik heb n foto meegekregen maar was heel moeilijk om te maken want ons beebje ligt met t hoofdje naar mijn rug te kijken en met zijn/haar rugje tegen mijn buikwand aan. Het ligt ook over de breedte van mijn buik hahhaahaa het ligt nu al DWARS!
    Chris zat heel aandachtig te kijken tijdens de echo en zei later in de auto.... T WORDT N MEISJE. Ik zeg en waaruit concludeer jij dit? Hij zei: kijk maar naar de bouw van de baby... ze heeft rondingen. Nou... t spijt me maar dat zie ik dus niet hoor. Maar ik geloof hem wel, iets in mij zegt dat ik zwanger ben van n meisje en mijn gevoel zegt heel duidelijk dat de kleine KERNGEZOND is. Dus we blijven positief he!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, wij hebben helaas geen geld om op vakantie te gaan hahaha... Ik zou graag even gaan maar met 2 huizen nu en alles wat we nog moeten betalen straks als het nieuwe huis opgeleverd wordt, zit het er niet in.

Maar goed, 3 weken thuis huizen is ook niet verkeerd. We gaan lekker dingetjes uitzoeken voor het huis en leuke dingen doen.

Jullie dan?

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran, thanx! Fijn dat je nog eens een uitgebreide echo krijgt.

Deli, o ja, ff niet aan gedacht. Al zicht op wanneer de oplevering is? Lekker thuis is ook fijn! Zou ik ook graag doen maar omdat haan zijn eigen zaak heeft moeten we wel weg gaan om echt vrij te hebben. Wij gaan naar mijn zwager in frankrijk met mijn nichtje en haar man. Die hebben geen kids dus hoop dat ze het niet erg vinden om rekening te houden met Stan. Ga er van uit van niet maar ja......je weet nooit. We zijn nog nooit eerder met hun op vakantie geweest.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, wat leuk dat jullie jullie kleine wondertje hebben gezien! (of het een meisje is laat ik nog maar even in het midden) Waarom hadden jullie deze echo dan? Spannend hoor! Hier is alles rustig, voel me eigenlijk wel goed. Beetje opgezwollen, branderige liezen en af en toe een misselijke vlaag en gevoelige (.)(.) maar dat is natuurlijk allemaal goed!

@ Dag, je kunt ook niet overal aan denken ;) geeft toch niks! Oh, jullie spannend dus, lekker naar Frankrijk! Heerlijk hoor! Misshcien moeten ze er even aan wennen dat jullie niet meer zo flexibel zijn maar waarschijnlijk weten ze dat van te voren toch wel?! Komt vast goed!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ja heerlijk frankrijk. Vanochtend mijn zwager op msn ff gevraagd wat voor weer ze daar hebben. Hier kwam het met bakken uit de hemel en daar was het zonnig en 29 graden :D

Heb geen zin meer!!!! Er is niemand hier! O als je t over de duvel hebt. Komt mijn baas er aan.....hihi. Tok straks!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, lekker hoor zo warm :D werkse nog even!

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    all hallo!!!

Heb alles teruggelezen, maar was zoveel :) dat ik het allemaal niet meer weet..

Mir; willen jullie het geslacht niet weten?

Vakantie: wij gaan ook niet dit jaar. We hebben veel opgemaakt aan onze tuin en andere spullen hahaha

Deli; ben jij nu vrij of ook aan het werk. Alweer 5 weekjes, gaat snel :)

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    schrik me rot van me banner!! alweer 28 weken en 3 dagen. Jeetje wat gaat de tijd snel hahaha

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mink gaat hard he :D ik ben op m'n werk vandaag!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... ik heb recht op puncties MAAR omdat ik dat niet aandurf ivm miskramen is dit ook 1 optie om te doen. Ik heb nl 2 vroeggeboortes en tevens te kleine kindjes gekregen en 5 miskramen dus vandaar deze extra controle.

Mink... ik stik van de nieuwsgierigheid maar Chris wil t niet weten. Ik denk dat ik deze ronde probeer verrassing te laten.
    Ik pas mijn eigen aan Chris aan. Hij is stellig overtuigd dat t n meisje gaat worden. Ben benieuwd maar dat maakt me dus wel nieuwsgieriger. hahaahahha

Meiden... ga ff tukkie doen op de bank. Moet strakkies auto ophalen (als t goed is) en mijn busje wegbrengen dus misschien kan ik nog n halfuurtje mee pikken.
    Tot strakkies!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, tukse!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Zo... ffkes n uurtje mn oogjes dicht gehad. Nu ga ik maar boodschappen halen en de afspraak voor Giuliano voor morgen afbellen. Heb geen auto dus kan niks doen. Verzet gewoon de afspraak, zullen ze wel begrip voor hebben. En de bus moet morgen maar naar de zaak terug. Dit is onmacht!

Ga eten halen meiden!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeimiddag/avond!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid