[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Kristel, goed van Yentle hoor! Mooi meiske!

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Slaap lekker meiden en tot morgen!
    XXX

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heeeeeeeey Heb jullie gevonden...

Eerlijk gezegd zit t mij niet mee deze week. 3x theorie deze week, dus hier in huis is t n race tegen de klok... verders zit ik met n mega ontsteking in mn vinger en ben er behoorlijk beroerd onder. Ben al voor de 2e keer bij de dokter geweest deze week. Misselijk/moe/overal pijn/koud, maar tegelijk ook zweethanden. Alles is me teveel op t moment! Morgen nog 1 avondje theorie en dan mag ik 10 febr op vvor theorie en 24 febr voor praktijkexamen... vind t behoorlijk spannend. Maar nu rust er n megadruk op mij dus vandaar dat ik er even niet ben geweest. Ik ga slapen... morgen gaat die PIEPwekker weer om kwart over 6. Ik kom van t weekend weer langs wippen als ik wat meer rust heb gecrieerd!

Sorry voor de lege reacties!
    Dikke knuffel aan jullie allemaal!!!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Je hoeft toch geen sorry te zeggen Miran! Hoop dat je lekker slaapt vannacht, wat rust pakt, en van 't weekend het lekker rustig aan kan doen! Knuff voor jou!

---

Uhm, ik ga zo op stok.. nog 1 nachtje alleen en morgen is haantje er gelukkig weer! Hij was gistermorgen tegen 5u vertrokken.. vind dat maar niks he, gelukkig ligt hij morgenavond weer heerlijk naast me!

Trusten allemaal en tot morgen!

Xx

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Goedemorgen allemaal!

Hoe is het hier?

@Kristel, goed van haar hoor! en wat een leuke foto :D
    Mooi meisje!

@QB, Fotograveren is idd erg lek, ik doe het veel te weinig als ik dan weer foto's zie zoals die van jou dan kriebelt het wel om ook op pad te gaan :)

@Miran, Jeetje wat een spanningen allemaal zeg, kan me voorstellen dat de rust er nu een beetje bij in schiet! heel veel succes met je examens!

Kevin heeft vannancht z'n bed ondergespuugt :( zo zielig..
    Vanmorgen wilde hij niets hebben, geen melk, geen brood, geen water... gelukkig voelde hi zich verdegoed, was lekker vrolijk aan het brabbelen en grapjes aan het maken met z'n papa ;)
    Op de creche zouden ze vandaag wat rustiger aan doen met eten en het even in de gaten houden, hopelijk is het geen buikgriep..

Ik ga nu aan het werk, kom straks nog wel ff langs,
    fijne dag allemaal :)

Liefs Sandra

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede morgen,

Nou ik hbe hokje 3 gevonden hoor!! hahaha

Day; welkom hahahaha fijn dat het zo goed met Kevin gaat.

Mir; meissie doe rustig aan en neem lekker je tijd.

Wendy; fijn dat het geholpen heeft. dan kun je effe lekker je verhaal doen en dat is beter ddan medicijnen nemen.

Juffie; lekker geslapen?

Liena; en heb je al gebeld?

Kristel; wat een lekker ding zeg!!

All; ik ben weer ziek :$ heb keelpijn en weer verkouden, bah zeg...

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Day, als je eenmaal begint blijf je bezig hoor..! ;) En het ergste is nog dat ik vaak 'in foto's' denk.. dan loop of rij ik ergens, zie ik wat moois, denk ik al aan hoe dat zou staan op een foto.. soms wel vervelend, vooral voor haantje, haha!

Arme Kevin! Niet ziek worden hoor!

@Mink, beterschap meis! Rustig aan vandaag dan maar!

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    @QB, haha ja dat geloof ik wel, het is ook wel een tijdrovende hobby denk ik ;)

@Mink: beterschap!

@Liena: hoe is het nu? heb je al gebeld?

De creche belde net, Kevin had weer overgegeven en houdt niets binnen (gelukkig geen koorts) dus we moesten em komen ophalen.
    Nu ben ik thuis en ligt hij lekker te slapen, hopelik voelt ie zich snel weer wat beter.

Liefs Sandra

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Day...ach, arme Kevin. Hopelijk knapt hij snel op!

Mink...ook jij veel beterschap!

Kristel...wat een knapperd is Yentle! En knap dat ze al zelf kan zitten.

QB...ik wil ook wel een beetje hebben van jouw crea bea skills! Ik heb geprobeerd te digiscrappen maar heb er echt het geduld niet voor. Heb photoshop elements van haan gekregen en vind het wel leuk om daar wat in te proberen maar ik vind het nog best moeilijk. Ben soms tutorials aan het volgen die ik via google gevonden krijg maar zelfs dan is het nog erg ingewikkeld!

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    dag; ik begin er niet eens aan hahahaha maar vind het wel mooi :D

Day; das minder dat hij nog spuugt. Nou maar hopen dat het snel weer over is.

QB; een kippencursus foto maken en dan digiscrappen hahaha????

Heb net nog even geslapen, maar helaas nog dikke koppijn. Hopen dat een aspirine werkt...

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Wen, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat je baas wat beter te pruimen was! knuffel!!

Dag, wat voor auto hebben jullie op het oog? Wij willen ook een ruimere auto, vind het erg moeilijk om te kiezen welke auto....

Ryan ligt in z'n eigen bed op z'n eigen kamer. Hij was in slaap gevallen maar toen ik beneden kwam begon hij al te huilen... pfff
    Nu ligt ie 5min te huilen.... oh ik probeer nog even vol te houden maar vind het zo moeilijk.
    Anders z'n wiegje maar op z'n eigen kamer zetten dan is het niet allemaal nieuw? oh, blijft moeilijk!!

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Found You!

Miran > Beterschap!!! En heel veel succes met je examens.

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nou dat was ff zoeken....

Juffie GEFELCITEERD!!!! Hoe voel je je??

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hehe!!!
    gevonden!!!

ben ook er dus ook weer.

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nou, zijn we er bijna allemaal! Nog een paar te gaan! ;)

---

@Mink, jij ook al koppijn? Ik ook.. heb ik onverwachte vrije dag, en koppijn.. geen goeie combi.. ;)

@Yootje, leuk je ook hier weer ff te 'zien'! Niet dat we elkaar anders niet dagelijks 'zien', maar hier niet zo veel meer! ;)

@Bubsie & MyPrecious, joehoei!

@Day, tis idd aardig tijdrovend ja... meestal ga ik in het weekend op pad voor foto's maken, dan is haantje thuis, dus kunnen we of met z'n allen of ik alleen ff op pad. Met de kids erbij is dat niet zo heel handig.. ;) Hoe'st nu met Kevin?

@Pooh, heeft Ryan nog geslapen? Is moeilijk he om te weten wat goed is. Je moet in het begin echt heel veel dingen zelf uitzoeken om te kijken wat het beste is voor jou en je kindje. Blijft proberen maar op den duur komt dat allemaal goed en loopt het als vanzelf!

@Dag, heb ook heel veel moeten leren hoor! Werk zelf met Paint Shop Pro X2, Adobe Photoshop en Adobe Lightroom. Met PSPX2 scrap ik. De andere 2 programma pimp ik mijn foto's wat mee op. Ook tijdrovend, dit gebeurt dan ook meestal 's avonds als de kids op bed liggen. Je moet er idd wel geduld voor hebben. En als je lesjes wilt volgen, er zijn daar ook fora voor. Zit zelf ook bij een aantal, en ze leggen er stap voor stap uit wat je moet doen en hoe je dat dan doet.

@Mink, hihi, ik een cursus geven? Ben zelf nog aan het leren, haha! Misschien kunnen we een keer een workshop fotograferen en scrappen doen, haha!

---

Net nog ff vlug wat boodschapjes gehaald, nu eten in elkaar flansen. Haantje is tegen 6u thuis, zal tijd worden.. hij was dan maar 3 dagen weg, maar das voor mij lang genoeg hoor! ;)

Xx

16. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hey allemaal

Ik heb jullie ook gevonden hihihi

17. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Juffie gefeliciteerd meid dat is snel gegaan ik hoop dat ik deze ronde ook weer mag.

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik vind het ook moeilijk hoor! Heb nu een citroen xara picasso om te proberen. Is echt heel erg ruim! Wel even wennen want heb nu een deawoo matiz en dat is zowat een speelgoedautootje, zo klein is die.
    Ben net na het werk boodschappen gaan doen en had nog heel veel kofferruimte over terwijl ik met mijn eigen autootje al creatief had moeten zijn met passen en meten. Ook met Stan in de auto zetten is het een hele vooruitgang. Deze auto is hoger en dus kan ik Stan er makkelijker in tillen.

@all....fijn dat jullie het hokkie weer gevonden hebben! Kunnen we weer lekker kletsen.:)

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    zijn we weer compleet hahaha

Rosa; hoe is het? heb je nog een leuke foto van je meissie

Yootje; Hoe is het dan? nog helemaal in Love??

auto's: wij hebben een bmw station en deze bevalt super. Hiervoor hadden we een Opel astra station. Deze was ook lekker ruim en deed het prima, alleen wij hadden het helemaal afgereden...

20. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hey mink hier alles goed!! met jou ook?en je kleine meisje ook alles goed??
    ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen.

liefs maria

Deel Deze Pagina