deli; heel veel sterkte voor de komende tijd... een hele dikke knuffel voor jullie. Mir: mooie buikkbanden Juffie; heerlijk hoor op vakantie
Goedemorgen all! Deli; Weet even niet wat ik moet zeggen meid.. Heel erg veel sterkte toegewenst! En als je je verhaal kwijt moet, kun je altijd bij ons terecht! Ik denk aan jullie.. Denk je ook goed aan jezelf? Miran; Gave foto's zeg! En een prachtig buikje! Geniet ervan! Juffie; Hopelijk is Nathan weer snel de oude! Hopelijk komt hij op vakantie helemaal bij! Lekker samen met papa en mama in de tent! Geniet ervan! Bubsie; Fijn dat alles goed gaat! En heerlijk dat je man ook vrij is! Lekker samen wandelen, gezellig! Geniet ervan! Rest; Hoe is het met jullie? Ego; Hier gelukkig weer een hele fijne nacht gehad! Liv is om half 9 heel rustig gaan slapen (had laat nog een middagtukje in de auto gedaan) en werd 1x om 3 uur wakker, maar sliep na een minuutje weer rustig in! We hebben haar vanochtend wakker moet maken in haar eigen bedje!!! Ze was nog diep in slaap! Ik hoop uiteraard dat ze het door gaat zetten, maar dit was al een heel fijn cadeautje na die dagen! HEERLIJK! Nou, ga snel wat doen! Tot snel meiden! xx
Goedemorgen, Linda: wat fijn zo'n goede nacht. Nathan had gisteren gewoon last van zijn buikje. Had 2 dagen niet gepoept en kreeg het er maar niet uit Hij heeft een half uur staan persen en gilde toen om mama. Toen ik hem wat geholpen heb was hij het eindelijk kwijt. Vannacht heeft hij heerlijk geslapen in zijn eigen bedje. Dus hopenlijk was dat het probleem. Vandaag maar even roosvice laxo kopen. vandaag de laatste beetjes inpakken en dan vannacht om 12 uur weg. Heerlijk heb er zin in!
Goedemorgen, Nog even een dagje heel hard werken en dan vakantie. Juffie, veel plezier en een goeie reis! Linda, fijn dat het vanacht lekker ging!!! Deli, nogmaals dikke knuffel meid! Er komt nu heel wat op jullie af. @all, nog een paar dagen voor nod maar ik heb geen last meer van de vage kwaaltjes dus ben weer rustig! Ga er van uit dat ik ongi word volgende week. Ergens zou ik dat ook niet erg vinden want dan kan ik lekker aan de franse kaasjes en wijntjes op vakantie Dat zou dan wel een troost zijn Miran, mooi buikje en leuke banden. En natuurlijk een heel knap meisje op de foto Mink, haha mee aan het aftellen. Thanx!
we zijn weer thuis van de echo's van Djesslyn. gelukkig geen open ruggetje! wel is haar rechterheupje niet helemaal goed, maar dat kan nog veranderen nu ze nog groeit en ze is wel erg jong om daar wat over te zeggen, dus zal ze over een aantal weken weer een echo krijgen om te kijken hoe het is. dus gelukkig ook goed nieuws gehad vandaag. nu alleen ff dr heupjes afwachten.
Bubs; gelukkig geen open ruggetje! En nu maar even afwachten! All; Haantje en ik gaan waarschijnlijk de tweede week van september lekker naar Frankrijk. Nu heeft mijn moeder voorgesteld om met ons mee op vakantie te gaan, samen met haar vriend. Dacht dat haantje dat een verschrikkelijk idee zou vinden, maar die vond het ook erg leuk! Dan kunnen haantje en ik in elk geval ook eens samen op stap en het scheelt natuurlijk enorm in de zorg voor Liv! Daarnaast vind ik het natuurlijk geweldig als mijn moeder meegaat! Nu is alleen de vraag of ik vrij kan krijgen.... Collega zei net dat het wat lastig gaan worden.... Maar dat is de enige week dat haantje vrij kan krijgen.... Ohhhh, DUIMEN!!!! Anders zou ik echt verdrietig zijn hoor! xxx
Linnie... en en en? Weet je al iets??? Ik duim niet maar ik VEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR!!! Juffie... ik wens jullie n hele goede en prettige reis en n supervakantie toe! Veel plezier! Bubs... ow fijn dat goede nieuws! Haar heupjes zullen ook wel mee vallen denk ik! Dikke knuffel All... onze muur is klaar, de zijkant dan he. Achter moet nog maar daar komt ie dinsdag pas voor! Ook hij heeft weekend!!! Onze kleine meid is vandaag thuis gekomen en dat heeft Chris geweten ook hahhahaa... de buurjongen liet even 2 jonge katjes zien van 8 weekjes oud. Ons Ebony gelijk: aaaaaaaah mogen wij er ook eentje papa??? Nee zei Chris. Keek ze mij aan... ik zeg als papa nee zegt is het ook nee. Dus ging ze zeuren en zeuren. Op een gegeven moment zei Chris: nou neemt ze alle 2 dan! Ik zeg kan niet want de voeger wil er ook eentje. Dus heb ik de keuze aan hem overgelaten en wij nemen maandag dus dat kleine grijze poesje (wat zoveel op onze Minous lijkt). Doet wel even zeer maar hopelijk komen we er wel overheen. Dus maandag komt de buurjongen dat poesje brengen. Ik vond dat katertje eigenlijk leuker maar Chris zegt dat t niet gaat met 2 katers in huis. Maar is wel leuk om te zien dat Chris geen nee kan zeggen tegen Ebony. Hij zei: wij krijgen toch n meisje!!! Kijk maar eens naar mama's buik! Nee riep Ebony ik bedoel n poesje! hahahahaha hij kon weglopen wat ie wou maar uiteindelijk heeft ze t toch voor elkaar gekregen! Geweldig!!! Mama vind dit absoluut niet erg hoor!
Hey lieve meiden! Ik kom even zwaaien! Vandaag weer een pittig dagje gehad. Ze konden de zuurstof die m'n moeder thuis nodig heeft pas maandag brengen dus tot die tijd mocht ze dan niet naar huis. Na wat telefoontjes en een hoop geregel mochten we het zelf ophalen. Moest wel een tijdje auto rijden maar ze is nu lekker thuis met haar hondjes. Ben de hele dag weer in de weer geweest, alles regelen, rijden, boodschapjes doen en m'n moeders huis lekker gepoetst. Ik hoop dat ze een beetje slaapt vannacht na al die onrustige nachten in het ziekenhuis. Helaas heb ik door alle drukte vandaag we de koperskijkdag gemist, we mochten ons nieuwe huis bekijken vandaag. Maar haantje is alleen gegaan en ze zeiden dat we waarschijnlijk 17 sept. al de sleutel krijgen. De prognose was eerst november dus dit is super nieuws ondanks alle vervelende berichten. @ Juffie, een hele fijne vakantie meis! Goede reis, rij voorzichtig!! @ Lin, heb je het kunnen regelen meis? Hoop het voor je! @ Miran, wat lief van Chris @ Bubsie, wat een fijn nieuws joh! Nog even afwachten dus wat de heupjes betreft, ik duim voor jullie! @ Dag, hopelijk ga je een vakantie zonder kaasjes en wijntjes tegemoet @ all, bedankt voor al jullie lieve berichtjes!
Dankje Wendy! Zo sterk ben ik niet hoor, je heb geen keuze... Wat heb jij een prachtig buikje, zag het net op hyves! @ all, slaap lekker meiden! Lekker weekend voor jullie! Geniet er van!
Deli, wat fijn dat je moeder nu in haar eigen omgeving is. Ergens ook wel fijn dat je nu wat dingen voor haar mag en kan regelen. Gaf mij toen een fijn gevoel, had niet meer het idee vanaf de zijlijn te moeten toekijken. En wat fijn van je huis!! Toch ook weer iets leuks om naar uit te kijken! Truste meiden. O ja, ik heb VAKANTIE!!!!!