Goedemorgen ladies... Deli... wat komt er even veel op je af nu. Je moeder... jullie huisje die jullie al snel mogen betrekken en dan ook nog eens zwanger. Denk je ook aan je eigen meis. Loop jezelf niet voorbij he?! Het is nogal n hele opgave om je huisje in te richten en daarbij de zorg voor je moeder op je te nemen... maar je doet t met veel liefde! Ik vind je ook erg sterk meis en ik weet wel je groeit er mee in maar toch vind ik t n hele kunst! Meis... denk veel aan je! Wen... ik had je pb-tje gelezen maar zal idd hier eens gaan zoeken op t forum. Ben wel nieuwsgierig geworden! Hoe gaat t met je? Is t nog niet echt zwaar zo'n kleintje en dan hoogzwanger? Ik moet eerlijk zeggen dat je dat op dat moment niet door hebt volgens mij. Ik tenminste toen niet... achteraf gezien misschien wel. hahahaha lekker onduidelijk he?!!! Dag... heerlijk he... vakantie! Lekker niks doen! Tenminste dat heb ik! Ik doe t huishouden wel goed als Chris is werken en de kids naar opa en oma zijn. Dan heb ik de tijd aan mn eigen! Nu zijn de kids in en om t huis aan t spelen en tja dan blijft t overal wel n zooitje van speelgoed en de verbouwing. Mijn tijd van poetsen komt echt nog wel. All... het schoppen wordt met de dag erger en leuker. Ik geniet lekker van mijn bolle buikje! Ik loop ook volgens mij echt te pronken met mn bolle buik. Ik vind het écht n wonder dat ik nog 1x dit mag meemaken! Ik ben zooo trots als n pauw!
Ja hoor heerlijk! Ik ben erg trots en blij en bovenal supergelukkig! Wat wil n vrouw nog meer? Hoe gaat t met jouw? Zit je nu nog in Someren of zijn je ouders al terug van vakantie? En heb je Joep al overstag gekregen? Ikke Chris gisteren wel... althans dat lieg ik... Ebony heeft papa overstag gekregen! Maandag krijgen wij n kitten erbij! Dan is t echt wel klaar met de poezen... dan hebben we er 4 vind t wel goed zo hoor! Eigenlijk twijfel ikzelf nu of we dat wel zouden moeten doen... maar t is zoooooo lief!!!
Ja ons pap en mam zijn gister terug gekomen dus weer lekker in mijn eigen bedje geslapen. Dadelijk lekker de stad in met een vriendinnetje. Verder alles goed hier! Las het ja van de kitten. Doet ze goed die kleine! Kan die niet een keertje hier heen komen?
Ja hoor... zeg maar wanneer t jouw schikt? hahahaha Ja... zij is uitgekookt hoor en ligt er ook aan of Joep ervoor valt voor zo'n klein meisje. Kijk Chris kan moeilijk nee tegen haar zeggen. Ligt er ook aan hoe dat ie er zelf tegenover staat natuurlijk. Is t bij Chris echt nee dan kan ie ook heel makkelijk tegen haar nee blijven zeggen... maar is t iets wat ie zelf ook wel erg leuk vind en van houdt dan kan zij Chris snel overstag halen. Dus als Joep hondjes wel leuk en lief vind dan zou zij Joep wel eens over kunnen halen. hahaha
Deli... heeft je moeder n beetje kunnen slapen? Hoe is het nu met haar? Meis... ik krijg iedere keer kippevel als ik aan jullie denk. Heb t zo met je te doen nu! Dikke knuffel!!
wat een rust hier vandaag. Ben erg moe en ga lekker bankhangen Deli; fijn dat je moeder thuis is en dat jullie waarschijnlijk in september de sleutel krijgen. Knuffel
hoi meiden, even een berichtje vanuit tjechie! De reis ging super. We hebben alleen bijna niet geslapen. Dus gisteravond waren we alle 3 helemaal kapot. Gelukkig allemaal lekker geslapen vanacht. Nu ben ik nog bek af en behoorlijk misselijk. Vanmorgen even weggeweest maar ging bijna van mijn stokje. dus nog even heel rustig aan vandaag. kom vast nog wel eens kijken. xxx
juffie; fijn hoor dat jullie reis zo goed is gegaan en idd even tijd nemen om bij te komen. Lekker genieten van jullie vakantie
Juffie, fijn dat jullie veilig aangekomen zijn. Ennehhh, rustig aan doen.....daar is het tenslotte toch vakantie voor dus niet alleen vandaag maar ook de rest van de vakantie lekker relaxen!! @all, fijne zondag!! Wij zijn vanochtend even een stukje gaan fietsen. Even wat bij mijn broer zijn cafe op het terras kopje koffie gedronken. Nu ligt de kleine vent op bed en grote vent op de bank F1 te kijken dus ik ga lekker domme computerspelletjes doen of op bed tv kijken. Dan vanmiddag nog verjaardag met bbq er bij dus gezellig
Juffie... fijn dat de reis goed gegaan is. Lekker uitrusten want per slot van rekening ga je daarvoor op vakantie!!! Alweer 11 weken???... wat gaat dat hard zeg!
Hallo! Miran weet niet of Joep zo gevoelig is voor lieve kleine meisjes....hahaha ach mijn tijd komt nog wel. Juffie fijn om te horen dat het goed is gegaan! Rustig aan jij en geniet van je vakantie! Deli gewoon even een knuffel voor jou!
Goede avond lieve meiden! @ Juffie, hopeljik ben je alweer bijgekomen van de reis! Doe maar lekker rustig aan en geniet van je vakantie! @ All, bedankt voor alle lieve berichtjes en knuffels! Ben blij met jullie!
Hee meid, TJa het is idd soms best zwaar zeker met BI maar dat went ook wel. Ik heb gewoon luiers en doekjes benden liggen zodat ik niet iedere keer naar boven hoef. Sinds vrijdag heeft Jesse een maand vakantie en sta ik er nu dus echt helemaal alleen voor want Bart heeft pas vakantie als de kraamhulp straks weg is. Maar dat is ook wel fijn. Ik kan me voorstellen dat je pronkt met je buikie! Lekker doen hoor. DAt doe ik ook en zeker omdat wij maar 2 kindjes denken te willen. Dan zou dit dus de laatste keer zijn dus ik geniet optimaal. Maar ik heb ook wel zin in de bevalling
Goedemorgen... Yo.. idd jouw tijd komt wel. Af en toe wat tactisch aanpakken en misschien gaat ie overstag. Bij ons is t katje gisteren al gearriveerd ipv vandaag hahahaha. Die jongen was thuis en Ebony zat haar eigen te vervelen... Chris had naar die jongen geroepen (is n kennis van Chris) en gevraagd of dat Ebony dat katje op mocht komen halen. Ja dat was goed. Dus sinds gistermiddag loopt dat katje hier in huis. Onze kater doet er niks aan. Onze "oudste" poes kijkt alleen maar wat naar dat kleintje en onze "jongste" poes die loopt er steeds naar te blazen. Maar dat is maar n paar dagen hoor en dan is dat ook weer over. Vannacht was t kleintje al zelf naar boven gelopen! De kinders waren er vanmorgen steeds mee bezig! Juffie... als je t nog leest... doe rustig aan en GENIET van de vakantie én van je zwangerschap! Veel plezier met je man en Nathan en de rest die er bij zijn! Wendy... dat is idd wat zwaarder als je BI hebt. Die luiers en doekjes beneden had ik ook... maakt t iets makkelijker! Doe jij toch rustig aan? en op tijd hulp inschakelen hoor. Vraag of ie n dagje naar opa en oma of naar jullie zus of broer mag zodat jij even lekker bij kan komen. Denk ook aan je eigen he meis! Wat betreft uitzien naar de bevalling dat heb ik ook alleen nu wil ik nog even genieten van mijn buikje. Ik zit te wachten totdat Chris t kleintje voelt schoppen van de buitenkant uit... tot nog toe niet gelukt! En ik wil graag aan mijn babykamertje beginnen. Heb al n heel beeld over de kleur verf... de laminaat... de plaatjes tegen de muur... en de meubeltjes. In gedachten is t kamertje al klaar!!! Nu alleen nog in werkelijkheid hahahaha Ik moet nog geduld opbrengen van Chris. Deli... niks te danken meis... dit is normaal dat je elkaar steunt. Hoe gaat t nu met je moeder? En met jouw? Kom je nu iets meer tot rust (zover dat dat kan dan!)? Hoe verloopt je zwangerschap? Denk jij ook goed aan je eigen meis! All... hier gaat t goed. Heb wel al 2 avonden dat ik te bed kruip n naar gevoel in mn buik. Weet niet wat t is. Dacht gisteravond dat ik buikgriep zou krijgen maar van vannacht kan ook zijn omdat onze kinders in de tuin in de tent wilden slapen en tja... dan doet n moeder haar ogen niet echt dicht he! Ik hoorde ieder geluidje. op n gegeven moment kwam Ebony naar binnen omdat ze in bed had geplast. Ze ging terug de tent in en mee begon t te regenen. Toen hoorde ik haar huilen en waren de jongens ook wakker. Ze zijn toen met 3en naar binnen gekomen en hebben in bed verder geslapen. Dus mama had toen vanaf half 4 tot half 10 geslapen. Dit was echt n enge nacht! Dit was 1x en nooit meer!! Daarbij komt ook nog dat gisteren mijn zoontjes buiten aan t spelen waren met de buurjongetje. t buurjongetje was toen ruzie aan t maken met mijn oudste zoon en mijn jongste zoontje pakt n stukje betonnen steentje en gooit naar de buurjongen. Fout... mag ie niet!... maar dit was om zijn broer te verdedigen en dat is broederliefde! Maar goed... de buurjongen krijgt t steentje tegen zijn kopke en had n gaatje in zijn kopke. De buurvrouw belde mij gisteravond nog laat op of dat ik hier iets van gehoord had. Ik zeg: ik weet van niks. Ik vroeg t aan Chris en die wist t wel. De buurvrouw maakte haar eigen zorgen omdat Giuliano zoveel gooide of sloeg. Ons Giuliano slaat helemaal niet veel maar op een gegeven moment is ie t echt beu en dan kent ie zijn rem niet! Dus ook daar heb ik n tijdje van wakker gelegen. Het zit me toch allemaal dwars!
Hallo!!!! Deli, gewoon nog eens een dikke knuffel voor jou! Miran, wat een toestanden. Hopelijk heb je vanacht meer rust. Wen, Begint echt al op te schieten!!! Aftellen geblazen! @all, heb er vanochtend een testje tegenaan gegooid. Vond het toch wel prettig om te weten waar ik aan toe ben in de vakantie. Had een ultra gevoelige test van matcare en was hartstikke negatief dus op naar de volgende ronde . Ik hoop alleen wel dat het nu niet zo lang duurt als vorige keer want dan zit ik in frankrijk hartstikke ongi te zijn . Fijne dag nog allemaal!!