[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Avond!!

Wen, leuke foto's op hyves van Jesse de lolbroek. Zag die rietjesbeker. Lijkt me een fijne! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej all! I'm back!!
    En moe.. dus ga slapen!

Maar eerst...

Whaah Deli!! Van harte gefeliciteerd meis! Zwanger! Super!

Xx

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nou wij hebben net om 8:30 de groei echo gehad. Ons meisje weegt nu 2300 gram en ze schatte het gewicht bij 40 weken tussen de 3600 en de 3700 gram. Precies gemiddeld dus. Alles was dus goed. Meisje ligt ook lekker met haar koppie naar beneden :D

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wen... dat is n mooi gewichtje! Dus je hebt weer lekker kunnen genieten van de kleine?
    Ik mag a.s. vrijdag. Dan moet ik er om 10.40 uur zijn! Ik ben reuze benieuwd. Wil ook vragen of hij t geslacht zou kunnen zien. Hopelijk doet ie dat!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heb je nog een echo foto bij het NUB topic geplaatst?

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja maar kan alleen maar van n echo tussen de 12 en 14 weken en dadelijk met de 20 weken!
    Ik was te laat en te vroeg met mn echo hahaha
    Zou dat dan wel moeten lukken met de echo van a.s. vrijdag?
    Dan ben ik 19 weken en 1 dag.

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    14 weken is voor de Nub maximaal geloof ik. Heb je er helemaal geen van 11 t/m 14 weken ergens?

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nee Wen... die had ik wel maar helaas heb ik kindertjes rondlopen die graag in mama's spullen zitten te neuzen! hahahaha aan de andere kant herken ik mn eigen hierin want ik zat ook graag in mijn moeder's spullen!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi lieve meiden, wat is het hier rustig!

Ik kom even zwaaien naar jullie *zwaai*

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo allemaal!

Hoe is het hier? Wat een rust! Ongezellig hoor ;) Ik was zelf ook ff druk, maar hoop vandaag wat meer te kunnen komen tokken!

Dag; Jammer van je test... :( Maar geen bloed, geeft moed ;) Ik veer voor je! Liv heeft sinds kort ook een antilekbeker met een rietje, super ding! Die van ons is van Difrax, gewoon bij de Kruidvat gekocht! Liv vindt het geweldig, want nu kan ze al lopend drinken, hihi! :D

QB; Welkom terug! :) Lekkere vakantie gehad???

Wen; Mooi gewicht zeg! En fijn dat jullie meisje al met het koppie naar beneden ligt! Goed zeg!

Miran; Oeeehhhh, spannend! Vertel je het geslacht ook aan ons??!! :)

Deli; Zwaaaaiiiii! :) Hoe gaat het met je? Denk je ook wel goed aan jezelf in deze tijd? Dikke knuffel!

Ego; De nachten gaan al ietsje beter gelukkig! Liv slaapt weer in haar eigen bedje, maar wordt wel 2 a 3 keer wakker per nacht! Wel slaapt ze nu heel rustig in, omdat we haar overdag 1 keer laten slapen en haar 's avonds net zolang ophouden, tot ze echt HEEL moe is! Meestal gaat ze zo rond 8 a half 9 naar bed, dus op zich keurig! Gisteren de hele dag met Liv thuis geweest en ze is zo lief overdag! Dat is dan wel weer heerlijk! Ze is niet meer zo hangerig, ze speelt heerlijk alleen nu! :) Fijn!

Ga nu maar snel iets doen!

xx

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey lieve kippetjes

Hoe gaat het hier in het kippenhok met iedereen? Rustig zo in de vakantieperiode??
    Even een poging om wat terug te reageren:(......

@ Juffie, je spreekt Kayra idd uit als kajra;), mensen vinden het toch best een lastige naam, vooral om te onthouden. Hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten van de vakantie, of heb je erg last van de zw kwaaltjes? Hoop dat het allemaal een beetje meevalt en jullie een beetje mooi weer hebben...... Nog veel plezier!!!!

@ Deli, meis wat een verhaal zeg. Zo knap hoe je er mee omgaat. Ik kan me idd voorstellen dat het allemaal niet meevalt:(. kun je het allemaal nog een beetje bolwerken? Fijn dat je mam in ieder geval wel weer naar huis kon. Kun je er met je man een beetje over praten? Je kan natuurlijk altijd hier je verhaal doen!! We zullen voor zover het mogelijk is je steunen!!! Dikke knuffel!!!!!

@ Wendy, wat fijn dat de kleine al goed ligt. Het begint ook voor jou alweer op te schieten zeg!!! Alles inmiddels al klaar??
    Hoe gaat het met Jesse? Ik merkte toen ik aan het eind van dezwangerschap was dat Thomas ineens heel aanhankelijk werd, helemaal gek op mama;).

@ Linnie, wat sneu dat Liv zo'n buikpijn heeft gehad:(. Fijn dat het nu weer beter gaat en ze de nachten nu ook weer beter slaapt. Het is natuurlijk ook voor haar heel indrukwekkend geweest. Ws maakte ze er mer van mee dan je je voor kan stellen. Komt vast wel weer goed. Lekker weer genieten!!!!;)

@ Dag, jammer van je neg. test. Maar idd geen bloed geeft moed, dus we blijven veren en anders kun je idd lekker vankantie vieren en hoef je aan niemand verantwoording af te leggen;). Maar zover is het natuurlijk nog niet...... Verder alles goed? Je hebt nu dus ook lekker vakantie. Wanneer gaan jullie weg?

@ QB, welkom terug:D. Hebben jullie een lekkere vakantie gehad??? Wat super dat Britt 3de is geworden:D. Dat word dus lekker shoppen.......

@ Miranda, jullie hebben vrijdag de 20 weken echo? Spannend hoor!! Zie je er tegenop of heb je er zin in?? Wil je het geslacht weten? Fijn dat het in huis opschiet, al kan ik me helemaal voorstellen dat het voor je gevoel allemaal al helemaal klaar zou moeten zijn, had ik ook met de zwangerschap, kon het niet laten om alles een beetje op te jagen:);). Maar uiteindelijk was alles ruim op tijd klaar dus heb geduld:). Dikke knuffel

Nog even snel een beetje ego...:)
    Heb niet zo heel veel tijd helaas.

Hier gaat het allemaal nog niet zo super. Kayra heeft zo ontzettend veel last van de reflux dat ze ontzettend bewerkelijk is op het moment. Het is neit zo dat ze nou zo veel lspuugt, maar het eten komt haar bijna constant omhoog. Zo zielig. Vorige week zijn we met haar naar de ha geweest, na overleg met het CB en hebben na aandringen medicatie gekregen. Het doet alleen nog neit wat het moet doen en sinds maandag is de medicatie verhoogt, maar ze heeft gisteravond zo veel gespuugt durfde haar niet eens in haar bed te laten slapen:(. Als het niet snel beter wordt toch maar weer de ha bellen.
    Met Thomas gaat het gelukkig wel goed.Alleen de nachten zijn nog hetzelfde maar daar hebben we ons bij neergelegt. Komt vast goed voor hij18 is...

Ik moet helaas weer stoppen, Kayra is weer helemaal overstuur.
    Mijn bevallingverhaal volgt echt zo snel mogelijk:);).

Dikke knuffel Liena

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh all!

Even vlug hoor, vandaag druk dagje. Nog ff puinruimen van de vakantie, vanmiddag komen de opa's en oma's ff op de koffie, want, Jamie is vandaag jarig en is 4 jaar geworden!! We vieren zijn verjaardag samen met die van Britt komende zaterdagmiddag, wel zo makkelijk.

Dus kom morgen of misschien vanavond wel ff langs om verslag uit te brengen van de geslaagde vakantie! ;)

Xx

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jamie... GEFELICITEERD MET JE 4e VERJAARDAG, KNULLETJE!!!

Queen... gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat gaat t hard allemaal he?!

LindaS... ik zal t geslacht wel aan jullie vertellen hoor want tegen de rest van de familie en vrienden moet ik zwijgen dus ik moet t wel ergens kwijt toch?!!!

Liena... ik weet niet of t vrijdag de 20 weken echo is. Ik ben morgen pas 19 weken, maar ook dan kunnen ze t geslacht allang zien hoor. Ik vind t superspannend want ik wil weten wat t geslacht is. Chris zei: dan moet je t vragen aan de gyn he! We zullen zien of dat de gyn er naar wil kijken ja of nee.
    Ach... over opschieten betreft... de buitenkant is af! Maar nu binnen nog. Ik wil eerst dat ie t babykamertje gaat creeëren. Muurtje ertussen en dan laminaat leggen. De rest is voor mij! Mijn handen jeuken gewoon... zo graag wil ik beginnen. Ik heb in mijn hoofd al helemaal klaar en t wordt prachtig in mijn gedachten! hahahaha
    Nu nog t resultaat gaan zien!

All... ik weet niet wat ik met mijn dochtertje heb maar ik kan haar wel achter behang plakken!!! Ze is vreselijk irritant. Ben haar ÉCHT moe! Kan niet wachten tot zondag! Erg he?
    Ik heb t even met haar gehad en ik moet nog 4 hele weken met haar! Kan ik niet gewoon gaan werken?????
    Vreselijke gedachten maar goed... zo voel ik t gewoon even op dit moment! Ik wordt echt niet vrolijk van haar en ik weet niet wat ik eraan zou kunnen doen.

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Liena,

Hier gaat het goed hoor meid. Jesse is idd heel erg knuffelig op het moment. Deed jou mannetje dat ook al 6 weken voor de bevalling?
    Jesse doet het heel goed hij eet en slaapt goed gelukkig.

Met mij zelf gaat het ook goed. Wel wordt mijn buik zwaar nu en ben ik heeeeel erg nieuwsgierig naar ons meisje.

Wat vervelend dat jou meisje zo'n last heeft van de reflux. Hopelijk wordt het snel minder. Dikke knuffel voor haar!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Linnie, bedankt voor de tip van de beker! Ik ga eens op zoek in de kruidvat.

Wendy, de laatste loodjes zijn dus zwaar voor je. Knuffel!!

Liena, ook een dikke knuffel voor jou! Hoop dat het snel beter gaat met je meisje.

Hier nog geen bloed maar ook geen moed. Hoop ECHT dat het snel gaat beginnen want heb weinig zin om er middenin te zitten als we in frankrijk zijn.

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    all; even snel een hallo

Moet zo een training geven, maar wil even laten weten dat alles oke gaat..

Liena; vervelend voor jullie, hopelijk werken de medicijnen snel.

Mir: jeetje alweer de 20 weken echo, wat gaat de tijd snel zeg :$

dag: jammer meis, maar wel wijntjes op vakantie ;)

wendy; leuk he die nieuwschierigheid. Heerlijk hoor

QB: welkom back en gefeliciteerd met jullie mannetje. Alweer 4 jaar!!
    Fijne vakantie gehad?

Juffie: HOE IS HET OP JULLIE VAKANTIE??

Deli: hoe is het nu meis, kan je mams wat aansterken. en met jou? Voel jij je al zwanger of sta je door alle drukte er minder bij stil.
    Knuffel in iedergeval.

Lin: hoe is het bij jullie? de periode van Liv is heel herkenbaar hoor. Heeft zoe ook een poosje gehad.

Lievies ik ga aan het werk, tok laters :D

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Bleh...heb alweer een paar dagen die hoofdpijn die ik bij mijn vorige pil ook had...

En bleh...de afhandeling van het huis schiet echt niet op.....

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Knuff voor jou meis!

~~~

Avond!

Iedereen bedankt voor alle felicitaties, erg lief!

Jamie heeft vandaag van ons een Cars-racebaan gehad, en hij wilde graag een kassa... (?).. tja, hij wilde haast zijn Cars-racebaan ervoor terug in de schappen leggen, dus tja.. En nog een bel voor aan zijn fiets, hihi!

Zaterdag groot feest voor Jamie en Britt, de slingers en balonnen hangen al gezellig door de kamer en keuken heen!

Nog ff over de Bambix-actie, ik kreeg vanmorgen dit mailtje;

"Beste ouders van Britt,

Gefeliciteerd! Britt heeft de 3e prijs gewonnen bij de Bambix PAParazzi foto actie op Hyves. In totaal is er wel 2669 keer gestemd op deze foto! Je hebt hiermee een mooie Simply Colours outfit gewonnen, die we je binnen 2 weken zullen toesturen. Zou je daarom je adresgegevens naar ons willen opsturen?

Het PAParazzi team benadrukt dat de winnaars uitsluitend op basis van het aantal stemmen bepaald zijn. Alleen de stemmen die uitgebracht zijn t/m 31 juli zijn meegeteld. Verder is het belangrijk om te weten dat de top 5 op de homepage in een willekeurige volgorde stond. De linkerfoto was niet automatisch de nummer 1. Wij realiseren ons dat dit wellicht tot wat verwarring heeft gezorgd."

Dus 3e! Joepie! Ik ging natuurlijk voor de 1e plaats, maar ben superblij met de 3e plek van de meer dan 5000 inzendingen! Dus voor diegenen die gestemd hebbe, superbedankt!

Xx

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Qb.... niks te danken meis! Volgende keer moet jij op ons stemmen hahaha.

All... ik heb n meevallertje. Opa en oma belde strakkies of dat de kids vrijdag al mogen komen. YES YES YES... mama heeft er niks op tegen!!!!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

kom weer even langs. Nathan ligt even een slaapje te doen. dit is volgens mij de 2e keer dat hij 's middags slaapt. verder alleen een dutje in de auto of wandelwagen. Ach hij vermaakt zich prima dus maakt ons ook niet uit.
    Hier gaat het nog steeds prima. Ik ga me steeds beter voelen. Ben nog maar heel af en toe wat misselijk. Nog wel moe maar hoef toch niets. Nathan ligt de laatste 2 nachten alleen de halve nacht tussen ons in. Wordt wakker omdat het zo koud is en wil dan bij ons. Ach het heeft wel wat met z'n 3en in een slaapzak. En wonder boven wonder slapen we alle 3 heerlijk. Vanmorgen zelfs tot half 9!

Liena: vind het zo naar om te horen dan Kayra zo'n last heeft van de reflux. hopenlijk werken de medicijnen snel.

miran: lekker hoor dat de kids al wat eerder naar opa en oma kunnen. lekker even het rijk alleen. Geniet ervan..

Deli: gefeliciteerd met Wesley!

QB: nog gefeliciteerd met Jamie en de fotowedstrijd natuurlijk!

Mink: hoe gaat het met de zwangerschap?

Wendy: fijn dat jullie meisje al goed ligt. en mooi gewicht schatten ze haar op inderdaad. Nu gewoon nog een paar weekjes lekker doorgroeien!

Dag: balen van de negatieve test. hoop dat je geen last van je ongi hebt op vakantie.

Deel Deze Pagina