Miran, ja je kunt elke dag stemmen. Thanx voor je stem lieverd! Ben benieuwd naar je buikfoto bij 20 weken. Gefeliciteerd met je oma. Net bij de HA geweest, ook hij kon geen spiraal vinden. heb een verwijsbrief voor de gyn voor een echo. Ook wat lekkage van 'melk' ???? uit beiden borsten.... kan verschillende redenen hebben, moet bloed laten prikken op hormonen....
Lin, fijn dat de nachten zo goed waren, houden zo!! Ryan werd vannacht alleen om 3 uur wakker, HEERLIJK!!
ik ga ryan naar me vader brengen, kan hij daar z'n middagtukkie doen (hoop ik) ik moet zo werken. tok jullie snel! x
hallo allemaal, heb wel gelezen maar ff geen puf om te reageren ben zo moe. kom alleen ff melden dat bij mijn schoonvader alles gelukkig goed is gegaan ze hebben alles kunnen verwijderen en hij hoeft ook niet meer terug te komen want het was een begin stadium gelukkig rus is hier weer bijna terug gekeerd. ga nu weer ff op de bank liggen want heb nachtdienst gehad maar heb niet veel kunnen slapen en ik moet nog 4 nachten.
Haaai, niets terug gelzen maar ff snel vanuit frankrijk. De reis is goed gegaan en het is hier heerlijk. Vanochtend nog een keer getest en nu was de test erg duidelijk. Kom snel nog ff als ik meer tijd heb.
Ej! Pooh wat een apart verhaal....of ja dat ze t spiraaltje niet kunnen vinden....hmmz... Dag fijn dat de streep duidelijker is! Hele fijne vakantie!!! At all: How are you??
Dag: YES YES YES ZWANGER!!!!! yoyo; hier alles oke, ben alleen een beetje moe. Mir: das wel lang idd zonder je kids. En alweer 90 jaar oud, dat mag ook wel gevierd worden. Pooh: wat een rare situatie zeg? melk en geen spiraal? zoiets kan toch niet zomaar verdwijnen? Hopen dat je snel een echo krijgt dan... werkse nog. Deli; hoe is de verjaardag van Wesley gegaan? leuk feestje ondanks je vermoeidheid? Bubs: apart hoor om je buik zo weer te zien. Juffie; bah vies weer op vakantie is niet leuk. All; donderdag hebben we nog een extra echo. De VK vond de baby wat klein voor 30 weken en nu gaan we kijken of alles oke is. Gelukkig voel ik de baby regelamtig bewegen en klopte het hartje verder prima. Maar stiekum toch wel spannend... ik ga nu bankhangen, heb veel gewerkt en gun mezelf even wat rust.
Rustig aan meis! Ik ben net wezen combatten...pfff das lekker zeg! Zeker als je het hoofd van Barry in gedachten neemt waartegen je mag slaan....
Oh dat werkt dan vast als een tierelier Yoo! Goed nieuws! Balou kwam er net aangerend! Weliswaar stukken dunner, hangbuikje, dun staartje en wat smaller in zijn koppie, maar hij is terug! En storte zich meteen op zijn etensbak, hihi! Zal vast wel ergens opgesloten hebben gezeten vermoed ik.. Xx
Ow fijn dat ie terug is QB! Ja eerste keer dat ik combat ging doen. Dus de instucteur kwam al naar me toe van te voren...beetje uitgelegd hoe en wat....komt ie naderhand naar me toe.... Ik sta versteld Jolanda... Dus ikke helemaal trots op mezelf. Maar ja hij hoefde maar een keer te zeggen dat je iemand in gedachten moet nemen die je graag mept hahahahahaha en das nie moeilijk.... Denk wel da'k morgen spierpijn ga hebben... hahaha komt Joep aangesjeesd...hij moest werken vanavond maar wilde ook Bones zien....komt ie dus precies optijd thuis!
Bones is een herhaling.. hebben we al gezien.. en toch blijven kijken he, haha! QB is ook trots op CombatYo!
Ja ik zag t dat t een herhaling was....had nog de discussie erover met Joep uiteindelijk kreeg ik gelijk... Maar idd we blijven kijken!!
Ja anders was ie de vorige keer dat ik em keek wel blijven hangen....alleen dat stuk dat die Zack in t ziekenhuis lag wist ik me nog te herinneren.... En hoe is t met de kippetjes??
Goedemiddag allemaal.... Hier iemand die moe is en niet helemaal fit is. Ben n beetje dizzy in mijn hoofd... tintelingen door mijn lichaam (zwakjes voel ik me)... heb wel gegeten dus daar ligt t niet aan. Wou eigenlijk badkamer doen maar denk dat ik dadelijk maar gewoon heerlijk op de bank kruip. Chris is weer naar t werk dus ben alleen!!! Gisteren verjaardag gehad van mijn oma maar dat menske praat er helemaal langs. Ze had t over eenden die melk moeten drinken!.... en over duiven die bij mijn moeder in de tuin hun eigen aan t wassen waren (dit is wat er werkelijk stond waar ze naar keek: zo'n waterbol.). T menske is erg dement MAAR goed ze heeft toch de 90 jaar bereikt en wij moeten nog maar zien te halen toch?! Ze is 5 uurtjes bij mijn mam's geweest en toen was ze erg moe. Om 19.00 uur hebben ze haar te bed gelegd! Ze was helemaal op! Heb wel n leuke dag gehad en ben blij dat ik haar weer eventjes gezien heb! Om 20.30 uur ben ik naar Chris zn werk gereden en om 22.00 uur zijn wij samen naar huis gegaan! Het was n vermoeiend dagje maar wel leuk! Hoe is het verders hier? Hebben we nog ergens de bevallingspoll liggen? En hoe zat t met dagje bij elkaar komen? Weet niet meer hoe t zat!
Yo... eigenlijk wel maar heb geen zin Ik heb even nergens zin in... hahaha moet ook badkamer doen maar voel me blêgh vandaag!
Ken het gevoel...heb vandaag al kei veel gedaan...nieuwe huisarts gezocht, gebeld en inschrijfformulier wezen halen, boodschappen gedaan, drie wasjes gedaan, inschrijfformulier weer terug gebracht, oude huisarts gebeld voor mijn medische gegevens, alles gestoft en nu met moeite mezelf ertoe gezet om alles te stofzuigen...bed verschoond en ook nog de badkamer gepoetst....dus alles is weer gedaan.... Ik zal zo eens terug zoeken Miran. Eerst even Vodafone mailen waarom ik administratiekosten voor het niet verstrekken van automatische incasso moet betalen terwijl ik dat wel doe....is toch weer zowat vier euro...