Ja over het internet op mijn laptop wat ik opgezegd had maar dat is allemaal opgelost...nu nog even mijn abonementstijd laten verlopen en dan opzoek naar een andere aanbieder...
ik zal eens even bij deli kijken die had de laatste bevallingspoll. Zal m even zoeken. Kijk ik ook gelijk even voor die meeting!
Ik had internet voor mijn laptop apart en een mobiel abonnement en dat internet had ik opgezegd omdat we hier al een aansluiting van Ziggo hebben dus onzin dat ik dan nog apart een abo zou hebben...
Bevallingspoll Melanine uitgerekent op: 19 juni 2010 IS BEVALLEN OP 9 MEI 2010 VAN EEN KIPPETJE ZOEY Miranda denkt: kippetje op 20 juni FOUT GEGOKT mink denkt: kippetje op 24 juni FOUT GEGOKT Juffie denkt: kippetje op 25 juni FOUT GEGOKT Jolanda denkt: kippetje op 23 juni FOUT GEGOKT Dagdromer denkt: kippetje op 19 juni FOUT GEGOKT Bubsie uitgerekent op: 6 juli 2010 IS BEVALLEN OP 13 JULI 2010 VAN EEN KIPPETJE DJESSLYN Miranda denkt: haantje op 25 juni FOUT GEGOKT Mink denkt: kippetje op 4 juli FOUT GEGOKT Juffie denkt: haantje op 4 juli (mijn verjaardag)FOUT GEGOKT Jolanda denkt: kippetje op 8 juli FOUT GEGOKT Dagdromer denkt: haantje op 10 juli FOUT GEGOKT Deli denkt: haantje op 25 juni FOUT GEGOKT Liena uitgerekent op: 5 juli 2010 IS BEVALLEN OP 8 JULI 2010 VAN EEN KIPPETJE KAYRA Miranda denkt: kippetje op 7 juli FOUT GEGOKT Mink denkt: kippetje op 8 juli YES YES YES GOED GERADEN!!!!! Juffie denkt: kippetje op 21 juni FOUT GEGOKT Jolanda denkt: kippetje op 6 juli FOUT GEGOKT Dagdromer denkt: kippetje op 28 j8 juli FOUT GEGOKT Deli denkt: kippetje op 26 juni FOUT GEGOKT Wendy uitgerekent op: 16 september 2010 Miranda denkt: kippetje op 21 september Mink denkt: kippetje op 17 september Juffie denkt kippetje op 16 september Jolanda denkt: kippetje op 14 september Dagdromer denkt: kippetje op 18 september Deli denkt: kippetje op 15 september Mink uitgerekent op: 16 oktober 2010 Minkzelf denkt: kippetje op 23 oktober Miranda denkt: kippetje op 8 oktober (mijn zoontje's verjaardag) Juffie denkt: haantje op 15 oktober (onze trouwdag) Jolanda denkt: haantje op 20 oktober Dagdromer denkt: kippetje op 17 oktober Deli denkt: kippetje op 16 oktober Buddy's gezocht: Melanine: Is al bevallen!!!! Bubsie: Is al bevallen!!!! Liena: Dagdromer Is al bevallen!!!! Wendy: Mink: Delilah
Wie weet nog wanneer Bubsie en Liena bevallen waren? Ik ben de datum's kwijt. Ach... ik zoek t nog even snel op! Ik zal mijn eigen en Juffie en Deli er ook maar bij zetten he?!! En Dag wil jij er nu ook bij of moeten we nog even wachten tot jij de 12 weken bereikt hebt???
Miss wil Deli ook nog wel wachten tot de 12 weken...ik weet t niet hoor. Weet zo de data's ook niet meer...hmmz...
Ow dacht dat Deli ook al aan de 12 weken zat... oeps sorry!!! Deli... jouw ook al erbij zetten op de bevallingspoll of wil jij ook even de 12 weken afwachten????
Ja klopt Yo... had net even snel tussendoor bij haar banner gespiekt en je hebt helemaal gelijk! Foutje.... BEDANK!!!! hahahaha Maar verders zijn er geen zwangere tussen Mink en mij dan he?