Hee meiden! Ik ben weer thuis uit het ziekenhuis. Ik heb 40 minuten aan het CTG apparaat gelegen en idd soms was er een dipje te zien. Gelukkig niet consequent. Daarna is er een echo gemaakt en hebben ze naar het hartje gekeken. Daar was niks op aan te merken. Dit was een standaard echo. Voor het weekend krijg ik voor de zekerheid nog een echte hart echo door een gynaecoloog. Daar moest ik me niet te veel zorgen overmaken zei de vk....Maar ja das makkelijk gezegd toch. Maar ben wel een beetje gerust gesteld. pffff wat een avond!
Ben je eerst weer wat gerustgesteld Wen! Er is goed naar gekeken! Kan me voorstellen dat je je helemaal de pleuris geschrokken bent.. lekker gaan slapen zo! Ga ik trouwens ook doen nu... Xx
Wen... fijn dat ze snel actie ondernemen nu en jullie niet te lang met die onzekerheid laten rondlopen. Heb je vannacht wel kunnen slapen of ben je aan t malen gegaan? Zal heel hard voor je veren dat t wel meevalt met t kleintje! Pooh... hopelijk heb je toch wel wat kunnen slapen vannacht. Wanneer moest je ook weer naar cb? Was dat niet vanochtend? Hoe was t gegaan? Kun je Ryan nog steeds gewoon inbakeren? Zou ik wel doen als dat helpt bij hem! Maakt toch niet uit hoe oud zo'n kindje is wel? All... YES YES YES ik zit vandaag op de 20 weken!!! Mijn banner geeft dat niet aan maar wel mijn agenda!!! hahahaha Vanavond komt de 20 weken buikfoto! Chris maakt hem vanavond en dan zet ik m gelijk hier neer!
Ik heb wel redelijk goed geslapen Miran. Ik zit alleen nu steeds te malen....de tijd kruipt tot 4 uur pff
Chickies! Wen; Schrikken zeg! En nu maar wachten tot 16 uur! Sterkte en ben benieuwd hoe de echo was! All; Geen puf om te reageren.. Zit een partij in te storten op mijn werk, BAH! Zo geen zin meer! Kom morgen wel weer ff kletsen! xx
Wen... I know meis! Probeer even iets te doen.. badkamer poetsen of met Jesse even boodschapjes doen of iets dergelijks. Dan ben je even met iets anders bezig! Heel veel sterkte dadelijk meis! Dikke knuffel en denk aan je! All... wij zijn vandaag begonnen aan babykamertje. De vloerbedekking eruit getrokken. Volgende week ga ik met stoomreiniger t behang van de muren halen! Nu zijn wij met Chris zn klerenkast bezig! Het is hier echt RUIMEN RUIMEN EN NOG EENS RUIMEN!!! Overal zijn wij bezig! hahahaha de zolder en slaapkamer (van ons) is gisteren leeggeruimd... vanmorgen naar de stort gebracht... nu vloerbedekking eruit getrokken... dadelijk verder alles opruimen en dan eind van de vakantie de tuin opruimen! Ga ff wat drinken met CHris en dan gaan we weer verder.
Wend, ben benieuwd wat ze van de echo zeggen. Fijn dat je vandaag al terecht kon! Dikke knuffel!! Miran, nog ff over je kamertje. lijkt me erg mooi dat bruin met wit. vooral de vloer klinkt erg mooi! Je moet af en toe wel foto's laten zien van de vorderingen als jullie zover zijn. Vanmorgen bij CB geweest. Inbakeren raden ze af omdat hij al zo veel kan is het niet veilig. Verder kon zij niet echt meer adviezen geven, we hebben alles al geprobeerd. Ze gaat vragen of de pedagogische medewerker contact met mij op neemt. Misschien heeft zij nog ideeen of verhalen van andere ouders.... ben benieuwd. Ze raden ons wel aan om regelmatig met z'n tweetjes een weekendje weg te gaan ander gaat het niet goed met de relatie. SUPER TIP!!! Ga gelijk eens rond kijken voor een BETAALBAAR weekendje weg. Relatie kan idd wel een flinke oppepper gebruiken! Vanmiddag was Ryan bij mij in slaap gevallen, we hebben samen lekker van half 1 tot half 4 een dutje gedaan. Nu krijgt ie toch wel last van z'n prikjes ach.... Oh, gewicht was weer bijgetrokken, hij zit weer op de juiste lijn! tok vanavond nog wel ff Wen ik denk aan je!!
Pooh... ik hou jullie op de hoogte over de vorderingen van het babykamertje! Strakkies komt de buikfoto... Chris en ik gaan zo in bad samen! Wen... weet je al iets meer over t hartje??? Ben zoo benieuwd he meis, hoop zo dat t niks is!!!! Dikke knuffel meis! All... Chris is nu nog bezig met de tuin op te ruimen (kon dus niet wachten tot eind van de vakantie hahahaha) en de garage stonden ook nog spullen die weg konden. Morgen maar weer naar de stort! Ach... woensdag blijf ik 1 nachtje bij mijn ouders slapen samen met mijn 3 kotertjes! Zie ik ze ook nog even anders moet ik ze wel erg lang missen hoor. Ze zijn al sinds vrijdag bij opa en oma, heb ze alleen maandag even gezien en sindsdien niet meer. Hoor ze wel hoor want als ik ze mis bel ik ze gewoon en hun bellen mij als ze mij missen. (gebeurt dus niet want ze missen me niet zo snel... hebben t veelste druk bij opa en oma... ook daar is het n bouwput dus die jongens hebben t reuze naar hun zin)
Pooh... dat is idd n supertip!!! Samen n weekendje weg is nooit gek! Je kan natuurlijk ook Ryan 2 nachtjes laten uitlogeren en dan lekker samen bioscoopje pikken en lekker eten en dan een heerlijke romantische avond/nacht tegemoet gaan. Heb je echt nodig hoor!!!
Hee meiden, Wij zijn terug uit het ziekenhuis. De gyn zag idd ook aan het hartje dat het soms een slag overslaat. Hij vertelde dat dit meestal te maken heeft met de onrijpheid van het hartje en dat we ons daar geen zorgen over moeten maken omdat het hartje er verder goed uitziet. Waarschijnlijk zal haar hartje zich binnenkort zelf herstellen of na de bevalling. We mogen onder controle blijven bij de vk en mag als ik zou willen (maar dat wil ik niet) gewoon thuis bevallen. Dus het zit er wel maar geen zorgen maken dus. Laten we dat dan ook maar niet doen
Wen... fijn te horen dat t "iets is van niks". Idd geen zorgen maken hoor. Het komt wel vaker voor hoor je nu wel. Ben blij dat t meevalt!!! Dikke knuffel en geniet die laatste 5 weken lekker van die kleine meid in je bolle buikkie! Pooh... t is heerlijk hoor... Ryan voor 2 nachtjes uitlogeren en jullie samen lekker eten (wel iets heel lekkers maken wat manlief lekker vind) dan n filmpje pakken of heerlijk bioscoopje pikken en daarna lekker muziekje opzetten en heerlijk met elkaar kletsen over van alles en nog wat. Lekker biertje en voor jouw n glaasje wijn ofzo erbij! Super hoor. Ik deed dat altijd met Chris toen wij elkaar net leerde kennen gewoon lekker gezellig babbelen samen... ik had dan n flesje breezer en chris n biertje. Was altijd SUPERGEZELLIG!!! Buikfoto... ga ik nu op de computer zetten en dan uploaden dus foto is on the way!!!
Buikfoto... Deze was met 14 weken zwangerschap: Deze is met 20 weken zwangerschap: Zien jullie enige verschil? hahahaha Chris ziet t niet!!!!
jahoe jahoe jahoe jahoe jahoe!! Net de papieren van de notaris gekregen met de bevestiging van de afspraak!!! Nog iets meer als een weekje en ben eindelijk van die eikel af!!! jahoe jahoe jahoe jahoe jahoe!!