[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    nee ok maar jou redenen zijn anders....wel balen dat je zo'n zware zw. heb gehad maar je hebt er een plaatje voor terug!

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mink, zo'n band heb ik voor Ryan me twijfels over. hij slaapt graag op z'n zij en buik. dat zou dan niet kunnen. maar thanx voor de tip, zal het in gedachten houden!

Lin, tips zijn altijd welkom maar wel lastig als ze zelf geen kids hebben en jij je niet prettig voelt in die situatie. Jij moet doen met jouw kind wat voor jou goed voelt. Als zij straks zelf kids hebben kunnen ze zelf bepalen wat hun willen. Maar vaak is het alleem maar goed bedoeld, geef aan dat jij je daar door niet fijn voelt en zelfs onzeker. Je mag trots zijn op jezelf!!

Rid, is ook een hele moeilijke beslissing. Hier ook vaak onderwerp van gesprek. Alles telt dan mee. financieel, de nachten weer onrustig etc. Blijft lastig meid. Maar de juiste beslissing moeten jullie zelf vinden en dat lukt ook wel! Fijn dat jullie er samen over kunnen praten! Mooie Meid, en wat is ze al groot! leuke foto's!!

Hier een avondje met haantje door gebracht, was heerlijk! Lekker gekletst, gegeten. Daarna samen Ryan bij me ouders opgehaald. We zijn er nu al van opgeknapt. Baal wel extra dat ik vannacht weer moet werken, wil gewoon ff met mijn mannetjes zijn!

Fijne avond meiden! x

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Had net nog niet alles gelezen dus kom nog ff snel reageren,

Kristel, leuk om van je te horen!! Kleine meid ook alweer jarig geweest, jeetje gaat snel zeg. En GEFELICITEERD!! Super leuk zeg! Las over je moeder, heel veel sterkte meid!! Knuffel!

Oh, Miran, stemmen kan idd niet meer. Door fraude met stemmen ofzo (erg triest dat dat gebeurd) is het stemmen gestopt. Ze gaan nu loten. 25 baby's worden geloot en uit die 25 kies een jury de blijste baby van nederland. Wel jammer dat het zo moet lopen maar nu wel zo eerlijk denk ik. Nog bedankt voor het stemmen meid!!

Nu ga ik echt nog ff tijd aan haantje besteden en dan werken pffff. xxx

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh all!
    Iedereen een fijne zondag!

We hebben vanmiddag een BBQ bij familie, maar vrees dat het in de garage zitten wordt..

Kom vanavond weer langs hoor!
    Iedereen een hele fijn dag vandaag!

Xx

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

QB... hoop dat t toch n gezellige BBQ zal worden voor jullie!
    Veel plezier!;)

All... dit is niet leuk meer... heb ik vakantie én geen kids in huis... ben ik nog om klokslag 9 uur wakker:x
    Ik moet zo vaak naar de wc per nacht... vind dat ook niet gek hoor als je al 2 avonden 2x 1,5 liter flessen naar binnen drinkt. Ik stik s'avonds van de dorst! Normaal deed ik met 1 glaasje n hele avond:$ MAAR nu is 1 fles al bijna niet meer genoeg!!!
    Het is wel goed natuurlijk dat ik zoveel drink maar blijf maar inschenken en dorst houden!
    Hadden of hebben jullie hier ook last van????

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

miranda: dat vaak plassen ken ik ja. Moet er nu al 3 x uit elke nacht aan het eind van de zwangerschap van Nathan moest ik wel 5 x per nacht. Vaak drinken herken ik niet trouwens. moet er zelf echt om denken genoeg te drinken.

QB: veel plezier met de bbq. hier ook geen mooi weer helaas.

Vanmorgen werd Nathan eerst om 5 uur wakker met speen weer gaan slapen maar half 7 hoorde we hem weer. Haan heeft hem toen lekker bij ons gelegd en samen sliepen we door tot 10 over half 9, heerlijk! vanmorgen nog even flink wat was wegwerken en dan komen vanmiddag mijn ouders en zusje en blijven ook eten.

fijne dag!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nou drinken... de flessen zijn niet aan te slepen met mij. Eerst deed ik met 4 flessen zo'n anderhalve week en nu.... 4 dagen maar!!!!
    Verders voel ik me heel slap vandaag.... licht in mijn hoofd/tintelingen in mijn lichaam/zwakke benen/hoofdpijn.
    Heb echt wel gegeten... 2 broodjes om half 11/11 uur.
    Drinken heb ik ook al gedaan. Zou t lage bloeddruk kunnen zijn.
    Heb wel druk op mijn borstkast en heel benauwd!

Denk dat ik maar even rustig ga liggen! Wou badkamer doen maar dat stel ik nog maar even uit.

8. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hoi allemaal ff berictje van mij.

ben nu bij me schoonouders dus ga zo weer ff verder.

QB nog gefeliciteerd met britt.

weer wat zwangere kippies erbij leuk all gefeliciteerd.

nu ik dit allemaal lees begint het hier ook wel te kriebelen hoor.
    maar nog maar ff wachten.

yo wat fijn dat alles bijna rond is en dat je dan weer een beetje rust in je leven krijgt succes meid.
    bevalt het verder wel in tilburg ik kom er regelmatig voor een baby nu dus dreumes reuinie van de zwangerschapsgym. meestal zitten wij dan bij de zeven getjes ken je dat????

hier verders alles goed ik tok later wel weer doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja das bij t wandelbos toch Penr?

Ben ook heel blij als alles achter de rug is....

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heb toch de badkamer gedaan en zelfs ook nog de laatste ankers geschilderd. Nu eigenlijk nog stofzuigen en dweilen maar mijn rug zegt dat t genoeg is geweest voor vandaag dus kappen maar en dadelijk lekker onderuit liggen op de bank en niks meer doen. Wel lekker samen in bad vanavond!
    Warm water doet wonderen!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: als je je echt niet goed voelt zou ik de vk even bellen hoor. even je bloeddruk laten checken ofzo. gelukkig dat het nu weer redelijk gaat, rustig aan maar!

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    all: denk aan jullie, maar voel me niet lekker. heb buikgriep. Vannacht overgegeven en nu nog steeds misselijk.

Miranda; ik heb het ook met vlagen. tintelingen, misselijk, gevoel dat ik te weinig lucht krijg. Dat is wel een zwangerschapskwaal helaas. Ook last van mijn rug etc.... hahahah zo lekker hoor effe klagen.

ik ga bankhangen en slapen

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    slaap lekker mink!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey dames!! Wij zijn weer terug in het regenachtige nederland. De wasmachine draait al op volle toeren en stan ligt in coma in zijn eigen bedje. Wat is het thuis toch fijn! We hebben het heerlijk gehad! Heb helemaal nergens last van dus maak me toch nog een beetje zorgen (zit in de aard van het beestje ;)). Ben niet moe of misselijk of zo.

Wen, dat was even schrikken. Een goede vriending van me had dit ook met haar zoontje. Die had een hartslag die heel vaak dipte en moest om de dag een ctg gaan maken. Maar bij 38 weken zwangerschap was opeens alles goed. Snap dat je heel erg geschrokken bent maar hoop ook dat je inmiddels wel weer wat geruster bent.

Yo, wat fijn dat alles afgerond word!

Juffie, ook weer lekker thuis dus!

Kristel, van harte gefeliciteerd!!!!

@ de rest, sorry ben al weer veel vergeten. Ga maar eens naar beneden en de hond wat aandacht geven. Die heeft ons gemist en wij hem ook.

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Thnx Penr!

Nou, BBQ was gezellig! En droog! We waren thuis om half 9 en toen begon het te regenen, dus geluk gehad met het weer!

Ben alleen de helft van de spullen van de kids vergeten mee naar huis te nemen, maar dat komt ben ik bang door de Malibu.. ;)

Xx

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Echt te erg gewoon.. zit gewoon over de 10.000 berichten op ZP!! Whhahaha!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Dag: welkom terug! fijn dat jullie genoten hebben. En nog geen kwaaltjes dus? Kan nog komen natuurlijk maar zou fjin zijn als het zo blijft!

QB: 10000 berichtjes, kletskous;)!

All: straks weer naar school. alles voorbereiden voor volgend schooljaar. Nathan is ook weer naar de ga vandaag. ben benieuwd hoe het gaat weer. Het einde van de vakantie is in zicht helaas;)

Fijne dag!

18. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    heb even geen tijd om op iedereen te reageren, sorry! Maar wilde even melden dat ik zaterdag ongi ben geworden, dus op naar de tweede ronde! ben ergens wel opgelucht omdat ik na de bevalling en het stoppen met de bv maar niet ongi werd en toen door de dokter aan de pil gezet ben om mijn cyclus op gang te laten komen. Dus was even spannend of ik nu wel weer een cyclus had, maar alles doet het dus weer:D...
    Luca is superverkouden en slaapt daardoor slecht, maar ach, gaat vast wel weer over. Hij is wel lekker vrolijk en eet goed, dus ik ga niet klagen.

Juffie: ik moet donderdag alweer aan de bak...

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola meiden!

Druk dagje vandaag, dus wel bijgelezen, maar geen tijd om uitgebreid te reageren!

Maar kom wel ff uitgebreid zwaaien!

*zwaaaaaaaaaaaaaaaiiiiii*

Tok snel en een dikke kus

20. rosa08

rosa08 Niet meer actief

hoi meiden

het is weer een tijdje geleden,lees zo af en toe wel mee.

juffie ehoe is het met jou voel je je goed!!alweer 13 weken gaat snel he!! hoe is het met kleine nathan?

qb 10000 berichtjes:$ hoe is het met jou en je kids britt alweer twee gaat hard zeg!!

jo wat fijn om te lezen dat je binnen kort van je ex barry af ben kan je lekker gaan genieten.

lin hoe is het met jou kleine meisje gaat het slapen nu wat beter!!

riddle jullie zitten er dus ook hard over na te denken over een tweede spruitje! ja en financieel het is lekker als je alles een beetje op de rid heb.maar een kleintje er bij kost hoe dan ook geld alhoewel ik het voor een tweede wel mee vind vallen.

elise meis op naar de volgende ronde

deli gefeliciteerd meis met je zwangerschap en heel veel sterkte met je moeder erg veel rspect voor je hoe je er mee omgaat.

liena meis nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje hele mooie namen. wat vervelend dat ze ook last heeft van reflux heb je er wel is aangedacht om haar te dragen?

wen alweer aan je laatste loodjes begonnen,voel je je goed? en hoe gaat het met je kleine man. mooie buik trouwens ben je veel aangekomen deze zwangerschap?

miran jeetje meis bij jou gaat het ook hard vind het zo leuk voor je dat ales goed gaat!!

zo nog even wat terug lezen kijken wie ik vergeten ben

Deel Deze Pagina