Heey leive kippetjes, Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal, ben zo blij dat ik het hier allemaal met jullie kan delen!!!!! Hier gaat het naar omstandigheden goed. Heb gelukkig nog geen bloedverlies weer gehad, maar de spanning is om te snijden. Elke keer wanneer ik wat voel ben ik bang dat ik bloedverlies heb, dat het toch fout zal gaan. In huis is de spanning dus ook om te snijden en daar zijn haantje en Thomas wel een beetje de dupe van. Hoop maar dat het snel weer wat rustiger wordt in mijn hoofd en ik weer lief ben voor Thomas en haan.................. @ Lieve juffie, wat ontzettend vervelend dat het bij jou toch ook een mk is geworden!!! Ik kan me voorstellen dat je daar heel verdrietig door bent!! Is toch logisch?? Een pos test en je gedachten gaan al op de loop en of je dan met 5 weken of met 19 weken een mk krijgt het kindje hoort er eigenlijk al bij. Kippies tot strakkies, denk aan jullie Dikke knuffel Liena
Elise: gewoon bljiven gaan hoor naar de ha! Ben wel blij dat wij het adv nog hebben ja. Maar een invaller regelen is niet altijd even makkelijk. Gelukkig heb ik een collega die partime werkt die al mijn dagen wel wil doen. Liena: fijn wat van je te horen meis. Kan me voorstellen dat het heel spannend is nog En dat je dan neit zo gezellig ben snap ik helemaal. Ik was zaterdag ook echt niet te genieten. Steeds katten op haan terwijl hij niets verkeerd deed. Dikke knuf hoor! Verlies nog steeds zoveel bloed en nu weer krampjes. van mij mag het wel minder worden onderhand. de stolsel vallen als ik moet plassen nog in de wc (sorry voor de onsmakelijke details) Bel de vk straks nog even om te overleggen of morgen langskomen zo wel zin heeft. Ga even wat doen hier. xxx
goede morgen, Hier een ziek kipje, heb steeds buikpijn en vanmorgen overgegeven. Ik heb het gevoel alsof mijn darmen letterlijk een maat groter zijn. Zo opgeblazen bah!! Ik moet straks wel werken, dus ga mij zo even douchen. Liena; je kunt er niks aan doen, het is ook spannend allemaal. Tuurlijk zou het fijn zijn als je meer rust in je hoofd krijgt, maar dat komt wel... Juffie; lekker even bijkomen vandaag. Fijn dat je zo'n collega hebt
hoop met je mee. je kan je zo beroerd voelen als je niets binnen kan houden! Nathan en ik gaan even was ophangen Nathan is mijn grote hulp vandaag knijpers aangeven en was aangeven en dan zegt hij da (dank)
aah wat een schatje is het ook hihihi Zoe helpt mee de was er af te trekken hahahaha ook als ik het niet wil hebben hahahahaha Ga me nu echt even aankleden. Helaas nog steeds beroerd bah!!!
oke, ik ben nog thuis. Heb besloten om mij ziek te melden. Heb steeds buikpijn en net diarree. Hmm een echte buikgriep dus...
Mink: bah, een buikgriep. Beterschap!!! Juffie: moeten jullie zelf vervanging regelen? Bij ons doet de administratie dat, dat is wel makkelijk. Wat lief dat Nathan zo behulpzaam is, smelt... Liena: logisch toch dat je nu niet lekker in je vel zit?! Voel je niet schuldig hoor meid; ik zou het ook doodeng vinden! Ego: ik baal!!! Gisteren is een goede vriendin van mij bevallen en ze woont bij mij om de hoek. Ze smste net of ik ff kwam kijken, maar Luca en ik zijn zo verkouden dat ik het niet aan durf. Zo jammer en dan baal ik extra van dat gekwakkel van ons. Bij de huisarts bleek dat Luca zijn longen schoon zijn en hij een flinke verkoudheid heeft die hij moet uitzieken. Hij is wel heel lief en vrolijk vandaag en dat was de laatste tijd wel anders, dus dat scheelt. Misschien komt het ook wel omdat ik mijzelf beter voel.
Elise: das balen inderdaad zeg. maar zou het met zo'n heel kleintje ook niet wagen. Nathan is nu ook al ruim een maand snipverkouden hoor. wordt tijd voor de zomer denk ik Hij heeft constant een snotneus en rochelt ook behoorlijk. maar hij is niet benauwd ofzo.
maria: lief dat je het vraagt. het gaat wel aardig nu. behalve vanmorgen geen kramp meer gehad gelukkig.Heb het idee dat het bloeden ook iets minder wordt. Ga vanavond even sporten. Kijken hoe dat gaat.
juffie; fijn dat het de goede kant op gaat, rosa; hahah ja dat wel wel vermoeiender zijn met een klein meisje en zwanger zijn. Maar je weet waar je het voor doet All; ben nog steeds niet fit en ik ga zo op de bank hangen. Heb steeds dorst en buikpijn etc... bah tok laters
Hoera, Luca zijn tandje is eindelijk door!!! Vandaag wel 2 spuitluiers en ik voel nog meer bobbels in zijn mondje, dus ik denk dat er nog meer aankomen... Een andere vriendin van mij was 2 februari uitgerekend en is nog niet bevallen. Ik moet vanavond steeds aan haar denken; misschien is ze wel bezig... Ik vind het zo spannend; ik word ook helemaal emo als ik dan terug denk aan toen met Luca...
Heey goedeavodn kippetjes. Ik had net een voor iedereen een reactie zitten tikken, wil ik hem versturen, valt internet uit:x. Zul je altijd net zo zien. Ik heb nu even geen tijd meer om alles opnieuw te doen, krijg zo nog even visite, maar kom morgen weer tokken en dan zal ik kijken of ik wel kan reageren. @ Mink jij in ieder geval beterschap meis, goed dat je voor jezelf hebt gekozen. Eerst maar even uitzieken.... @ Juffie, fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat met je. Dikke knuffel. @ Elise, hop dat jullie vannacht een goede nacht hebben, daar knapt een mens echt van op .Dikke knuffel, Nu ga ik er ercht vandoor. Tok morgen en allemaal een fijne avond Dikke knuffel Liena
goedemorgen meiden, Liena: alweer 19 wk zie ik vandaag! Je bent bijna op de helft! Was het gezellig gisteren met de visite?? Mink: voel je je al wat beter?? Elise: joepieeeee het tandje is door!! hopenlijk vannacht ook een goede nacht gehad.. Ga naar mijn werk. eind van de middag moet ik nog naar de vk. Vrienden komen voor ons koken en op Nathan passen. erg fijn. Fijne dag! xxx
Mogguh! Alles goed? Zit vol snot.. komt vast van zondagmiddag toen ik die fotoshoot had, hebben de hele middag in de kou gestaan, brr... Vandaag maar ff een rustig dagje, wat wasjes doen, btje puinruimen in huis, boodschappen doen, Jamie naar de PSZ, foto's uitzoeken.. Iedereen een hele fijne dag vandaag! Xx