[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ah Kristel... gets.. wat sneu. vind het echt heel erg voor jullie.. Een hele dikke, dikke knuffel vanaf deze kant van het scherm, en neem je tijd.. Xx

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Kristel; Ahhhh, niet weer zeg! Getsie! Zo oneerlijk... Ben je alweer met die B12-injecties begonnen, dat was toen de oorzaak toch?

Snap dat je geen zin hebt om te kletsen, maar als je even van je af wilt kletsen dan kan dat hoor!

Sterkte!

xx

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kristel.... meis toch! Dit is niet eerlijk meer. De laatste tijd hoor je op de radio of tv dat er veel babytjes dood gevonden worden en dan denk ik bij mezelf: er zijn zoveel mensen die graag n baby willen en waar t niet bij lukt! Ik vind dit verschrikkelijk voor je!
    Heel veel sterkte en neem je tijd meis!!!!
    Dikke knuffel!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Kristel, dikke knuffel!! Wat erg zeg!!

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Kristel, dikke knuffel voor jou!! Als je zin hebt om te kletsen weet je ons te vinden.

Juffie, HA kon er niks van maken..... Ik dacht ook al dat het graaien naar z'n balletjes niet erg was en dat meer jongentjes dat doen. maar dat 'rijden' dat vond ik toch vreemd, doet Nathan dat ook?

Lin, Fijn als ze door slapen maar nu idd wat eerder naar bed zodat papa en mama weer de avond samen hebben!!

Ik moet zo werken, daarna 3 dagen vrij. Lekker genieten van mijn mannen!!
    Ik ga Ryan naar me ouders brengen, haantje haalt hem daar na z'n werk weer op.

Fijne dag meiden! xxx

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Kristel wat erg. Dikke knuffel meid!

Miran wat fijn dat de echo goed was. Ons meisje noemde ze ook steeds heel klein en toe ineens een groeispurt en nu is ze precies gemiddeld zeggen ze.

Ik moet vanavond om 19:00 uur weer naar de vk op controle.

7. rosa08

rosa08 Niet meer actief

kristel sterkte meis!!

miran leuk een jongen gefeliciteerd lekker genieten!!!

pooh werkze!!!

even over de pol ik heb hem nu twee keer aangepast maar nu staan mijn wijzigingen er niet bij kan iemand van rosalinda,rosa maken en wie wil er mij buddy zijn??

liefs rosa

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wil je buddy wel zijn rosa!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kristel: nogmaals heel veel sterkte!

Dag: beterschap voor Stan

Pooh: nee dat doet Nathan niet. Gewoon aan zijn piemeltje trekken :D

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ehm ben aan de pil maar in hoeverre die werkt....vorige maand een week te vroeg ongesteld en nu dit....
    Maar denk zelf dat het gewoon alle spanningen zijn die er nu uit komen...elke keer een beetje denk ik dan maar....

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kristel dikke knuffel! Sterkte meis....

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ehm ik weet even niet meer waar ik allemaal op ging reageren....

Ow zal ik eens wat vertellen!! Ik had pas weer gereageerd op een vacature bij Kinderstad hier in Tilburg. Vorige keer was ik niet verder omdat ze het intern op konden lossen en aangezien ik nog niet bij Kinderstad werkte gingen die mensen voor...(heel logisch zo werkt dat bij Korein ook...) Dus ik had nu zoiets van ik reageer maar het zal toch niks worden.....
    Maar nu belden ze vandaag dat ik op 2 september op gesprek mag komen!!!!!!!
    Had op het werk nog niet gezegd dat ik gereageerd had maar goed nu moet ik wel omdat het op een werkdag is van me.....

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: super zeg dat je op gesprek mag komen. Zou natuurlijk fijn zijn dichter bij huis werken!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja en weet je wat het mooie is het is maar vijf minuten lopen vanuit huis!!!
    Maar ja het is nog maar een gesprek natuurlijk....

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dat is waar maar het begin is er!

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat zeker!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond all!

'k ga ff de kids op bed doen, en dan ff lekker scrappen! Kom nog wel ff aanwippen later!

Xx

18. rosa08

rosa08 Niet meer actief

juffie lief dat jij mij buddy wil zijn.moeten we elkaar even pben

fijne avond meisjes

liefs rosa

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Miranda....feli met het krijgen van een manneke :D

@Kristel...ach meisje wat vind ik dat naar om te horen zeg...begrijpelijk dat je even geen zin in geklets hebt...neem lekker de tijd die je nodig hebt!!

@All....hier alles ok...Rayven gaat ook lekker...gisteren kwam ze letterlijk zwart terug van de creche...had ze een modderplas gevonden de modder droop uit haar haar hahha ze hadden haar zo goed als het ging schongemaakt maar toch..ach ja de wasmachine is er goed voor...ennnn we hebben besloten toch voor een tweede kindje te gaan...niet nu meteen maar over ik denk een maand of twee gaat denk ik de pil de prullenbak in!!:D

Spannend weer maar het stomme is dat ik nu ik het al een keer heb meegemaakt erg bang ben voor de bevalling nu al hahaha en dat terwijl ik behalve de weeenstormen geen slechte bevalling heb gehad maar ja moet ik toch ff doorheen:)

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, wat leuk dat je op gesprek mag komen!!

Rid, fijn dat het zo lekker gaat! En voor een tweede!! :D Spannend. En je bent niet de enige die bang is voor wat er komen gaat. Hier nog een :( Maar ja, nog genoeg tijd om dat uitvoerig met de vk en gyn te bespreken. Moet toch in het ziekenhuis bevallen dus hopelijk is een ruggeprik bespreekbaar.

Deel Deze Pagina