Ja juffie idd....daarom was t maar maandag dan zijn alle spanningen voorbij. Ook moet ik dan ongi worden. Hoop dat mijn lichaam dan weer gewoon gaat doen....
Juffie... ik heb t ook nog even geprobeerd en nu pakt ie dus idd ook en goed uiteindelijk! Precies zoals t hoort! De vorige keer bleef ie 1 dag achter lopen en nu loopt ie exact goed!
Ik heb nu een hoop spanningen waardoor ik het idee heb dat mijn lijf raar doet. Vorige strip had ik al een bloeding terwijl ik mijn pil nog een week moest slikken. Toen ik dan eindelijk ongi werd was dat maar een dag. Nu heb ik last van mijn borsten, kan janken om alles, ben moe (slaap heel slecht), met vlagen misselijk ( vandaag bijna de hele dag al...) maar kan de hele dag door eten, heb het koud terwijl het gewoon 21 graden is binnen etc etc. Heb gister mijn laatste pil geslikt dus maandag moet ik ongi worden. Maandag heb ik ook de afspraak bij de Notaris zodat ik alles met mijn ex eindelijk na anderhalf jaar af kan sluiten. Ik hoop dat dan alles weer normaal gaat worden en ik weer de oude Jo wordt. Met een normaal lichaam wat gewoon reageerd op de pil zoals dat hoort. Maar ja dan ga ik hier zitten lezen op het forum en dan lees je zoveel verhalen dat meiden die ook net als ik microginon 30 slikken gewoon door de pil heen zwanger zijn geworden dat ik weer ga twijfelen of door die stress die pil ook anders kan gaan werken....dus van mij mag het snel maandag zijn....
hoop dat je je idd vanaf maandag snel beter voelt yojo!! Ryan liep vandaag zomaar uit zichzelf vanaf de salon tafel naar door de kamer, helemaal los...... Mama trots hihi!!
Yojo: laat het voor jou dan maar snel maandag zijn. Je leest inderdaad nog wel eens verhalen over zwanger worden door de pil heen. Maar goed de kans daarop is natuurlijk heel klein. Hoop dat je na maandag weer helemaal de oude bent! Spanning doet veel met je lichaam.
Juffie Ja dat heb ik het afgelopen jaar wel gemerkt...hoop echt dat t na maandag alleen maar beter wordt..... Maar goed tot die tijd kan ik alleen maar afwachten...en dat duurt lang deze keer....aan de andere kant kan ik ook gewoon morgen een testje halen waardoor al een "stress" geval weg valt...
inderdaad gewoon even zo'n goedkoop testje doen van de kv ofzo. Als je weet dat het negatief is worden de klachten misschien ook minder. Maak je jezelf in iedergeval niet gek met gedachten dat het misschien wel zo zou zijn.
Ja dat zat ik net ook te denken. Ken mezelf en weet dat dan mijn ongi ook weg zal blijven...dus morgen maar even naar kruidvat toe....
Pooh... knap hoor van Ryan! Toen je dat zag wou je toen niet gelijk iets roepen naar Ryan? Ik deed dat bij de eerste wel (die kinderen weten zelf niet eens dat ze iets speciaals doen op zo'n moment) en mee dat hij mij hoorde roepen keek ie verbaasd rond en plompverloren liet ie gelijk zijn eigen op de grond vallen en stond dus niet meer op he! Het begin is er meis!!! Hopelijk gaat vanaf nu de nachten net zo goed als t lopen hahaha wanneer moesten jullie ook weer op t gesprek komen? Yo... ik zou ook n testje doen als ik jouw was. Ik ben ook zo'n muts dat ik erover blijf malen met het gevolg dat mijn ongi dus ook veel en veel langer uitblijft. En idd als je test negatief is dan komt je ongi "gewoon op tijd". Laat je t ons wel weten????? Slaap lekker allemaal!!!
Haha, ja dankje! Was geen vervelende lange dag hoor, hihi! Goed vooruitzicht idd, je bent meer vrij dan niet vrij lees ik, haha! 4 maanden vrij, klinkt heerlijk he, maar je zal die rust hard nodig hebben natuurlijk. @Yo.. spannend voor jou meis! En gevraagd voor een gesprek, en vandaag KV-testen halen..? Dikke, dikke knuff! @All, haantje en Jamie liggen nog op bed te stinken, ik zit met Britt op de bank.. maak zo eerst ff een broodje voor Jamie met wat drinken, ook voor Britt en dan eens kijken wat ik mag eten van tante Sonja..
Goeiemiddag! Ik heb lekker in bed liggen lezen deze ochtend. Gisteravond flink beroerd geweest en nu zit ik aan een gebakken ei. Heb besloten om nog geen test te halen. Mijn gevoel zegt me dat er niks is. En bij de vorige twee zwangerschappen werd ik zowat de winkel ingezogen om een test te halen....dus volg even mijn gevoel en hoop dat ik me niet gek maak hahaha. En daarbij is het zo maandag en heb ik nog zo een test gehaald.... Heb wel voor mezelf besloten dat ik na Thailand ga stoppen met de pil. Ik ben in 2005 gestopt omdat ik elke dag hoofdpijn had en dat heb ik nu ook alweer een hele tijd. Dan wil ik even pilloos om te kijken of de hoofdpijn weg blijft. Ben een beetje rond aan het kijken wat er allemaal is. Had t er gister even met Joep over. Want wat voor mij geschikt zou zijn is de nuvaring, dat staafje dat in je bovenarm geplaatst wordt of een spiraaltje. De nuvaring heb ik na de abortus geprobeerd maar die zakte steeds uit dus die valt af. Dus dan blijven die andere twee over. Dat staafje blijft drie jaar zitten en een spiraal mag vijf jaar. Ja maar zei Joep als je nou eerder zwanger wilt worden?? Dus ik wil er eerst eens even goed over nadenken. En zo'n staafje in mijn bovenarm zie ik ook niet zo zitten eerlijk gezegd..... Vanavond eens even goed om de tafel met Joep want ik heb vanmorgen besloten te stoppen hahaha hij weet van niks....
yojo: toch niet testen dus. de kans is natuurlijk heel klein dus snap je wel hoor. Wat betreft anticonceptie vind ik ook lastig. ben ook niet zo'n fan van de pil. Spiraaltje wil ik ook niet. Staafje in mijn arm lokt me ook niet. Met de nuvaring is een vriendin van mij zwanger geworden dus ja heb daar ook niet zo veel vertrouwen in. Hmm blijft er geheelonthouding over vrees ik Ach voor mij duurt het wel weer even. Nu eerst een hele tijd niet en bij Nathan duurde het mede door de bv een half jaar voor alles weer op gang was. Ben benieuwd hoe Joep er over denkt! All: vanmorgen op mijn 2 neefjes gepast. Druk hoor 3 van die ukkies. Ene neefje is 10 mnd de ander net 2 en dan Nathan nog. Nu lekker even niets doen op de bank. fijne dag! xxx
ja ik heb eens even gekeken maar dat staafje lijkt me helemaal niks....zitten best veel nadelen aan....over spiraaltje lees ik ook een hoop dingen dat ik denk van hmmz laat maar....dus zou de pleister of de prikpil overblijven maar dan zit ik weer met dezelfde hoeveelheid hormonen als bij de pil dus dan maar niks. Of de Lady-Comp....maar die is 500,-...... Ben ook erg benieuwd wat Joep gaat zeggen....jammer dat die nu is werken....
ladycomp heb ik ook naar gekeken ja. Die kleinste is trouwens wat goedkoper. 395 dacht ik maar nog een behoorlijk bedrag natuurlijk. Aan de andere kant geen hormonen en rotzooi in je lichaam is ook wel heel fijn!
Middag! Yootje, idd ff goed om de tafel met Joep.. En wat juffie zegt, is het misschien ook wel goed ff geen hormonen in je lijf te hebben.. -- Ik spring ff onder de douche, straks op verjaardag bij mijn zwager! Oh enne, al 1,1kg eraf sinds donderdag! Jeej! Tot later! Xx
Ja die Pearle bedoel je. Dat zag ik nou net ook. Ik zal eens informeren bij de CZ of die iets vergoeden of niet.... Ik wil eigenlijk helemaal geen hormonen meer in mijn lijf omdat ik gewoon weet dat ik daar op reageer door hoofdpijn te krijgen.... En ja de mannenpil is nog niet officieel op de markt.....anders mag Joep daar gelijk aan van me! Goed bezig QB!!
QB: fijne verjaardag! Yojo: ja die bedoel ik ja. Ben benieuwd wat de verzekering doet trouwens. ga de laptop uit zetten. nog even lezen en dan nog maar wat doen.