yojo hier ook iemand die niet tegen hormonen kan dus moet met de ha gaan praten over voorbehoedsmiddelen heb nu pas weer zin om seks te hebben erg heh
Nee das nie erg...je hebt net drie maanden geleden een kind gebaard....lijkt mij ook niets om dan gelijk weer aan sex te denken....
me vriend wil dat ik een inplanon ofzo neem zon buisje in de arm maar denk dat ik daar ook migraine van krijg en een nuva ring heb ik ooit gehad maar dat was niks hij verschoof steeds . spyraal zonder hormonen heb ik al eens gehad maar ik vloeide leeg en had mega pijn maar miss nu minder omdat ik een kind heb gehad. weet iig wel dat als onze kinderwens echt vervuld is en er echt niks meer komt dat me vriend zich dan laat helpen en hij heeft daar al in mee gestemd gelukkig .
Ja zo'n staafje vind ik ook niks...op Anticonceptie methoden .nl - Hormoonstaafje kan je de voor en nadelen lezen. En voor mij zijn er te veel nadelen.... Als ik dan verder lees over het spiraaltje dan weet ik t ook niet... Denk dat ik gewoon zonder hormonen moet want ik krijg er hoofdpijn van. En dat is echt niet prettig....
Yojo, de gyn raade mij toen wel implanon aan of een mirena spiraal. Dit is beide wel hormoon maar wordt geleidelijk afgegeven. Bij de pil krijd je een hormoonpiek na inname en daardoor kan je klachten krijgen. Je kan zowel de implanon als de mirena later verwijderen als je zwanger wilt worden. Overleg anders met je huisarts wat voor jou de beste oplossing is. Ik ga snel douchen, we krijgen zo visite. Stan is nog steeds ziek. Als het maandag niet over is moet ik zijn oortjes nog een keer na laten kijken. Hij heeft vandaag wel weer wat gegeten dus dat is een goed teken .
Dag: wat vervelend dat Stan nog ziek is. Maar inderdaad een goed teken dat hij weer wat gegeten heeft. yojo: zou inderdaad eens met de ha overleggen en met Joep natuurlijk want als jullie bijvoorbeeld wel over een jaar ofzo een kindje zouden willen zou ik geen spiraal ofzo willen.
Mogguh!! Hebben vanmiddag weer een verjaardag, het houdt niet op hier, hihi! Iedereen een fijne zondag! Xx
Goeiemorgen!!! Ik ga voorlopig nog niet voor implanon of spiraal. Dat komt na de kinderwens wel. En dan ga ik ook goed informeren bij de HA. Nu eerst maar eens morgen ongi worden....al wordt ik dat volgens Joep niet hahaha Temp was vanmorgen erg hoog. Dacht ik zal eens kijken wat ie is voor de grap. Had ik dus beter niet kunnen doen. Zo wij gaan zo naar Belgie naar een groot tuincentrum. En vanmiddag een verjaardag. Fijne dag allemaal en tot straks!!
Hahaha ja ik blijf mezelf maar inpraten dat het gewoon de spanningen voor morgen zijn. En Joep kwam gister thuis en zag mij misselijk op de bank liggen...ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor.... Maar ik wacht rustig af. Morgen eerst naar de notaris en meestal word ik tegen de middag ongi. Dus morgenavond zal het allemaal wel een stukkie beter gaan me me. Niet meer misselijk!!! Ow daar kijk ik zo naar uit!! Jij ook fijne dag vandaag!
Het kunnen natuurlijk spanningen zijn, lichaam doet gekke dingen als je wat stressig bent.. wacht morgen ff af idd, mocht je morgen niet ongi worden, weet je wat je moet doen.. Oeh trouwens, bedenk me net dat ik het ook wel zal worden morgen of dinsdag.. getsie.. Ja, niet dat ik zwanger wil worden hoor, maar vind het altijd zo vervelend..
Ja ik hou er ook niet zo van hoor....maar ja het hoort er nu eenmaal bij...enne als ik het morgen nog niet ben dan weet ik idd wat ik moet doen.... Zo nu ben ik er echt weg van!
Zal ik voor je duimen dat je wel/niet ongi wordt? Enne, suc6 morgen he! En veel plezier vandaag! Liefs!
Hey meiden!! Vanmiddag visite dus ik ga zo maar eens wat in huis doen. Stan is gelukkig weer iets beter. Hij heeft alweer wat gegeten dus ik ben weer blij
dag; gelukkig gaat het beter met Stan yoyo; je ziet het snel genoeg idd, maar wel spannend hoor. Hopelijk na morgen rust qb: ik had er ook een hekel aan en vind het ook heerlijk dat ik het voorlopig even niet ben hahaha all; vaandaag gaan we uiteten en verder niks doen. Heerlijk Geniet allemaal maar van deze heerlijke dag en tok laters