[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Yo... hoop dat t idd stress is... al lijkt t me kei leuk voor je dat je gewoon zwanger bent. Tja... jij weet idd net als iedereen hier dat die "vage" klachten 2 dingen kunnen zijn, óf van t stressen óf van gewoon zwanger zijn!!!!
    Ik hoop t laatste voor je meis!!!
    Vind t wel lief van Joep dat ie dat zegt. We zullen even afwachten tot maandagavond en anders dinsdagmorgen meis!
    Veel plezier in België (je bent er al lang maar goed!)

QB... Fijne verjaardag vanmiddag meis!

Dag... leuk visite!!! En wat prettig dat Stan alweer gegeten heeft. Het is niks als je kindje ziek is. Hoe voel jij je eigen eigenlijk??? Ben je ziek of helemaal nog niet?
    Veel plezier vanmiddag!

All... ik wou even iets van mijn hart af gooien hahahaha. (het is wel leuk hoor... niks negatiefs!)
    Gisteren belde mijn zusje dat ze weer veilig terug thuis in Nederland zijn. Ze vroeg hoe t met mij ging. Ik vertelde dat ik naar Rotterdam was geweest en dat wij t geslacht al wisten. Ik vroeg: wil jij t ook weten? Ja tuurlijk zei ze! Ik zeg: wij krijgen n jongetje! Toen zei zij: dan hoop ik dat wij n meisje krijgen! Ik vraag heel enthousiast: is t gelukt????? BEn je zwanger? Ja zij is nu n week of 5 a 6 zwanger! Ze wou t eerst nog niet zeggen maar haar jongste zoontje had t al tegen mijn dochtertje gezegd en nu was mijn zus dus bang dat ik t moest horen van mijn dochtertje. Ik vind t echt kei leuk! Mijn zusje heeft 3 a 4 jaar geleden n abortus laten doen omdat zij zwanger raakte door de pil heen. Op dat moment kon ze dat niet aan omdat t salaris van haar man toen dusdanig weinig was dat ze t niet kon redden. Het was niet zo dat ze de pil niet gebruikte toen. Het was gewoon n ongelukkig ongelukje! Ze heeft er toen met ons mam hele gesprekken erover gehad en met mij. Ze vond t heel moeilijk! Maar zag geen andere oplossing. Ze heeft toen ook gevraagd aan haar man om zijn eigen te laten steriliseren. Dat deed ie aangezien mijn zusje snel zwanger raakt. Maar NOOIT heeft ze de abortus kunnen verkroppen! Mijn zwager is sinds 2 jaar geleden voor zijn eigen begonnen en dat gaat hartstikke goed dus toen kaarte mijn zusje aan dat ze dus nooit over die abortus heen is gekomen. Mijn zwager bleek er ook altijd moeite mee gehad te hebben! Dus hadden ze besloten om alles terug te laten draaien en toch nog voor n 4e kindje te gaan! Ze nam mij in vertrouwen, mijn zwager wist en weet nog niet dat ik dit dus allemaal al wist, en vertelde me precies wanneer dat ie t ongedaan liet maken en over de afspraken en wat er allemaal gezegd werd. Ook vertelde ze me over hoe dat ze voor stonden. Hoe groot hun kansen waren. Zelfs onze ouders wisten hier niks van af! Gisteren zaten mijn ouders dus hier en toen vertelde ons mam dat mijn zwager dus alles ongedaan had laten maken enzo. Ik zeg: mam, dat wist ik allang! Ze keek me verbaasd aan. Ik zeg: ze had mij gevraagd om er met niemand over te spreken en dat heb ik niet gedaan! Ik wist precies wat ze gingen doen en wanneer. Mijn vader had tranen in zijn ogen want mijn zusje en ik hebben helemaal niet zo'n goede band met elkaar! Hij zei: dit doet me echt wel iets... zij heeft iemand nodig gehad en dat ze dan toch naar jouw belde. Ik zeg: maar luister dit mag haar man niet weten dat ik dat allang wist. Dus zeg er maar niks over!
    Ons mam zei: nee dit zeggen we niet alleen als jouw zusje van de week alleen naar mij komt zal ik zeggen "zie je nu wel dat je zus te vertrouwen is, dat ze niks door verteld wat niet mag". Echt dit was zo'n mooi moment zowel voor ons als zussen MAAR zeker voor mijn ouders!!!!
    Nu krijgen ze dus net als bij de oudste 2 kleinkinderen, 2 kleinkinderen in n goed paar maanden verschil. Onze oudste schelen máár 6 weken met elkaar en deze 2 zullen dan maar 15 a 16 weken schillen met elkaar! Vind t wel apart!

Leuk verhaal he?! Ik ben wel trots op mijn zusje. Vind t ook wel weer heerlijk dat we samen zwanger zijn. Het heeft wel iets alhoewel onze band echt niet sterk is!
    Wij schelen gewoon teveel van karakter en dat doet onze band geen goed! Ik ben heel zacht en zij is heel hard. Ik ben meelevend en zij is gewoon stug. Als t haar niet aanstaat laat ze dat ook echt merken! Zij is heel nors. Zij heeft eens met mijn moeder ruzie gehad en mijn moeder mocht niet eens met sinterklaas erbij zijn of haar kleinkinderen zien. En ik ben zo niet. Dat is t verschil tussen mijn zus en mij!
    Mijn moeder vind mij veel en veel hartelijker!! Wij kunnen wel eens woorden hebben maar diezelfde dag bel ik haar nog op en praat ik er nog eens over en zeg sorry als ik verkeerd zit!
    Dit is dus ook waarom mijn zus en ik geen goede band met elkaar hebben en dus waarom ik t ook niet zoek met haar!

Maar goed... ik vind t toch heel leuk voor haar! En tuurlijk ben ik blij... kan ze misschien toch nog n beetje over die abortus heen komen.

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran, voel niks! Vind het nog zo raar maar ik geniet er maar van. Wel heb ik s avonds een flinke opgezette buik. Lijk dan soms wel 30 weken zwanger, pffffff. Nog 9 dagen en dan heb ik de eerste echo. Ben zo benieuwd of er dan een hartje te zien zal zijn.

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... meis, zit daar maar niet over in hoor. Bij jouw is er dadelijk n perfecte hartactie te zien! Idd geniet nu maar. Wel had ik zelf zoiets van... nu ik misselijk en extreem moe ben is dat natuurlijk wel n teken dat t goed zit! Maar goed... niet iedereen hoeft misselijk te zijn want dat had ik bij die andere 3 kids ook niet dus dat zegt nog helemaal niks meis. Laat je niet gek maken en t komt allemaal wel goed!!!
    Dikke knuffel voor je!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Daar gaan we maar van uit. Vind een tweede zwangerschap niet echt rustiger dan een eerste. Nu ben ik steeds aan het vergelijken en als er dan iets niet strookt met de vorige keer maak ik me zorgen. Maar ja, zit een beetje in mijn aard :D Komt vast allemaal goed.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Miran leuk zeg!!

Zo ik ben er klaar voor! Laat de notaris maar komen! Ow nee....moet er nog een uur voor rijden....bleh!

En denk ook echt dat ik dadelijk ongesteld ga worden heb wat buikpijn!!!! :) Zou het leuk vinden hoor als ik zwanger zou zijn maar wil het liever als we er allebei bewust voor hebben gekozen.....

Nou dames tot straks!!!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen

Yojo: vandaag is de dag! Eindelijk! Succes meis.

Zo ga weer aan het werk, heb er zin in maar ook altijd weer een beetje spannend:):) Fijne dag allemaal!

xxx

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Pffff, het is weer maandag... Het weekend is nu alweer voorbij, wat gaat het toch snel!
    Merk dat ik heel erg toe ben aan vakantie zeg! Aftellen, nog 2 weken! :) En ook al hebben we maar 1 weekje vrij, het is toch een HEERLIJK idee!

Liv was gisterenmiddag opeens heel duf.. Viel eerst bij mijn vriend in slaap, toen nog een keer bij mijn broer en later weer bij mij... Voor de zekerheid even temp opgemeten en ja hoor, 39.3 graden koorts! Schrok er een beetje van! Ze heeft ook dunne luiers en luieruitslag, dus ik denk tandjes! Vannacht heeft ze wel lekker geslapen, hoewel mama een beetje in de stress zat.. Ze was zo snel en hard aan het ademen...
    Wat wel erg grappig is, Liv praat tegenwoordig in haar slaap! hihi! Overdag heeft ze echt hele verhalen en dat gaat dus 's nachts nog even door, TE LIEF!
    Slapen ging trouwens super dit weekend, erg fijn! Vannacht was ze even wakker, maar toen ik terugkwam van het toilet was ze alweer gaan slapen! Hoefde er dus niet eens heen! Heel fijn dit!

Niet helemaal bijgelezen, maar doe een poging!

Yootje; Joepie, eindelijk van je ex af! Heel fijn! En ook nog spanning wat betreft ongi! Hopelijk weet je vandaag meer!

Miran; Ah, superleuk dat je zusje zwanger is! Zijn jullie gewoon tegelijkertijd zwanger! SUPER!

Juffie; Succes weer vandaag! Wel spannend weer een nieuwe klas! :) Hoe voel je je verder?

Dag; Ahhh, is Stan nog steeds ziek? Hopelijk knapt hij snel weer op! En nog geen klachten dus! Ach, dat is juist fijn! Hihi, 30 weken, haha! Dan is het wel een heel flinke buik ;)

QB; Leuk he?! Om vrouw te zijn?! BLERGGGHHHHH! Die week van de maand vind ik niet fijn! :( Succes ermee!

Mink; Lekker rustig weekend, heerlijk! Was het eten lekker? Hoe voel je je verder?

All; Succes deze week!

xxx

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Even snel een berichtje vanaf mijn werk. Vakantie zit er weer op en er ligt een hele berg werk. Ben vrijdag meteen al vrij omdat ik Stan dan niet bij mijn moeder kan brengen dus moet hard aan de slag!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Succes vandaag Dag! :)

xx

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morning dames! Ook hier weer een kipje dat vandaag moest beginnen, heb er de kop alleen nog niet helemaal bij, bleh!

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Arme jullie! Succes vandaag en de rest van de week natuurlijk! :D

Hoe voel jij je Deli? Al veel klachtjes?

xx

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lin, al veel klachtjes? Whahaha, ze beginnen nu eindelijk weg te trekken, had ze meteen ;)

MOE!!!!!!!!!!!!!!! Ech absurd moe! Misselijk, emo, krampjes... Je kent het wel ;)

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    QB, succes met Sonja, gaat al goed lees ik, SUPER!!

Yojo, het is maandag..... voel je je al wat beter?
    Toch beetje extra spannende dag vandaag..... ongi ja of nee....

Dag, Doe rustig aan. Voor je het weet heb je de eerste echo. Logische dat je het nu spannend vind! Komt goed, knuffel!!

Miran, gefeliciteerd met de zw van je zusje. idd voor je ouders extra bijzonder!

Weekend was drama, Ryan was 's nachts om de 20 min wakker, helemaal overstuur!!! ws tandjes? Gisteren had ie weer viezigheid uit z'n piemeltje en was die ook flink dik en rood en het deed erg zeer. Toch maar de HA post gebeld, moesten gelijk langs komen. WE hebben antibiotica gekregen want het is flink ontstoken.... Ook moeten we via onze eigen ha een verwijsbrief halen voor een kinder uroloog zei hij. Hij vind dat het voorhuidje toch te nauw is.
    Hierbij ook gelijk een vraag aan jullie; Wanneer gaat de voorhuid wat naar achter?

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Deli, morgen de echo!!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

Deli; Hihi, dat heb ik gemist dan! Pfff, gelukkig bijna over dus! Succes vandaag!

Pooh; Ze kunnen ook flink beroerd zijn door een ontsteking, dus misschien is hij daarom zoveel wakker? Hopelijk met de AB-kuur snel weer beter! En tandjes... Pfff, dat speelt ook wel denk ik hoor! Hier nog 1! Oh ja, rond 11 maanden hebben ze ook een sprongetje, die vond ik nogal heftig qua slapen enz.

xxx

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Joepie, morgen echo! Ben benieuwd Deli! :)

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Pooh, ik weet eigenlijk niet hoe dat zit met die voorhuid? Misschien even een topic plaatsen ergens, kunnen vast wat meiden jou verder helpen. Zielig lijkt me dat, arm jochie :(

@ Echo, ja morgen... Spannend!

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, spannend! Ik mag volgende week.

Pooh, bij stan is hij ook wat nauw maar de uroloog zei toen tegen mij dat dat nog kan veranderen tot hun vierde jaar. Maar als hij echt te nauw is zoals bij Ryan dat hij onstekingen krijgt kunnen ze daar met een hele kleine ingreep wat aan doen. Zou in ieder geval de uroloog even laten kijken.

19. rosa08

rosa08 Niet meer actief

hoi meisjes

wat een weer he vandaag bah niks aan,nog een klein weekje en dan 10 dagen naar spanje met het vleigtuig wel weer even spannend.maar heb er zin in.

yojo succes vandaag bij de notaris!!

juffie jij ook succes met je eerste werkdag.

deli morgen een echo spannend!!je krijgt vast een heel mooie frummel te zien.

dag jij volgende week een echo!!

20. rosa08

rosa08 Niet meer actief

pooh wat zielig voor je mannetje!! sterkte

lin hoe is het met je meisje?

Deel Deze Pagina