[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeieavond!!!

Van Barry af?? JAAAAAAAAAAA EINDELIJK! Daar moet op gedronken worden Hi Ha Ho!!

Ongi...?? Nee....en nog steeds moe, misselijk, huilerig, en vandaag vergeet ik alles of doe ik dingen verkeerd zoals de resten van mijn bord in de vaatwasser schuiven ipv de vuilemmer...en beetje draaierig in mijn hoofd....
    Heb na het werk maar een testje gedaan dus morgenvroeg maar even doen....

En hoe is het hier??

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!!

Vandaag was 't Jamie's 1e schooldag.. ging erg goed, toen ik vanmorgen weg wilde gaan was hij niet zo blij, maar hij huilde niet ofzo, maar heb toch om 9u maar ff gebeld naar school hoe het ging. Nou, hij heeft het super naar zijn zin gehad! Hij vertelde dat hij zelfs op school op de computer een puzzelspelletje had gespeeld, en dat juf dat knap van hem vond, hihi! Vandaag moest hij van 8.30u tot 12.00u en van 13.15u tot 15.15u, morgen hoeft hij alleen maar 's morgens.

En Britt gaat morgen voor het eerst naar de peuterspeelzaal... erg spannend wel weer hoor! Gelukkig is ze er al heel vaak geweest als we Jamie gingen halen, dus ze kent de school, ze kent de juffen en sowieso kent ze 2 kindjes. 1 is het nichtje van mijn vriendin, en de ander was haar vriendje al voor de vakantie, die gaven elkaar toen al steeds kusjes, hihi! Ben benieuwd.. ;)

~~~

Yoo, dacht idd net aan je! "Daar moet op gedronken worden, -hieyahoo!" Heb je dat ook achter de rug, in elk geval heel wat zorgen minder meis! Nog niet ongi? Oe.. en morgenvroeg ga je testen? Kan natuurlijk wel zijn dat door stress ofzo je ongi op zich laat wachten, het lichaam is en blijft een raar ding he..

Xx

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat weet ik QB daarom ook een testje. Dan weet ik t ook zeker he.

Spannend hoor al die schoolgaande kinderen!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jups idd! Ja man, geloof dat mama het spannender vindt dan de kinderen.. ;)

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    hahah ja was bij mijn zus ook...vond ik het zelfs nog spannender als de kids....

zo ik ga bankhangen!

Tot morgen!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... meid... heb aan je gedacht vandaag! EINDELIJK EINDELIJK van Barry af!!!!
    Nou kun je met n schone lei beginnen... en zo te horen luidt jij die ook meteen goed in!!!!!! hahahaha
    Ben heel benieuwd naar je test morgenvroeg! Ik kom rond de klok van 10 kijken dus wil ik wel zien of jij die test al gedaan hebt he meid!
    Hoe ging de scheiding? Had ie nog spatjes of liep alles wel zoals jij verwachtte?

QB... ow is bij jullie de scholen ook al weer begonnen? Wij hebben nog 2 weekjes. Leuk man dat Jamie t goed gedaan heeft op zijn 1e schooldag! Super hoor!
    Dat verdiend n dikke knuffel!!!

All... ik heb weer eens een probleem/dilemma...
    Ik weet niet of jullie mij hier advies in kunnen geven aangezien IK hier diegene ben met de OUDSTE kinderen hahaha
    Maar ga t toch proberen... n buitenstaander kijkt er toch anders tegen aan als ik zelf!
    Komt t...
    Jullie kennen volgens mij t hele verhaal waarom Didier terug is gaan wonen bij zijn moeder. Hij had met mij veel conflicten. Ik had op n gegeven moment mijn handen van hem afgetrokken en alles op Chris afgeschoven. Op een maandag, Chris had vroege dienst en was dus al werken, en ik moest mijn eigen verzorgen en 2 kids en dat in 3 kwartier tijd. Hun moesten nl al om 7.00 uur op kdv zijn. Didier moest nog n handtekening onder zijn weekkaart hebben van 1 van ons maar Chris had er niet aan gedacht en ik al helemaal niet want ik was druk in de weer (jullie weten hoe dat gaat he). Na school kreeg ik dus n grote mond waar mijn collega's én de leraar van school bij stonden. Terwijl ik gewoon rustig was gebleven! Heb niet meer gereageerd gehad en ben mijn werk verder gaan doen. Daags naderhand geeft papa hem n standje!!! Puntje bij paaltje oftewel de reden dat hij voor zijn moeder heeft gekozen komt doordat IK dus geen handtekening had gezet! Sindsdien is er heel wat tussen ons kapot gegaan (tussen didier en mij bedoel ik dan) als ik hem al zie dan gaan mijn nekharen al overeind staan!
    Nu dus die dilemma...
    Vorige week is ie zondag's bij ons gekomen en woensdags heb ik hem naar huis gebracht... in die paar dagen tijd heeft ie NIET 1X ZIJN EIGEN VERSCHOOND. Nou douchen maar 1x gedaan! Ik zei er wat van tegen Chris maar die zei: dat is zijn probleem NIET t jouwe. Hij is 14 jaar oud!!!! Jij moet je eigen hier niet druk om lopen maken! Heb er niks van gezegd MAAR FRUSTRATIE VOOR 10!!! Heb er met de buurvrouw over gesproken en die zei: jij kunt je energie wel ergens anders voor gebruiken... laat t kind. Jij hebt toen zo je best gedaan en als hij niet horen wil dan loopt ie maar stinkend rond!
    NU... is ie vanaf donderdag hier en WÉÉR nog géén schone onderbroek gezien. Wél 2 schone t-shirts en 1 schone broek.
    Ik vroeg vandaag of dat ie zijn was in de wasmachine wilde stoppen zodat ik dat nog mee kon wassen kijkt ie mij verontwaardigd aan en vraagt: was???? die is van mijn moeder! Ik zeg: en die t-shirt die jij zaterdag aan had dan?
    Welke?, vraagt hij. Ik zeg: die onder je kast ligt en die blauw van kleur is!!! Ow die... ja ik zal hem pakken! zegt ie dan.
    Ik vraag: en onderbroeken?
    Die heb ik geen zegt ie!
    Ik kijk Chris aan en zeg: dit vind ik niet meer normaal... ik ben in staat om zijn moeder op te bellen! Hij zei: laat dat toch zitten meid! Waarom zoveel moeite doen!
    Zijn moeder kan zijn onderbroek en sokken gewoon in n hoekje zetten zooooooo stijf zullen die zijn.
    Ik ben dus in staat om er tegen de moeder iets van te zeggen maar aan de andere kant waarom zou ik?
    Ik heb 2 jaar mijn eigen uitgesloofd om dit kind n fatsoenlijke opvoeding te geven met hygiëne erbij en t is Chris en mij niet gelukt. Iedere keer als ik iets tegen hem zeg dan krijg ik als antwoord: JIJ ZOU JE EIGEN TOCH NERGENS MEE BEMOEIEN!
    Ik ben wel gek dat ik mijn eigen hier druk om maak. Maar aan de andere kant denk ik... dit kind zit in de pubertijd!
    Ik heb op school n kind gekent vroeger die altijd uit werd gescholden en genegeerd omdat ie stonk. Moet ik dit bij mijn eigen kinderen ook mee maken??????
    Ik wil hem hiervoor beschermen maar hoe?... blijkbaar maakt t hem niks niet uit... papa heeft ook zoiets van: laat maar dat is niet meer aan ons! en moeders doet er nog veel minder voor lijkt wel!
    Wat zouden jullie doen in deze dilemma????
    Zouden jullie toch contact opnemen met de moeder?
    HELP!!!!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja.. zullen morgen zien! Je leest het nog wel van me, hihi! Bankhangze! Enne, suc6 morgen.. ;)

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dankje! Zal hem jouw knuffel morgen geven! ;) Jullie hebben nog 2 weekjes! Lekker hoor! Moet het wel beter weer zijn dan wat het vandaag was..

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Miran, ik lees ff jouw dillemma hoor!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB... doe maar meis... ik wil graag horen wat jullie zouden doen in zo'n situatie. Jullie kijken er toch anders tegen aan als ikke. Ik erger mijn eigen op elk klein dingetje/detail aan hem nu! Puur en alleen omdat hij mij hiervoor de schuld heeft gegeven. Ik heb hem altijd gezien als mijn zoon. Ik mag mijn eigen nergens mee bemoeien... met zijn huiswerk niet/met zijn verzorging niet/met zijn gedrag niet, noem t maar op.... MAAR als hij problemen heeft óf er moet n handtekening gezet worden omdat papa dat vergeten is DAN BEN IK WEL GOED GENOEG!!!
    Ik heb mijn eigen daar nu helemaal van af gezet en denk: stik maar... loop maar voortaan naar je vader of je moeder maar kom niet meer naar mij!
    Ik vind t vreselijk want zo ben ik niet maar zo heeft hij t er wel naar gemaakt!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Tja.. moeilijk.. aan de ene kant wil je hem natuurlijk helpen om pesterijen te voorkomen en natuurlijk voor zijn eigen hygiëne vooral, maar aan de andere kant is het de taak van zijn moeder.. en aangezien jij je handen er vanaf hebt getrokken, hoe moeilijk het ook is, het is natuurlijk niet jouw verantwoordelijkheid.. dubbel hoor.. En idd, laat hem voortaan lekker naar zijn vader of moeder gaan, die hebben de verantwoordelijkheid over hem.. dikke knuff meis, lijkt me erg moeilijk zo'n situatie.. je wilt natuurlijk wel dat alles goed met hem gaat enzo..

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Yojo: Gefeliciteerd meis. Eindelijk alles afgesloten. Lees vanmiddag het resultaat van de test wel, spannend!

Miran: heb nu geen tijd alles te lezen, sorry. zal vanmiddag. vanavond even proberen te lezen en te reageren.

QB: fijn dat het zo goed op school ging.

tot later.

xxx

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh!!

Straks gaat ook Britt voor de 1e keer naar school, naar de peuterspeelzaal.. mama is stikje nerveus..

Britt is vrij om 11.15u, Jamie om 12u..

---

@Yootje, en?

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nou, heb Jamie krijsend achtergelaten op school, juf heeft hem van me af moeten plukken, maar hij was na 2 minuten al weer stil. En Britt gaf me een zoen en speelde lekker verder, hihi! Scheelt dat ook zij daar al 2 vriendjes heeft, dus ze ging meteen met hun spelen!

Tja, en nu zit ik alleen in een stil huis.. ben ik niet gewend hoor.. zal eerst maar eens ff wat huishoudelijke klusjes gaan doen..

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Morguh...

QB... weet je... zijn vader heeft in feite 9 jaar geleden al zijn handen van hem afgetrokken. Zijn moeder is toen vreemd gegaan en Chris heeft de kids en zijn toenmalige vrouw bij die man neergezet en sindsdien heeft hij zijn eigen nergens mee mogen bemoeien en dat deed ie ook niet. Alleen als moeders t niet af kon dan mocht Chris op draven!
    Dan was ie wel goed genoeg! 5 jaar geleden kwam Didier dus om de weekenden bij ons en dan was ik ECHT politie-agentje heel de dag. Ik zei er iets van tegen Chris en die zei: dat trek ik wel bij als ie bij ons komt wonen. Helaas is dat dus mislukt! Ik vind t rot dat ik me zo voel en durf t niet open tegen Chris te zeggen. Hij weet wel van mijn frustraties en dat merkt ie ook zeker wel... maar ook hij kan er niks mee.
    Ik ben heel blij dat t al dinsdag is want vanavond gaat ie weer naar moeders toe en dan zien wij hem alleen over 2 weken de weekend weer. Ik kijk er iedere keer weer tegenop en denk dan bij mezelf: ik maak me niet druk om hem, ik hou me afzijdig en laat hem gewoon toe doen. Dit is niet ikke die zo praat!!!! ZO ben ik nooit geweest!!! Dit is sinds hij mijn gevoelens zo gekrenkt heeft! En dat heb ik hem ook laten merken en weten.
    Hij was in de vakantie hier terwijl mijn kids bij opa en oma zaten en Chris was werken... heb toen niet 1x iets tegen hem gezegd behalve wat hoognodig was of als ie wat vroeg. Ik heb n hekel eraan als ze met mooi weer binnen achter de wii/computer of tv hangen... maar die dagen dat ie alleen hier was heb ik er geen stomwoord over gezegd terwijl hij hier de regels echt wel kent. Ik dacht bij mezelf: als ik er wat van zeg dan is t weer ruzie in huis en dat gun ik mijn eigen niet.
    Ik wou rust in huis!!!!
    Dus iedere keer dat ie weer weg gaat kan ik weer opgelucht adem halen! Dus vanavond ben ik weer relaxed maar nu loop ik inwendig te stressen en mijn eigen op te vreten aan de irritaties.
    Mijn moeder zei in t begin al dat je geen kind van n ander kan opvoeden en niet de zelfde gevoelens kan creeËren als dat van je eigen vlees en bloed. Het is me wel gelukt TOT n half jaar geleden! Die week van vaderdag is t ineen keer kapot gegaan. Ik heb mijn moeder gelijk gegeven en mijn gevoel tegenover haar uitgesproken. Zij snapt me helemaal en ziet t ook. Chris merkt t ook heel goed.
    Wat dat betreft ben ik blij dat Chris dán nóg steeds achter mij staat. Bijv... de kids zouden allevier n eigen kamer krijgen. Didier, Gyani, Giuliano en Ebony. Toen is Didier vertrokken en vroeg ik: hoe doen we dat nu? Gewoon zei Chris. Hij heeft pech... er is n kleintje op komst en dus krijgen de kids die hier wonen n eigen kamer. Ik vroeg en didier dan? Die kan mooi die 2 dagen dat ie hier komt bij Gyani op zijn kamer slapen!
    Hij is gegaan dus hij heeft pech! En dat zegt de papa he!!!
    Voor Chris zijn zijn gevoelens ook erg veranderd. Hij heeft 6 jaar opvoeding gemist en krijgt n kind terug die helemaal geen juiste opvoeding heeft gehad! Ik wil niet alles afkraken maar die kinders van haar leven allemaal in aparte hokjes (ze mankeren allemaal iets). Ze worden apart behandeld en dus ook andere aanpak van opvoeding. Bij mij heb ik dat nog nooit gedaan... Giuliano mankeert ook t een en ander MAAR ik heb nooit onderscheidt gemaakt tussen de kids. Ook Giuliano kan kattekwaad uithalen en stoute dingen doen moet ik er dan anders over denken als dat Gyani dat zou doen? Nee ik maak geen verschil en dat zie ik bij de moeders kant heel duidelijk!

Ik stop maar met mijn frustratie want anders zit ik hier vanavond nog met typen. Ik kan er gewoon niet over uit dat dit is gebeurd. Ik zit er gewoon echt mee!
    Ik wil hem niet afvallen of iets dergelijks maar ik kan t gewoon niet helpen nu.
    Ik praat er veel over met de buurvrouw maar telkens krijg ik t antwoord "gebruik je energie voor je kleintje zo meteen".

Ik hoor wel de meningen hier van jullie.

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB... komt wel goed met Jamie... die heeft strakkies veel te vertellen wat ie vanmorgen op school heeft gedaan hoor. Die heeft t goed naar zijn zin hoor. Tuurlijk hij heeft heel veel tijd met mama gehad en leuke dingen gedaan en nu moet ie ineens heel lang naar school.. is natuurlijk wel even wennen voor n kind. En tja Britt... dat is natuurlijk n geval apart he ;)
    hahahaha t is n meisje en daarbij kent ze al 2 vriendjes dus dat maakt t ook makkelijker.
    Daar komt t wel goed mee.

Ik stop met typen want mijn mannetje komt naar beneden gelopen en dus drink ik koffie met hem.

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meid!
    Heel erg bedankt voor je lieve berichtjes ind e gastenboeken van onze kids ;). Echt super lief van je!!

Hier gaat het goed. Ik vergeet jullie niet hoor lieverd maar ik ben zo verschrikkelijk energie loos. pfff moet me er echt toe zetten om iets te doen. Jesse gaatvanaf maandag weer 3 dagen per week naar zin gast ouder. Dan kan ik hopelijk weer ff bijtanken.

Ik heb Jesse nu natuurlijk hele dagen thuis en door mijn vermoeidheid kan ik niet alles met hem doen wat ik zou willen en dat geeft me dan weer een schuldgevoel. Maar hij kan zich gelukkig ook heel erg goed alleen vermaken met zijn lego en garage.

Nog ff en we hebben ons meisje in de armen. Pfff dat lijkt me echt heerlijk! :D

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Gisteravond dan "gelukkig" ongesteld geworden. Was er stiekem heel blij mee want als ik mag kiezen wil ik liever een kindje als we er samen bewust voor kiezen. Joep was niet zo blij als ik...miss dat ie stiekem toch gehoopt had dat t wel zo was.
    Klinkt heel egoistisch maar vind t wel fijn dat t nu niet is dan kan ik dadelijk in Thailand lekker genieten.

Ehm Miran probeer je niet druk te maken...hij is 14 oud genoeg om te weten dat hij gaat stinken en gepest gaat worden als hij zou gaan stinken....en daarbij heeft hij zelf de keuze gemaakt om bij zijn moeder te gaan wonen dus probeer het los te laten. Zijn moeder is verantwoordelijk voor hem en niet jij.

En QB hoe is dat nou twee kids op school?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, ik lees jou berichtje van Didier en wat ik niet begrijp is dat Chris hier niets aan doet. Ik snap dat hij zegt dat het jou probleem niet is gezien de situatie voorheen en dat jij je handen er van af hebt getrokken maar het is toch zijn zoon? Ik vind eigenlijk dat hij hier achter aan moet zitten bij de moeder van Didier en Didier zelf!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yootje, fijn dat je ongesteld bent geworden dan! Wat apart dat Joep het jammer vond :D maar ik denk idd net als jij dat het fijner is als je er straks echt samen voor gaat!

Deel Deze Pagina