[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja ik dacht die gaat een vreugdedansje maken als hij het hoort maar hij zat maar te zitten op de bank en enigste reactie was...ow...oke...

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ yo, heb je niet gevraagd of hij teleurgesteld was. Soms reageren mannen sowieso anders dan je verwacht!

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede middag;

Effe reageren en dan weer werken hahah

Mir: ik begrijp je dilemaa erg goed. Wat me opvalt is dat er steeds wordt gezegd dat jij je er niet mee mag bemoeien? etc.. maar goed dedier geeft wel een bepaalde sfeer af in huis wat ook niet leuk is voor de andere kinderen. In jullie huis gelden jullie regels toch? Ik vind persoonljik niet dat Didier hoeft te bepalen omdat hij 14 is. persoonlijk denk ik dat hij duidelijkheid zoekt en om negatieve aandacht vraagt.
    Misschien kunnen jullie samen met hem onderbroeken kopen, zodat hij ook de nut ervan in gaat zien en dat je er iets leuks van maakt inplaats van strijd. Strijd verlies je eigenlijk altijd.
    Bij de action heb je hele grappige boxer shorts voor 3 euro. dan heb je er 2 in een zakje en lijken om Bjorn Borg en blijven ook mooi hahaha
    Verder denk ik idd dat Chris eens een mannengesprek moet gaan hebben met Didier, hij blijft wel zijn vader.
    Hem uitleggen waarom hygiene zo belangrijk is. Mocht dit niet werken, tja dan is het een bewuste keuze van didier. Persoonlijk zou ik er voor kiezen om onderbroeken in huis te hebben en die zou ik gewoon dagelijk klaar leggen, zonder er teveel aandacht aan te geven.

Ik hoop dat je er snel uitkomt.

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Deli; hoe is het meis, alweer 8 weken gaat snel he?

Yoyo; wat een opluchting zeg!! lekker naar thailand en daarna zie je wel verder. Opzich positief toch de reachtie van je haan. Hij wil blijkbaar wel hahaha

Wendy: prima oplossing, zo kun je lekker bijtanken. Zoe gaat straks ook gewoon nog 2 dagen naar de oppas.

QB; goh zeg allebei alweer naar school. Wat gaat dde tijd toch snel.
    We moeten Zoe idd wel inschrijven voor de peuterschool.

all ik ga nu werken en tok laters :D

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer

Yo... Didier's moeder was net hier en Didier had de kleren van zijn moeder aan. Hij zei tegen zijn moeder: ik heb jouw kleren aan. Ik zei tegen de moeder toen Didier even wat anders was pakken: de onderbroek en sokken mag je wel heel goed uitwassen want die heeft hij nog iedere dag aangehad zolang dat ie hier geweest is. De kleren zelf heeft ie wel verschoond maar t belangrijkste niet. Dus zijn moeder keek al zo gek naar me. Ik dacht bij mezelf: zo weet jij ook hoe je zoon is. Ze weet ook dat Chris en ik dus gek keken toen ie ons wist te vertellen dat ie geen vuile onderbroeken bij de was had gegooid. Ik heb t gewoon verder van mij afgegooid en hij is nu lekker bij zijn moeder tot 3 september!
    Ikke weer rust in huis!!!!!! HEERLIJK!!!!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... Chris heeft zo vaak bij de moeder over problemen aangekaart maar moeder doet er vervolgens niks mee! Didier heeft spierziekte en volgens moeder hoeft hij niet naar buiten. Ook heeft Didier n hele lichte vorm van pdd-nos en met nederlands dictee/woordjes opschrijven heeft ie moeite. Maar moeder's schuift alles af op pdd-nos en spierziekte. Dat zijn dingen waar Chris en ik dus n absolute hekel hebben. Zij zegt gewoon tegen Didier: ach... dat geeft niks want dat komt daar en daar door. Wij willen gewoon dat ie naar buiten gaat en gewoon zijn best doet op school. Kijk t schrijven WETEN wij gewoon waar t aan ligt en daarover zeggen wij niks tegen hem. Hij kan ook gewoon n normaal gesprek met ons aan en hij kan ook tegen ons ingaan dan merk je niks aan hem. Waarom zouden wij hem anders gaan behandelen??? Kijk... ik weet ook wel dat als t heel hard waait net als gisteren en vandaag hoeft ie van mij niet naar buiten (en mijn andere kinderen stuur ik dan ook gewoon niet naar buiten). En dat weet ie. Daar houd ik wel rekening mee maar ik ga hem geen andere behandeling geven als de rest.
    Dit heeft Chris vaker aangekaart bij de moeder. Hij gaat met n busje naar school. Nu wou ie in de vakantie samen met mijn zoon van 10 naar de stad op de fiets!!!! Is hier 17 km vandaan en daar vind ik mijn zoon nog te klein voor! Dus Chris zei: ow, als jij dat wil fietsen kun je ook met prachtig weer met de fiets naar school. Weet je wat ie zei? Ikke ook met mijn grote mond!!!
    Dus Chris belde naar de moeder en zei dit verhaal. Weet je wat moeders zei? Besef je wel dat ie spierziekte heeft?!!!!
    Snap je? Wat moet en kan Chris hieraan dan nog meer doen? Hij probeert t wel maar krijgt geen medewerking van moeder! Op een gegeven moment houd t voor vaders toch ook op?!!!
    Ik geef Chris geen ongelijk MAAR vervolgens gaat t wel vreten aan mij terwijl Chris een muur heeft opgetrokken voor zijn eigen! En wil in feite dat ik dat ook doe.
    Hoe moeilijk kan n mens t zijn eigen maken? Had ik nu maar de instelling die Chris heeft!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink... Didier heeft tig onderbroeken in zijn kast liggen en allemaal zijn t boxershorts (vind ik persoonlijk voor mannen mooi)
    Chris heeft al vaker met Didier gesprekken hierover gehad. Ik heb ook al vaker gezegd over hygiƫne e.d.
    Ik heb voor Didier n hele kast vol met kleren van zijn eigen. Sokken/onderbroeken/broeken/shirten/truien/korte broeken gewoon alles en alles meer dan genoeg in voorraad! En daarbij die kleren heeft ie zelf uitgezocht incl. onderbroeken en sokken. Wij hebben weken... wat maanden lang dagelijks achter elkaar gezegd dat ie schoon ondergoed en sokken aan moest doen toen hij hier woonde!
    Ik heb t dus net gewoon bij de moeder aangekaart en zij moet maar zien wat ze er mee doet! Ik heb weer rust hier in huis!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer

Wen... niks te danken meis! Graag gedaan!!!
    Ik vond t wel leuk om er iets in te zetten en er naar te kijken.
    Altijd leuk om te zien toch?!!

Ja meis... de laatste loodjes wegen t zwaarst en dat vooral met n klein manneke dat ook nog rondloopt en nog veel aandacht van mama nodig heeft. Neem je rust als Jesse gaat slapen en s'avonds op tijd naar bed he! Wel lekker dat ie volgende week n paar dagen weg is zodat jij aan je eigen toe kunt komen en eventueel aan je huishouden!
    Dikke knuffel meis!!!
    Pas goed op jezelf en je kleine meisje!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    All... heb vandaag bezoek gehad van mijn kleuterliefde en tegelijk kei goede vriend met zijn 2 zoontjes. Hij zag mij en zei gelijk: waar zit die dikke buik van je??? Je ziet bij jouw Ʃcht niks!
    Daarna kwam dus de moeder van Didier hier en die zei ook al... waar is je buik? Bij jouw valt niks op. Ik zei: ik ben 1 kilo aangekomen! Hoeveel in totaal vroeg ze. Ik zeg: 1 hele kilo!!!!!
    Chris en zij moesten lachen... toch wel erg he zei Chris.. ze is 1 hele kilo aangekomen!!!
    Maar ik ben dan ook wel de eerste 12 weken zo beroerd geweest en bijna niks kunnen eten en drinken dus ik denk zelf dat ik toen ben afgevallen, zal ook niet 10 kilo geweest zijn, en nu in 10 weken tijd 1 kilo ben aangekomen!
    hahahaha geeft niks hoeft er strakkies ook niet zoveel van af!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Vlieg ff vlug binnen, moet nog verder met de was opvouwen, ligt een berg, niet normaal meer!

Maar voor diegenen die benieuwd zijn naar hoe het met Jamie en Britt gegaan is op school, staat een stukkie op mijn Hyves!

Nou, ben eerst weer foetsie!

Xx

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Deli ja wilde het er vanavond met hem over hebben. Was gister net voordat we naar bed gingen dat ik ongi was geworden denk zal het eerst laten bezinken...

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Moet nog lezen hoor maar even snel:

de echo was goed! Over 2 weken krijg ik er nog 1 om precies te bepalen hoe ver ik ben. Nu kwam ze op 9 wk en 3 dg.

Ik ga nu eerst verder met eten koken!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... nu officieel van harte gefeliciteerd met de beeb in je buikje! Helemaal geweldig nieuws meis!!!

Yo... jij trouwens ook nog officieel gefeliciteerd met de scheiding hahahaa

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

Ik ga even wii-en met de kids!!!
    Zomaar bowlen en tennissen!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    'Deli wat fijn dat de echo goed was!! Nu genieten maar!!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Zo... de kids zijn lekker naar buiten gegaan, lagen alleen maar te etteren en te klieren met bowlen. Zijn uiteindelijk zelf naar buiten gegaan!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant

jeej jeej jeej!!!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank je Miran! Maar de scheiding was in november al rond...hahah. Ben nu eindelijk van mijn huis af!!!! Maar toch bedankt want ik denk dat je bedoeld dat ik nu echt helemaal van Barry af ben!!!!

Daar moet op gedronken worden hi ha ho!!

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Deli, fijn dat de echo goed was

Yojo, eindelijk alles achter de rug!! Gefeliciteerd meid, tijd voor een frisse nieuwe start!! Gaat helemaal goed komen met jou.

Miran, wat een gedoe meid. denk dat je het goed aangepakt hebt door zijn moeder er mee te confronteren! Knuffel!

Hier lijkt wel een wonder te zijn langs gekomen. Ryan slaapt 's nachts door en overdag ook super!! Papa en mama komen er helemaal van bij.
    En hij is nu echt aan de wandel geslagen haha, filpmpje staat op me hyves, zo trots!!

Antibiotica lijkt aan te slaan, piemeltje ziet al minder rood en lijkt ook wat minder pijnlijk gelukkig.

Vanmorgen zat ik op bed haantje een sms te sturen. Wou net gaan douche dus was naakt. Lekkage uit beide borsten. was nu wat gelig en dikkig/vet... (sorry voor de details)
    Had eerder onder de douche wat wittig/doorzichtig maar nu zonder warme douche en ook best veel vond ik.
    Bij de HA had is pas hormoon laten prikken, was niet verhoogd..... pfff wat is dit nou weer?

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: wat fijn dat de echo goed was! Gefeliciteerd!!

Pooh: fijn dat Ryan zo goed slaapt. Heerlijk voor papa en mama:) Dat spul uit je borsten snap ik ook niet zeg. wel raar.. dokter heeft ook geen idee dus:(

Deel Deze Pagina