[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ziet er super mooi uit meid!

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    juffie; ja ik denk het wel, zodat ik wel mijn rust kan pakken. Maar misschien dan 1 dag. Ligt eraan hoe ik me voel denk ik.

wendy: heb jij eigenlijk nog wat gehoord van je werk? ik kan me nog herinneren dat je baas toen heel raar deed, maar kan me de uitkomst ervan niet meer herinneren :)

yoyo; anders ga je gewoon kijken als haan dat ook wil :) hihih echt leuk dat alles nu geregeld is en je nu met dat soort dingen bezig mag zijn.

we gaan nog effe verder neuzen naar aanbiedingen hahaha

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    yojo, ziet er erg leuk uit! Ben benieuwd wat joep er van zegt hihi

Wij gaan naar bed, truste meiden.
    Morgen weer werken, Ryan naar kdv.

xxx

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo.... wat n gave bungalow zeg!!! En ook al zou je snel aan kinderen beginnen zo te zien kan dat best met kind(eren)! Ik vind t prachtig... zou al gelijk mijn huis te koop willen zetten en er zelf voor gaan hhahahahaha
    Nee hoor geintje... ik wil hier niet weg!!
    Ben idd benieuwd wat Joep ervan zegt.

Mink... lekker hoor even een weekendje weg! genieten hoor. Gaan jullie dan met zn tweetjes nog even of gaat Zoë ook mee?
    Ja.. ik laat t nu over aan de moeder hoor! Heb mijn best gedaan!

Juffie... ik zal eens neuzen op je hyves morgen! Nu niet meer want ik ga zo de comp uitzetten.
    Leuk he... nu kun je zekers gaan genieten meid!

Pooh/buddy... gelukkig werkt die antibiotica vrij snel bij Ryan. Dat blijkt wel uit zijn doorslaapnachten en overdag zijn slaapjes! je hebt er goed aan gedaan meis!
    Dikke knuffel

Sorry meiden... ik ga afhaken want hoor mijn mannetje thuis komen

Welterusten allemaal!!!!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen!

Heb wel bijgelezen, maar het is echt even teveel om op te reageren!

Dus krijgen jullie een GROUPHUGGGG! :)

Hier alles goed! Was gisteren niet in mijn hum, werd even overvallen door het 'is-dit-alles-gevoel'... Huis was een zooitje, Liv was chaggie en wilde niet slapen en ik was gewoon zo moe en kon geen moment vinden om even bij te tanken... Al met al maakte me een beetje verdrietig! Gelukkig 's avonds bij mijn moeder gaan eten en nog even gezellig naar de kinderboerderij geweest, Liv was weer helemaal vrolijk! Daar knap je dan wel even van op! Liv ging ook lekker vroeg slapen, dus heb lekker met een vriendin zitten klagen over van alles en nog wat! HEERLIJK! :D

Nou meiden, ga snel wat doen!

xx

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Moggel, heb nog niet veel bijgelezen... Ben op m'n werk en onderstussen heeft m'n moeder stroomstoring = paniek! Want dat zuurstof apparaat werkte niet meer. Gelukkig is de storing nu voorbij... Maar man, wat een geregel is het allemaal. Gelukkig was m'n broer van z'n werk naar huis gegaan... Zo, nu moet ik even bijkomen.

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Morguh...

Deli... wel fijn dat jij niet de enige bent die je moeder bij staat. Ik zie dat in mijn familie wel anders! Is ook n andere situatie maar bij ons komt t alleen maar op mijn moeder's schouders terecht. Terwijl zij nog 3 zussen heeft en 2 broers! En het is ALTIJD mijn moeder die "er voor op draait".
    Heb jij nog meer broers en zussen? Hoe gaat t eigenlijk verders met je moeder? Begint ze n beetje op te krabbelen of niet?
    Doe rustig aan meis!

All... hier begint mijn rug hele erge parten te spelen. S'morgens en s'avonds verrek ik van de pijn in mijn onderrug en bovenbenen. Moet 3 september bij de gyn zijn en dan kaart ik dat echt wel aan want dit is geen doen meer. Chris smeert me iedere dag in met spiergel van spirolof (of zoiets). Het werkt niet echt dat spul tenminste niet bij mij. Chris smeerde me gisteren weer in en zei dat mijn onderrug helemaal opgezet is! En ik heb gisteren en eergisteren niet eens iets in mijn huis gedaan als de was weggewerkt (was maar 1 wasje) en door t huis geveegd! De rest heb ik gewoon op mijn kont gezeten!!! Dit gaat zo helemaal de verkeerde kant op en dat wil ik voorkomen dus toch maar even aankaarten!

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, idd ff aankaarten. Lijkt me niet handig zo'n pijnlijke rug. Spiroflor werkt bij mij altijd perfect.

Deli, pffff dat is weer schrikken. Ben je trouwens gaan kletsen bij de maart mama's? Ik mis je bij de april 2011 mama's :(

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, vervelend is dat zeg als je er alleen voor staat en toch zoveel broers/zussen hebt :( Ik heb maar 1 broer. Verder heeft mijn moeder 2 zussen en 2 broers. 1 zus is er elke dag en 1 zus heeft gezegd dat ze het niet aan kan zien, dus die komt niet. Hier ben ik redelijk pissig om want niemand kan het aan zien maar je bent er gewoon, punt! Ze krabbelt niet meer op meis, het gaat vanaf nu alleen maar achteruit. We zijn al blij dat ze sinds een paar nachten weer slaapt maar nu neemt ze overdag wel morfine en ze heeft slaappillen. Maar door dat ze goed slaapt is ze verder wel redelijk te pas. Maar steeds meer aan bed gebonden. Ze komt er af en toe alleen uit om even op de stoel te zitten die naast het bed staat of om naar de wc te gaan maar ze heeft ook een po-stoel naast haar bed die ze regelmatig gebruikt.

Wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt :( kun je de gyn niet eerder bellen, anders moet je tot 3-9 wachten nog? Duurt nog wel lang!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... wat verschrikkelijk voor jullie. Dit moet zo dubbel voor je zijn... aan de ene kant blij om t nieuwe leven dat gaat komen en aan de andere kant de angst om je moeder! Dit is zo oneerlijk he! Ik leef met je mee meis. Denk veel aan jouw en je moeder.

Heb net toevallig de gyn gebeld omdat mijn afspraak verzet was naar n tijdstip dat ik helemaal niet kan en nu dus al verzet naar a.s. maandag!!! Heb gelijk gezegd van mijn rug maar daar moet ik t echt met de gyn zelf maandag over hebben. Zij zei dat ik dus echt heel rustig aan moest gaan doen nu!
    Dus maandag weet ik meer!!!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meis, ik ben bij de april mama's gaan kletsen hoor. Ergens in het begin van het topic want er kan het de laatste weken niet meer bijhouden allemaal. Jullie, aug. 2008 mama's zijn belangrijker ;) Ga m'n best doen meis, samen zwangeren is toch ook wel leuk! Hoe gaat het met jou?

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, fijn dat je daar eerder terecht kan! Het is ook dubbel!

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey meiden

Ik heb wel bijgelezen maar niet veel fut om te reageren sorry...maar er zit hier een intens verdrietig kipje:(

We hebben van de week mijn schoonmoeder vertelt dat we voor een tweede kindje willen gaan, eergisteren was ze bij ons op bezoek en vroeg haantje hoe ze het nou vond om nog een keer oma te worden en het enige wat ze zei was dat ze niet beide kindjes tegelijk wou opvangen maar allebei op een andere dag ( ze vangt Rayven vrijdags op voor ons) dus ik gaf aan dat dit absoluut niet mogelijk was omdat ik dan in totaal 3 dagen naar de creche moet om beide of een van beide weg te brengen en ik dan een uur later op het werk ben, ben 's avonds pas om 6 uur thuis dus kan ook niet later doorwerken om dat uur te compenseren...we zijn vanmorgen nogmaals bij haar langs geweest om hierover te praten en uit te leggen dat als zij niet beide kindjes op vrijdag wil opvangen wij het tweede kindje niet kunnen krijgen omdat het met mijn werk ( met haantjes werk al helemaal niet) gewoon niet te bolwerken is maar ze is niet om te praten en zegt gewoon "ja vindt het heel jammer maar 2 kindjes opvangen vindt ik teveel en kan ik niet aan" ondanks dat mijn schoonvader er ook gewoon is....het komt er nu dus op neer dat we geen kindje kunnen nemen....heb me suf lopen piekeren voor een andere oplossing zoals helemaal neit meer bij hun maar 3 dagen creche maar dan zit ik met hetzelfde probleem en vind het ook niet leuk dat ze dan nooit eens samen bij oma kunnen zijn....zeg zegt als rayven een jaar of 5 is kan het wel...jaaaa dt vind ik veel te laat!!

ben zo boos en verdrietig hierom en zo teleurgesteld in haar omdat ze gewoon niet beseft wat ze ons aandoet hiermee verdorie...

sorry voor mijn ego bericht maar haan is ook zo ontdaan dat ie momenteel helemaal niet meer praat.

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... wat n rotopmerking van je schoonmoeder. Is ze al oud? Mijn moeder is 59 maar heeft alledrie haar kleinkinders tegelijk en dat voor 4 dagen lang achter elkaar inclusief de nachten! Dit is wel in de vakanties gerekent dan. Meestal neemt ze dan ook nog die 3 van mijn zus mee dus heeft ze 6 kleinkinders rondlopen in de leeftijden van 5 tot en met 10 jaar!!! En binnen nu en n 8 maanden heeft ze 8 kleinkinders.
    Ik vind dat zij hiermee jullie erg tekort doet! Eer dat jij zwanger raakt en dat je bevallen bent van dat kleintje zit rayven alweer 2 dagdelen op de creche!
    Kun je niet eens kijken voor n oppas uit de buurt?
    Ik heb dat namelijk ook gedaan. Mij vroegen ze om op hun kindje te passen. Ik kreeg 4 euro per uur. Voor 1 kindje! En de moeder vond dat fijn omdat haar kind in n gezinssituatie terecht kwam en ik vond t leuk om te doen. Ken je niet iemand die zoiets doet?
    Kinderdagverblijf zou ook niet mijn optie zijn!
    Erg jammer dat je schoonmoeder zo reageerd!
    Probeer er wel samen met je haan over te blijven praten meis want jullie zitten hier samen mee. Niet alleen hij en niet alleen jij!!! Ik wil best meedenken voor n oplossing en tips kan ik geven maar helaas kan ik niet meer voor je betekenen dan dat!
    Dikke knuffel!!!

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Thanks voor je lieve reactie Miran....Nee oppas thuis vinden we allebei niet zo fijn dus dat is helaas geen optie...we zeiden ook al tegen de tijd dat je beide kindjes krijgt ben je al ruim een jaar verder en is rayven bijna 3 en dus al een stuk zelfstandiger wat ze nu ook al is hoor want ze kan uren alleen spelen maar zij kiest ervoor elke minuut haar tijd aan rayven te geven en vind dus dat ze er niet nog een kindje bij kan hebben....en nee ze is pas 57! dus echt niet oud...

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedeltje :( wat sneu zeg, zo'n reactie! Ik snap dat je verdrietig en teleurgesteld bent! Ik kan niet inschatten of ze het aan kan of niet?! Maar begrijp je teleurstelling wel.

Is er niemand anders in je omgeving die zou kunnen oppassen?

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... ik bedoelde niet oppas bij jullie thuis maar jullie kindjes dadelijk in n oppasgezinssituatie! Dat is voor de kids fijn maar voor jullie ook denk ik. Het is ook niet zo heel duur. Ik hoop dat jullie er aan uit kunnen komen.
    En n ander familielid? Misschien jouw ouders? of zussen/broers?
    goede vriendin met kinders die toevallig vaak thuis zijn?
    Ik hoop t zo voor je meis... hebben jullie eindelijk de knoop doorgehakt en nou dwarsboomt n ouder jullie droom!
    Dit is niet eerlijk!!!!
    sterkte meis

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nopes Miran en Deli...gezinsopppas vinden wij niks en mijn familie wonen anderhalf uur rijden hiervandaan dus ook geen optie en verder hebben we wel een paar vrienden maar die werken allemaal minimaal 4 dagen dus schiet ook niet op...zou verder niemand weten en ja ze kan het prima aan ze zijn beiden kern gezond ze geeft nu alleen Rayven elke minuut de aandacht en gaan minimaal 3x per dag wandelen en dat wil ze niet minderen voor een tweede kleinkind:(

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jeetje meis... ik zou bijna zeggen breng ze naar mij!!!!
    Het spijt me dat ik zo reageer MAAR ik vind t nergens op slaan wat zij zegt. Tuurlijk heb je je handen voller dan met 1tje maar ze zijn toch met zn tweeën?!!
    Wat ook nog n oplossing (tijdelijk) zou kunnen zijn is ouderschapsverlof op die ene dag dat je t nodig hebt!
    Chris neemt ouderschapsverlof op als de kleine dadelijk geboren is. Je krijgt ik geloof 1000 uur (dat is als ik t goed heb 1 heel jaar) en aangezien Chris alléén die uren maar opneemt als hij VROEGE dienst heeft én die doordeweeks vallen... kan hij dit dus 2 jaar doen omdat er n maximaal van 2 jaar aan vast zit!
    Zodat ik toch mijn werk kan blijven doen. Is dat misschien iets voor jullie? Het gaat nu geloof ik alleen maar voor de vrijdag toch? Vraag t eens na bij je baas of bij die van je haan! Informeren kan natuurlijk geen kwaad... t wil nog niet zeggen dat je n beslissing hebt genomen. Suc6 meis!

Deel Deze Pagina