hebben wij inderdaad ook over zitten denken maar ouderschapsverlof is onbetaald en wij kunnen dat never nooit missen die inkomsten...ik moet misschien toch maar eens kijken naar een gastouder en dan gaan ze allebei 3 dagen dan krijgt mijn schoonmoeder haar helemaal niet meer op de vrijdagen dan bekijkt ze het maar....eens zien hoe dat in zijn werk gaat allemaal...heb er voor haar geboorte al eens naar gekeken maar vond het vrij onduidelijk en ingewikkeld hoe dat nou gaat... Super lief iedergeval dat je zo meedenkt!
Zo veel mis je niet... misschien is dat voor jullie idd net teveel maar Chris is per maand 125 euro kwijt. En dat komt omdat ie van 100% nu nog maar 90% gaat werken. Ligt ook aan de uren die hij moet missen natuurlijk. Dus al met al zal t wel mee vallen schat ik zo. Maar je zou altijd informatie op kunnen vragen toch?! Geen dank voor t meedenken. Ik help graag waar ik kan!
Riddle... heb even voor je gezocht maar zo duur is dat helemaal niet die gastouders! Even n linkje van de kosten. Heb wel n willekeurige deel van t land genomen volgens mij. Gastouder-bureau Je krijgt een hoop vergoed van de belasting! Misschien iets om over na te denken en met je haantje bespreekbaar te maken en wie weet zien jullie t al heel snel weer rooskleurig in!!!! Dikke knuffel meis!
Rid, vreemde reactie maar een gastouder is inderdaad een goede oplossing. Kan je het in ieder geval oplossen tot Rayven de leeftijd heeft bereikt dat ze het misschien wel wil. Moet zeggen dat mijn moeder het ook zwaar vind om op meerdere kleintjes te moeten passen. Ze doet het wel maar ik dan aan het eind van de dag helemaal afgebrand. Is moeilijk te beoordelen. De een kan het wat makkelijker dan de ander.
hey meiden, Rid: vind het heel vervelend dat je er zo verdrietig om bent. Maar snap je schoonouders ergens ook wel. Mijn moeder wil in nood altijd op Nathan passen maar een vast dag wil ze gewoon niet. Ze wil vooral oma zijn en niet oppas. Het is natuurlijk super dat je schoonmoeder nu oppast maar 2 kindjes is echt wel een stuk vermoeiender dus ja als ze dat niet zit zitten denk ik dat je dat gewoon moet accepteren. Een gastouder is echt goed te betalen hoor! En je krijgt zo veel geld terug van de belastingdienst. (maar dat krijgen jullie ook terug van de creche natuurlijk) Hoe minder je inkomen is hoe meer je terug krijgt. Maar goed kan niet in jullie portemonne kijken natuurlijk. Deli: he bah wat naar zeg voor je moeder Miranda: wat vervelend van je rug zeg. Probeer echt je rust te pakken hoor. Je moet nog even Zo naar de vk, ben benieuwd. xxx
Juffie.. veel kijkplezier vananvond bij de vk. Of krijg je geen echo? Ik krijg iedere afspraak n echo.. maar dat heeft dan ook wel zijn redenen denk ik. Maar is wel altijd leuk om t hartje sowieso te horen! Ben benieuwd wat ze zegt! Wat mijn rug betreft... rust nemen hahahaha ik doe niks anders dan lui zijn. Gisteren had ik alleen maar geveegd en dan voel ik mijn rug voor de rest van de dag. Maar mijn rugspieren deden voor de zwangerschap zijn werk al niet dus nu word t alleen maar erger en Chris en ik wisten voordat we aan kinderen begonnen al wat mij te wachten kon staan. Maar stiekem had ik gehoopt dat ik er doorheen zou fietsen. Ben bang dat me dat niet helemaal gaat lukken. Nou ja... gewoon in beweging blijven en dan moet t goed komen. Dus lekker even lopen enzo. Riddle... laat die reactie van je schoonmoeder even voor wat t is... en denk even na wat voor oplossingen er nog meer zijn net als gastouder. Misschien vind je schoonmoeder daar ook meer rust in. Kan zij oma blijven van de 2 kids en jullie hebben die rompslomp en opmerkingen niet meer. Het is niet leuk natuurlijk om zoiets te moeten horen en tuurlijk ben je dan boos en verdrietig. Toen ik zwanger bleek van n tweeling (kwam ik pas met 24 weken achter) en dat die ene met 11 weken gestorven was maar nog steeds in mijn buik zat belde ik mijn moeder op om mijn hart te luchten... weet je wat zij zei?!!! Ben maar blij... jij had dat toch niet aangekunnen! Ik was daar op dat moment zoooo kwaad over. Maar ook die uitspraken slinken wel. Dat is bij jullie nu ook zoiets.... jullie hebben eindelijk de knoop doorgehakt en jullie blij gemaakt met n brusje voor Rayven en dan maken ze zo'n opmerking. Er is echt wel n oplossing voor. Komt allemaal wel goed!
Ja ben ik ook mee bezig andere oplossingen maar nu wil haantje rayven niet die vrijdag weghalen bij mijn schoonouders om haar samen met haar brusje bij de gastouder te doen maar alleen de baby naar een gastouder heeft geen nut want dan zit ik met hetzelfde probleem dat ik niet op tijd naar mijn werk kan en wil hun daar dan samen heen aar dat ziet ie niet zitten....ik had haar ook liever bij creche en opa en oma gehad maar als het niet gaat zoals wij willen dan maar niet vind dat dat onze keus blijft want oma zal dat niet in dank afnemen als we haar vrijdags ook naar de opvang brengen maar vind niet dat zij dat mag beslissen alleen wij.....
Pfff rid wat een gedoe zeg... Joep vindt het een mooi huis alleen duur....hij weet zeker niet wat de huizen in Someren kosten... Heb uitgebreidere brochure van de makelaar...ow word er alleen maar verliefder op...
Yo... Chris vond t ook erg duur. Maar wel heel mooi! Ik kan je heel goed begrijpen dat je er steeds verliefder op wordt! Heb je er wat aan over gehouden aan dat huis? Is natuurlijk altijd lekker als je n zakcentje hebt!
Nou als je naar de huizen kijkt in Someren is dit echt niet duur. Deze kant van t land is gewoon stukken goedkoper als aan "mijn" kant.... Hoe zou ik die foto's hier kunnen krijgen??
Yo... wat bedoel je? Welke foto's bedoel je? Van de huizen in Tilburg hoe dat je daaraan moet komen? Weet je wat ik mooi vind van huis? Die daar bij Tilburg langs de snelweg... boswoning geloof ik dat dat zijn. Die zijn pas nieuw. Staan er nog geen jaar. Zijn ook heel groot! Die staan tegenover de grote bedrijven! Weet jij dan welke ik bedoel?
Nee die foto's die ik vandaag van dat huis in Someren heb gehad. Heb ze op mijn computer opgeslagen maar hoe krijg ik die hier?
hoi meisjes even een snelle reactie ben erg moe. juffie veel plezier bij de vk even weer heerlijk naar het hartje luisteren. mir wat een gedoe met de zoon van je man toch? pupertijd is moeilijk maar een strijd maken heeft ook geen zin vaak op een positieve manier aanpakken succes en maak je niet te druk is niet goed voor je kleine man in je buik. deli fijn dat je echo goed was en een paar dagen verder is altijd mooi. sterkte met je moeder.recpect voor jou hoe je er mee omgaat. yojo en hoe voelt je eerste dag om niet aan je ex te denken.trouwens een heel mooi huis. rid mijn schoonouders waren precies zo maar nu ik eenmaal zwanger ben van hun tweede klein kindje zijn ze ineens omgeslagen.Ik zou je leven niet late leiden door haar ze trekt vanzelf bij en anders maar niet maar om van haar afhankelijk te zijn om een tweede kindje te krijgen is gewoon weg absuurd.er zijn nog zoveel andere mogelijkheden. en wij hebben ons ook niet tegen late houden en kijk ze zijn helemaal omgeturnt. voor de meiden wie ik niet heb genoemd ben jullie niet vergeten. liefs rosa
Yo... ga naar "plaats reactie" hier links boven. Dan zie je langs die "onderstreepte A" een paperclipje. Klik daarop en dan kun je een foto uploaden. Als dat gebeurd is klik je nogmaals op dat paperclipje en dan krijg je de foto hier gewoon op de pagina. Kan wel maar 1 foto per keer!
Rosa, nee dat gaan ze zeker niet doen en moet dus eerst een goeie oplossing zoeken voor iedereen...pfff dacht dat het leuk nieuws zou zijn...kom je ook van een kouwe kermis thuis....tja
meis komt echt goed!!lekker voor een tweede brusje gaan waar een mondje gevuld kan worden kunnen er ook twee