Yo... je kan ook je foto's hier uploaden... TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
zo ben weer thuis. Alles was prima. Buikje groeit goed, bloeddruk prima en de kleine was lekker aan het bewegen. Heb geen echo gehad trouwens maar door de doptone kon je het schoppen en zwemmen horen Ik voel de kleine trouwens ook al af en toe.. vroeg me af of het al kon zo vroeg maar de vk vroeg er zelf naar.. En toen bij de vk na het hartje luisteren zaten we nog even te praten en toen voelde ik het dus echt al behoorlijk duidelijk op de plek waar ze net het hartje had gevonden. helemaal blij dus rid: komt echt wel goed joh. als er eenmaal een nummer 2 is, is de situatie misschien wel helemaal anders. yojo: ziet er heel mooi uit hoor!
ja op de hyves zag ik wel wat. Niet super duidelijk maar wat ik zag, zag er mooi uit en ja wat betreft prijs heb ik echt geen idee. Dat is per gebied zo verschillend..
Ja das echt niet leuk he dat dat per regio zo verschilt....bleh! Nu is ie naar huurhuizen die te koop aangeboden worden bij ons aan t kijken....
ja dat scheelt vaak wel behoorlijk. En als je het neit erg vind wat te klussen is dat een mooie optie. Ga zo lekker in bed wat lezen.. Tot morgen! xxx
Ow.. nog niet kunnen bijlezen.. ben tot 3x toe weer naar boven geweest.. lag Jamie te krijsen in bed dat er een heks in zijn kamer staat.. al een paar dagen nu.. krijg er de kriebels van... En nu nog verder de kamer puinruimen.. -- Zag wel een misschien nieuw huis Yoo? Leukleuk! Kreeg ook een melding op onze Hyve van Demelsa... naam komt me zoooo bekend voor.. heb haar even gevraagd wie zij op ZP is... of ben ik zo kippig dat ik dat niet meer weet?
Zoiets stond mij ook bij ja.. ff afwachten, heb het haar gevraagd.. maar dacht ook in 1e instantie aan Rosa.. Hoe voel je je nu eigenlijk! Goeie echo gehad, helemaal super!!
ja goede echo gehad dus ben blij dat het nu algemeen bekend is. Kon m'n buik ook niet echt verbergen dus dat is wel prettig Verder gaat het wel. Erg moe en iets teveel aan m'n hoofd maar ja, daar doe je niks aan. Haantje is nu bij m'n moeder vannacht en ik de afg. 2 nachten dus ik mis 'm wel. Was blij dat ik vandaag Wes weer in bedje kon leggen, dat was al veel te lang geleden... En jij? Met 2 kids op 'school'