[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Knuff voor jou! Niks aan he, zonder haan thuis zijn..

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nee zeker niet.. Een enge film, nee niks joh. Ik zou echt niet weten waar dat vandaan moet komen. Haan en ik hebben nog gekeken bij spelletjes van hem, misschien dat daar wat in zat ofzo, maar hebben niks kunnen ontdekken..

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Lijkt mij een goeie oplossing! Ben erg benieuwd wat ze er op je werk van vinden!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Zoo hee! Een hele pagina vol met mijn gekakel, haha! Zit net te kijken op buienradar maar jeetje.. we krijgen nog wel wat hier hoor.. tot nu toe komen we er goed van af, maar niet voor lang meer denk ik.. ;)

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo ben weer thuis. Pff vermoeiend dagje. Maar goed vanavond maar rustig aan.

QB: ik had als kind ook van de angstfases. het waren eigenlijk angsten die nergens op gebaseerd waren. Was gewoon bang om te slapen dan. Mijn vader ging dan een tijdje op mijn kamer zitten tot ik sliep en dat hielp wel. Heel lastig dat wel maar goed het gaat ooit wel over dus;)

Wendy: wat gek van je werk zeg. En 37 weken alweer, de kleine mag komen dus!

Hou het hier even bij. Kom vanavond misschien nog wel even meer kletsen.

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik ben ook benieuwd wat ze zeggen morgen, ik ga eerst even informeren bij een collega die op P&O werkt kijken wat zij zegt want wil niet dat het hoofd van P&O al weet dat we aan een tweede beginnen want die kan helaas zijn mond niet houden...slechte zaak in zijn functie maar goed..

Hier giet het al de hele dag....valt me mee dat we nog niet weg gespoeld zijn....

:$

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zoooooo hallooooo!!

Kreeg vanmiddag sms van Joep dat ie maandag ook vrij is dus ik denk haha ik pak mijn kans! Dus sms terug dat we dan wel bij dat huis kunnen gaan kijken...Krijg ik terug...Ik ga niet verhuizen...
    Dus ik niet gereageerd...hij is tenslotte elke keer degene die het over Someren heeft...en was beetje teleurgesteld...
    Begint ie er net over maar heb er niet op gereageerd....dat ie t ff uitzoekt wat ie wil.
    Ook wil ik weten of we in de toekomst echt naar Someren gaan of niet. Want als we die kant op gaan ga ik echt niet mijn werk in Eindhoven opgeven om hier in Tilburg te gaan werken....

Maar hoe is het met jullie??/?

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Yootje wel fijn als je eerst duidelijkheid hebt voordat je van alles in je leven om gaat gooien....gewoon duidelijk vragen aan em

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jups! Ga ik ook doen hoor!

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    yojo, eerst duidelijkheid idd. knuff!

Lin, fijn dat het slapen beter gaat. hier ook weer betere nachten gelukkig.

Miran, hoe is het meis?

Deli, dat was schrikken met de stroomstoring. Fijn dat de echo goed was.

Rid, jeetje meid kan me voorstellen dat jullie verdrietig en teleurgesteld zijn door de reactie. Hoop toch dat er een oplossing komt. Je bent al goed bezig met onderzoeken. ben benieuwd wat ze op je werk zeggen. Blijf met haantje praten, das heeeel belangrijk! Dikke knuffel!

vanmiddag bij pedagogische medewerker geweest. Hele leuke vrouw, lekker gekletst en goede tips gekregen. Vertel ik nog wel als ik wat meer tijd heb. Over 4 weken heb ik weer een vervolg afspraak, haantje gaat dan ook mee!

Fijne avond/slaap lekker.

xxx

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden ik ben vandaag een dag bij mijn ouders geweest en we hebben gezellig met z'n drietjes daar gegeten.

Ik heb alles net bij gelezen maar sorry lieverds ik heb echt ff geen puf om te reageren ben zo moe! Ik duik meteen mijn bed in.

Slaap lekker allemaal en tot morgen X

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo...

Jeetje... wat is er veel gekakeld sinds gisteravond!
    Ik ga n kansje wagen om op iedereen proberen te reageren.

QB... is er op school niet een boekje of iets van speelgoed of tekeningen of n thema waar Jamie zo van onder de indruk is geraakt en dat ie dat dus nu steeds ziet in zijn dromen???
    Hoop dat je er voor dat kleine ventje aan uit komt en hem kan helpen zodat ie niet meer bang is!
    Dikke knuffel voor t ventje!

Deli... knap van je dat jullie jouw moeder door dik en dun steunen ondanks dat je zelf zwanger bent en je vermoeidheid en dan ook nog eens je haantje moet missen de nachten. Heb al vaker gezegd tegen je dat ik veel respect voor je heb!!! Denk je ook buiten je moeder aan je eigen meis?!!! Niet dat je je eigen voorbij loopt nu he!
    Dikke knuffel.

Linnie... leuk idd die mannen! Zo heb ik er thuis ook 1 hahahaha
    Maar zijn bedoeling was goed toch! Wel erg lekker dat Liv t erg goed doet op t moment! Daar knap je ook van op!
    Neem op tijd je rust he meis!

Wen... GEFELICITEERD met je 37 weken meis! Het schiet al aardig op he! Jammer dat je baas niks van zich laat horen. Heb je niet een soort bond hiervoor o.i.d.?
    Ik zou t toch even nagaan. Of misschien rechtshulp?

Pooh en ?... met mijn rug is t echt bagger!!! Heb van mijn buurvrouw/vriendin n grote doek gekregen en die bind ik dan voor mijn buik en achter kruislings en dan voor n grote knoop MAAR wel achter goed strak aangetrokken. Voelde de pijn zo wegzakken door mijn benen! Dus blijf die nu dagelijks gebruiken. Is toch n soort van steun he?!!
    Maandag a.s. naar de gyn en zal dat ook echt wel aankaarten want dit is niet leuk meer! Zo gauw als ik die doek afdoe lijkt t net alsof ik als n drilpudding in elkaar zak.
    Maar ik doe dus ook echt heel rustig aan. Verzet niet eens huishoudelijk werk en probeer zo min mogelijk te bukken.

Zo... hoop dat ik iedereen n beetje gehad heb, zo niet sorry meiden denk echt wel aan jullie!!!
    Ben een klein beetje (ahum ahum) vergeetachtig! Ben ook een aantal dingen vergeten voor de kids. Ze zijn uit logeren bij opa en oma en ik vergeet gewoon n aantal dingen terwijl ik t wel in mijn gedachten had dat ik dat niet moest vergeten!
    Nouja... jammer dan!

Ik ga lekker nu naar bedje toe... morgen vroeg op want moet mijn busje op t werk op gaan halen en dan krijg ik ook gelijk te horen welke rit ik nu heb! Vind t eigenlijk wel spannend want ik hoop dat ik dezelfde kids in mijn busje heb.

Trusten!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... heb nog even n linkje voor jouw over ouderschapsverlof. Hoop dat je er wat aan hebt!!!
    Ouderschapsverlofkorting 2010 | Ouderschapsverlof | Ouderschapsverlof
    Misshien dat je hier iets meer wijs uit kent en je vragen beantwoord.

Zo meiden... nu ga ik echt slapen. Zag dit namelijk in mijn post en moest gelijk aan riddle denken!

Tok morgen

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Murnin' ladies!

Bijna weekend! :D Zo aan toe! Heb geen zin meer om te werken... (ach, wie wel?!)

Ga zo even bijlezen hoor, eerst een bak koffie en even mijn mail doornemen!

Liv heeft trouwens vannacht de hele nacht doorgeslapen, zonder huiltje! Normaal hoor ik haar weleens, maar slaapt ze al snel weer verder.. Vannacht helemaal NIETS! Ben zelfs een keer naar haar deur gelopen om te horen of ik haar hoorde ademen, hihi! Wel heel fijn!

xx

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow lin dat is fijn zeg!! Kan jij ook weer eens wat lekker gaan slapen!

Hier een kippetje wat vandaag een lekker relax dagje gaat houden. Lig nog lekker op bed. En vanavond gezellig met een vriendinnetje naar de film. Echt even een dagje voor mezelf. Mag ook wel eens na al dat gedoe.

Gister niet meer over verhuizen gehad met Joep. Ik was echt te moe om normaal te kunnen praten. Doorslapen is nog steeds een probleem hier....dacht eigenlijk dat dat wel over zou zijn na maandag...

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Balen Yo, dat je nog steeds niet goed slaapt... Misschien moet je lichaam nog even wennen!

En verhuizen komt vast wel goed hoor! Laat hem eerst maar even nadenken, kan nooit geen kwaad!

Veel plezier op je relaxdagje! :)

xx

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank je wel Linnie!
    Ik wil het gewoon graag weten omdat ik donderdag op sollicitatiegesprek moet voor een baan hier in Tilburg. En als we naar Someren gaan verhuizen in de toekomst ga ik echt mijn baan in Eindhoven niet opzeggen....want dan kan ik straks weer opzoek naar iets nieuws. En nu zit ik met een vast contract ook goed. Alleen als we niet naar Someren gaan is dit natuurlijk weer veel makkelijker....moeilijk moeilijk moeilijk

Ow en na Thailand ga ik stoppen met de pil om hoofdpijnvrij te worden! En Joep zei dat we dan wel keken wat we doen. Hij had nog condooms genoeg in huis... dus ik zo van en jij denkt daar elke keer aan? Ehm nee zegt ie maar ja zo erg is dat toch ook niet....

Hahaha spannend!!

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ow yoyo dat is helemaal fijn haha binnekort miss niet verhuizen maar wel aan een babykamer beginnen haha ook erg leuk

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou eigenlijk wil ik verhuizen voor we aan een babykamer beginnen hahaha.
    Wil graag dichter bij mijn familie wonen. En helemaal als ik een kindje mag krijgen... en daarbij ook puur voor het gemak. Mijn moeder en zus willen oppassen en ja dat gaat niet als we 60 km van elkaar vandaan wonen....
    Ow moet echt een goed praten en niet elke keer maar wat..... zucht vanavond gaat ie naar t voetbal dus kan t ook niet....
    Dat wordt maandag dan. Dan zijn we allebei een dag vrij.

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zoooo ik ben weer terug van een ochtendje shoppen. Ben nog ff langs mijn werk gegaan en daarna naar de prenatal. Heb al een positiebroek gekocht en die zit me toch lekker :). 's avonds is mijn buik echt al opgezet en rond. Als de echo dinsdag goed is ga ik het toch maar tegen de opa's en oma en mijn werk vertellen. Heb zo'n idee dat die al een vermoeden hebben.....

Deel Deze Pagina