Ola! Dag; Hihi, al aan de positiebroeken! Waarom niet, als het lekker zit! Spannend, bijna echo! Yootje; Snap het helemaal hoor! Lekker bij je ouders in de buurt! Gewoon dan praten als jullie je dagje vrij hebben! En na Thailand dus stoppen met de pil, stiekem wel een beetje spannend! All; Pfff, ben echt heel moe! Of misschien gewoon erg toe aan weekend! Heb heel weinig uitgevoerd vandaag.. Pffff! Heb ik eens lekker geslapen, ben ik nog kapot... Haantje had gisteren onwijze ruzie met zijn moeder waar ik bij zat... We gaan vanavond naar een bruiloft en zij zou oppassen, dus hopelijk gaat dat nog wel door dan.. Het is zo lang geleden dat we saampjes weg zijn geweest! Nou, ga nog maar even wat doen! xxx
Linnie, anders breng liv maar hier hoor Nee grapje, is vervelend als er ruzie gemaakt wordt en je zit er bij. Hoop dat ze het snel weer bijleggen. Ik ga weer even wat in huis doen.
Pfff Lekker Linnie....hoop voor je dat ze op kan passen! Tis dat we niet in de buurt wonen anders was ik wel gekomen. Heel spannend om na Thailand te stoppen. Dan nog niet voor het "eggie" maar het begin is er! Dag fijn dat je zo snel al een echo hebt!
Dag; Hoop het ook! Hihi! En anders moet haantje maar thuisblijven helaas! Ik heb ook nog wel wat klusjes in huis, nu je toch bezig bent Yootje; Inderdaad, het begin is er! Zo te horen wil hij het gewoon nog niet officieel uitspreken, maar volgens mij wil hij ook wel hoor! Spannend! Blerggghhhhh, nog anderhalf uur!!!!!!!!!! xx
Ja dat is het gewoon. Denk dat hij het allemaal maar spannend vind.... Nog ff doorbijten Linnie! Heb je dan ook je vakantie of moet je nog een weekje werken?
Hihi, hij heeft het beesie gewoon nog geen naampje gegeven Ik moet nog 1 weekje werken en dan heb ik vrij! JOEPIE! Ben er zo aan toe zeg! En nu nog 1 uurtje werken en dan heb ik WEEKEND! xx
Ow lekker nog maar een weekje! Ik nog twee waarvan ik allebei de weken maar twee dagen hoef te werken...of ja de tweede week wel drie dagen maar daar is een dag een bruidsreportage van...das kei hard werken maar niet op het werk! En dan daarna op vakantie!!!! Lin waar gingen jullie ook alweer heen?
ow lekker al dat gepraat over vakantie krijg er ook zin in maar die van ons is pas in oktober. spannend yo stoppen met de pil en nog kijken voor een huisje. hoe gaat het met de rest???? ben jullie niet vergeten maar zo druk dat ik ff niet meer weet wat er getokt is. heb gisteren toch wat meegemaakt. zitten we op de bank tv te kijken zegt me haantje ineens schat ze zoeken weer mensen die meewillen doen aan een tv programma. dus ik zo ow ja zegt me haan babyboom dus ik was een beetje ik weet het niet goed hoor. zouden jullie aan zon programma meedoen???
ik weet het niet al die camera's om je heen en ik dacht dat me haan nog even wou wachten met een 2de. ik ga maar even strijken daar hik ik ook al heel de dag tegen aan. maar nu slaapt dylano nog dus heb nog ff tijd.
Denk niet dat die constant bij je in de buurt zijn hoor. Denk meer rond de tijden dat er "wat" te doen is. Maar anders moet je eens even goed lezen. Op deze pagina op Home staat er meer over.
ja zal een gaan lezen maar ga zo eerts maar eens strijken voor me haantje straks thuis komt en ik vandaag helemaal niks heb gedaan. en er moet nog zoveel gebeuren pffffff geen zin vandaag.
Ik ook niet maar had al tegen Joep gezegd dat dit een dagje voor mezelf werd. Dus ik heb boodschappen gedaan en stofgezogen/gestofzuigd dus dat vind ik genoeg. Vanavond gezellig naar de film!
lekker naar de film weet je al naar welke? ik ga nu toch echt maar wat doen zondag moet het huis schoon zijn want me schoonouders komen en anders krijg ik daar weer een preek van waar ik geen zin in heb
Ik zwaai even meiden, ben druk in huis... De laatste weken is er veel blijven liggen en ik moet eigenlijk nog heel veel doen! xxx
gezellie deli zwaaiii terug ik ga nu echt heb ff wat vragen naar de contact dingen van babyboom gestuurd. ff afwachten dus want las dat er al een opname gemaakt was